lauantai 3. maaliskuuta 2012

still these bitches won't shut up

(naureskelin hetken tolle ostikolle...) byhyy mä oon aika broken koska kukaan ei oo viä esittäny yhtäkään toivetta mun toivepostauksiin. okei lähinnä hävettää. :-D mutta siis nyt kaikki kipin kapin niitä toiveita tänne! tai siis ei niillä mitään kiirettä oo, mutta ois se nyt kivaa että niitä tulis ees muutama, toivepostauksia on aina niin kiva toteutella! :-)

en tiedä millanen ilma muualla on, mutta täällä Tampereella heräsin ainaki jo tunnin etuajassa ton iiiiihanan auringonpaisteen takia! joku karsee tuuli tuolla vissiin on mutten anna sen häiritä vaan fiilistelen kevättä ihan kympillä. :-) aloin tota lausetta kirjottaessa pohtiin että viittisinköhän laittaa Hennesin kangastennarit jalkaan... taidan olla vähän liian sekasin tosta "keväästä" oikea kevät saavu jo! mun on turha kysyä oks siä ruudun takana muita kevään odottajia, koska kuulostaisin lähinnä naurettavalta ku veikkaan et siä ei kauheen montaa oo joka EI odottais kevättä! :-D

mä näköjää lätisen jotain ihan kauheen turhaa tässä, joten pistetää peli poikki ja isketää ruutuun tuttuun tapaan asukuvat!


mainitsinki teille joku päivä siitä mun kroonisesta asukriisistä ja se valitettavasti jatkuu edelleen. :-( eilenki mietin vaikka kuinka kauan mitä laittaisin päälle, enkä siltikää ollu tyytyväinen aluks. illan edetessä kuitenki tykästyin tohon yhdistelmään kovastikki, jotenki noista housuista tulee mulle aina nii kevätfiilis ja toi paita on vaan täydellisen värinen! :-) näissä kuvissa asu ei pääse tarpeeks hyvin oikeuksiinsa, tänään pakotan kyllä jonku kuvaan mua! mutta joka tapauksessa tykkään. :-)
  • housut H&M
  • vyö Gina Tricot
  • toppi H&M
  • kauluspaita Gina Tricot
  •  
tommosessa asustuksessa matka jatku eilen töiden jälkeen treffaamaan ihanaista Allia! pikkuhstävämme Keuruulta on siis taas saapunut tänne iloksemme ja vietellään loistava viikonloppu yhessä. :-) eilen oltiin tuttuun tapaamme syömässä Speak Easyssä! tästä on tullu meille jonkinlainen perinne ja aina ollaan perjantaisin syöty siipiä. eilen kuitenki rikottiin perinnettämme sen verran että me syötiinki burgerit! mähän en edelleenkää voi sen siipivatsatautiepisodin jälkeen wingsejä syödä, joten hamppariin päädyin ja niin teki lopulta Hella ja Alliki. eikä muuten kaduttanu! syötiin ittemme niin palloiks että huhhuh ja mulla on vieläki vatsa täynnä. :-D hyvää oli!




kuten arvata saattaa me ei pelkästään syöty vaan myös istua kälätettiin muutama tunti! oli ihana taas vaihtaa kaikkien kaikki kuulumiset ja nauraa sydämemme kyllyydestä meiän tyhmille jutuille. :-) tyttöjen seura oli ihan mahtavaa ja pääsen siitä onneks nauttiin viä tnäänki oikein urakalla! ainoona miinuksena mun illassa oli tää samperin korvatulehdus jonka ansiosta oon puolikuuro... mutta eipä sekää paljoo menoo haittaa tai siis en anna sen haitata!





meillä oli mahti ilta ja tästä päivästä tulee mahtipäivä! koitan räpsiä mahollisimman paljon kuvia vaikkapa ulkonakin ku tuolla on niin nätskää. :-) shoppailuhimo on valtava joten lähen laittautumaan että lähtö tulis nopeemmin. :-D kertokaas mulla mielipiteenne asusta ja millasia suunnitelmia teillä on viikonlopulle? :-) nyt moromoro ja huomiseen ihanat! ♥

7 kommenttia:

  1. Eihh mää haluan ton sinisen kauluspaidan :D Oon ettiny kaikki tampereen kaupat läpi eikä löydy ees samantyylistä!

    VastaaPoista
  2. Sulle sopis tommonen mangaernu-tyyli, ku tos spiikkaris otetussa kuvassa sulla on nätit sinivihreet hiukset ;D

    VastaaPoista
  3. Noora: voi eii :( toi on kyllä ihan perfect mutta eipä Ginassakaan noita enää taida olla.. en kyl osaa mäkää neuvoo missä ois vastaavanlaisia :( sun pitää lähtee metsästää jostai isommasta kaupungista!

    Vilma: hahahhhah :D siis katoin itekki samaa että ois aika passeli mulle:):) ehkä vaihdan!

    VastaaPoista
  4. Sul on kiva blogi ja oot nätti!
    Oon jo pitkään miettiny ja haluisin ihan mielenkiinnosta tietää, että mitä sun etuhampaille on käynyt? :o

    VastaaPoista
  5. voi kiitoksia paljon! :)

    oonki tähän miljoonasti blogin puolella vastaillu mutta vastataan nyt sit taas :D eli oon pienenä pudonnu keinusta ku mulla oli vielä maitohampaat suussa ja rautahampaiden aihiot vahingoittu siinä sen verran että rautahampaisiin tuli tollaset hassut jäljet heti ku ne kasvo.

    VastaaPoista
  6. eikä sun hiukset on täydelliset! mun himo omieni leikkaamiseen vaa kasvaa ku katon sun kuvias :D

    VastaaPoista
  7. voi kiitos! :) mä kyl tykkään näistä kans toooosi paljon, oli oikee päätös leikata:) eli jos halua löytyy ni suosittelen kyllä! :D

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...