tiistai 13. maaliskuuta 2012

i will never be the same, without you

moikka! mitäs teille kuuluu? :-) mulle kuuluu erittäin hyvää, koska kuten varmaa oon iha tarpeeks täällä mainostanu, Rami palas eilen Ylläkseltä töistä ja vietettiinki tosi ihana päivä yhessä. :-) aamu alko sillä että heräsin kello 6, vaikka mun työt alko vasta ysiltä. mulla oli Ramin avaimet, joten herra tuli sitte suoraa juna-asemalta kyläileen meille ja hengailtiin siinä kauniissa aamussa pari tuntia ennen mun töihin lähtöö. sillä välin ku mä hoitelin lapsosia töissä, Rami meni kotiin, jossa sitä ootti mun junailema ylläri! olin ostanu Ramille vähän lahjoja, ei mitään kauheen ihmeellistä, mutta tiesin että se ilahtuis. :-) kävin myös sunnuntaina imuroimassa Ramin asunnon ja ostamassa sinne vähän herkkuja, ni sen oli kivempi palailla kotiin ku jääkaappi ei ammottanu tyhjyyttään! en myöskää voinu vastustaa kiusausta ku näin Citymarketissa ihan älyttömän kauniita ruusuja, eli nappasin niitäki mukaan kämpän piristykseks. Rami ilahtu tosi paljon ja sainki töihin piristävää viestiä siitä kuinka ihana tyttöystävä oon ;)







töiden jälkeen kipitin sitte kotiin vaihtaan pikasesti vaatteet vähä nätimpiin ja muutenki kaunistautuun, ennen ku lähin ajellen Ramille päin! tän näkösenä olin liikkeellä:


toi asu oli tommonen ex tempore kokeilu, josta kuitenki tykkäsin ihan ok, muttei kyllä mihinkään top 10 nouse! mitä mieltä te ootte? :-) musta joillekki ihmisille sopii tosi kivasti tollanen kauluspaitatunika + vyö systeemi, mut itelleni en oo oikein koskaan kokenu sitä hyväks.. nyt halusin kuitenki päälle jotain nättiä mutta mukavaa, joten toi sai kelvata. :-) pinkki vyö ja pinkit huulet toi vähä väriä tohon muuten niin yksinkertaseen asuun!
  • kauluspaitatunika H&M
  • vyö H&M
  • säärystimet Gina Tricot



voi että oli ihana olla niin pitkästä aikaa Ramilla, niin että herra itekki oli paikalla! me alotettiin ilta pähkäämällä ja miettimällä mitä ihmettä syötäisiin. :-D lopulta ei tultu mihinkään tulokseen, vaan päätettiin että suunnataan kauppaan ja katotaan siellä mitä alkais tekeen mieli, tää on meiän kohalla aina yhtä suuri virhe koska sit se menee siihen että hengataan kaupassa yli puoli tuntia väännellen ja käännellen että otetaanko nyt sitä vai tätä. :-D tällä kertaa selvittiin ihmeen nopsasti ja tehtiin kyllä erinomainen ruokavalinta!

Ramille päästyämme laitettiin uuniperunat uuniin ja alettiin katteleen Salkkareita ja muita kivoja ohjelmia. :-) oli ihan parasta vaan istuskella yhessä sohvalla, jutskailla ja olla vaan ilman mitään kiirettä tai sen suurempaa ohjelmaa! telkkariputken päätteeks alko sitte se todellinen ruuanlaitto, ja aika nopsaan meillä oliki edessämme herkulliset broitsut ja uuniperunat, nam :-)






toi ruoka maistu paremmalta ku näytti! :-D


meiän ilta kulu siis aikalailla vaan hyvää ruokaa syöden ja toistemme ihanasta seurasta nauttien, piiiiitkästä aikaa. :-) tiedetään tiedetään, että pienet välimatkat välillä vaan vahvistaa suhdetta, mutta kyllä se jälleennäkeminen on aina vaan parasta! ♥


tänään mun ohjelmassa ois hengailla Hellan kanssa pitkästä aikaa, eikä oikeestaan muuta. :-) eli rento ilta tulossa! huomenna ohjelmassa ois sitte taas Ramia! mutta nyt taidan lopetella ja palailen taas kun vaan aikaa ja juttua riitää, moido ihanaiset





14 kommenttia:

  1. Sulla on paras blogi ja odotan aina ihan innolla sun seuraavaa postausta, oot muutenkin iloinen ja kaunis tyttö! Hyvää kevättä sulle ja Ramille :)

    VastaaPoista
  2. oi voi kiiiitos iha hirveesti! :) et tiäkkää kuinka ihana tollasta on kuulla, kiva kun tykkäät :)) ja parasta kevättä myöskin sinne<3

    VastaaPoista
  3. Heh toi kolme miestä ja tyttö on ihan paras:D Mut miks ostit miehelle kukkia??? Eiks sen olis pitäny mennä toisin päin:D

    VastaaPoista
  4. se on niin hyvä sarja !!! :D katon sitä aina iha vatsalihakset kipeenä naurusta ja eilenki meinattiin unohtaa perunat uuniin ku ei voitu lopettaa kattomista haha :D mutta siis niinpä :D mut tosiaan kuten sanoinki en voinu vastustaa kiusausta ku näin noi ihanat ruusut siä cittarissa! ostin noi siis Ramille kotiin kuten kuvasta näkyy, ja sanoinki et ostin ne melkein enemmän itteeni varten vähä tuomaa naisellisuutta Ramin asuntoon ;) Rami on ostellu mulle kukkia viime aikoina, nii mietin että miks ihmeessä mä en vois välillä ostaa sille ku kyllähän kukat ny on nättejä miestenki mielestä vaikkei ehkä ihan samallailla kun meiän naisten haha :D anyway saanpaha ny ihailla niitä ku aikalailla tulee tuolla Rampsalla hengattua tällä viikolla:)

    VastaaPoista
  5. ei vitsit,järkkäsit kyllä kivan yllärin! en pistäis pahakseni jos mun poikaystävä tekis joskus mulle noin :D

    http://replaymymemories.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. just ihana asu :) hitsi mäki haluisin vähä "hemmotella" jotai miekkosta mutta kun ei ole :(

    VastaaPoista
  7. sofia: Rami tykkäs kyllä tosi paljon! :) hahaa niinpä! mä aattelin et kerranki mun vuoro hemmotella Ramia eikä toisin päin :D

    Anonyymi: kiitoksia :) ja toisen hemmottelu on kyllä parasta vaikka on sitä kiva itekki saada sitä hemmottelua :)

    VastaaPoista
  8. Ihana kun sulla on "kunnon jakaus", se korostaa mun mielestä paljon paremmin sun kasvoja!! :)

    VastaaPoista
  9. tykkään kyl itekki :) vaik aina pitää vähä vaihdella ku lyhyellä tukalla ei muuten noita kampausvaihtoehtoja nii paljon oo! aika useinki mul on tollanen jakaus mut nyt se vaan korostuu aikalailla ku alkaa toi tyvikasvu moikkaileen vähä liikaa :D pitäis ehtiä kampaajalle! :D

    VastaaPoista
  10. kuka yleensä ottaa noi sun asukuvat? :)

    VastaaPoista
  11. Anonyymille: Mä kuvaan, jos oon kotona. Mutta käytän Veeran kameraa ja optiikkaa. PS. Ei o kyllä ihan mun lempipuuhaa tää asukuvien ottaminen >;/

    Ja sori Veera, et vastasin sun puolesta :D Plus kunnon feministi, ku ostaa miehelle kukkia! Hyvä hyvä hyvä :))

    VastaaPoista
  12. hehee jep! eli siis rakas siskoseni Vilma on usein niin ystävällinen (vaikkaki usein vähä pitkin hampain :D) et kuvaa mun asut! :)) yleensä jos Vilma ei oo tavotettavissa niin sit joskus Hella mutta yleensä itselaukasin :D

    ja Vilma eipä mitään hyvä vaan kun ehdit ensin ;) ja nimenomaan, kyllä naisetki voi ostaa miehille kukkia aina välillä! :D

    VastaaPoista
  13. suht tyhmä postauspyyntö tulis tässä :D eli mitä laittasit päälle erilaisiin tilaisuuksiin vieraana esim häät, hautajaiset, kaverin synttärit ja mummon 80v synttärit etc. kuvina tai jotakin. oon niin huono keksimään sopivaa asua tollasiin tilaisuuksiin. noh kunhan heitin :)

    VastaaPoista
  14. hei toi vois olla aika kiva! :)) vaikken vältsisti koe olevani paras ihminen antaa tollasia vinkkejä ni miksipä en vois vähä omaa näkökulmaani valottaa jossai kohtaa ku sopiva rako tulee :) kiitti ideasta!

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...