perjantai 9. maaliskuuta 2012

living young and wild and (free)

no moi ihanat! :-) vihdoin ja viimein pääsen taas pitkästä pitkästä aikaa kirjotteleen teille! ette uskokaan millasia vierotusoireita oon potenu tässä viime päivinä (sen mitä ny oon kerenny ajatella mitään muuta ku töitä :-D) ku mulla ei oo millään ollu aikaa tulla päivitteleen tänne mitään. paljon kaikkee pientä on tapahtunu ja nyt vihdoin kerkeen vähä kirjotella mun viikosta. täytyy kyllä sanoo ettei yhtään haittaa että nyt on perjantai ja mulla on koko viikonloppu vapaata ilman minkäänlaisia velvollisuuksia! mitä ny vähän pitää kävästä Rampsan luona järkkään paikkoja ja viihdyttää meille saapuvia vieraita mutta muuten oon ihan lööfföyskannalla koko viikonlopun. :-)

alotellaan nyt kuitenki keskiviikosta, jollon lähin työpäivän jälkeen aikalailla pää kolmantena jalkana juokseen tyttöjen luokse! päälle kerkesin pukee tälläsen aikas kivan asun:



halusin ehottomasti jalkaani noi uudet Hennesin shortsit ja sukkikset! mua harmittaa kauheesti ku tajusin liian myöhään että ylipolven säärystimethän ois kruunannu ton asun. :-( ne jääköön siis toiseen kertaan! muuten asu oliki sitte sieltä simppeleimmästä päästä, mutta musta oli kiva kerranki mennä ilman mitään krumeluureja ihan mustavalkosta pienellä höystöllä. :-D mitäs mieltä te ootte tästä kokonaisuudesta, onko just sopiva vai liian tylsä? ja tosiaan en ees kehtaa luetella taaskaa mistä noi kaikki vaatteet on ku ne on Hennesiltä......


treffailtiin siis Hellan, Lauran ja Sarkun kera, ohjelmana ihan vaan illanviettoo Lauran luona. :-) meiän oli tarkotus käydä nappaamassa matkalta jotain ruokaa ku kaikki oli työpäivänsä jälkeen aika nälkäsinä, mutta jotenki kummasti päädyttiinki syöpötteleen Tammelan Pancho Villaan. :-D mikäs siinä ku ruoka oli yhtä herkkua ku aina ennenki!





syötiin siinä ja sitte jatkettiin matkaa Lauralle höpötteleen. juttua meillä tunnetusti riittää, etenki ku ei oltu hetkeen taas keretty koko porukalla nähdä! siinähän meillä ilta vierähti ihaillen auringonlaskua, jutskaillen kaikenlaista maan ja taivaan väliltä ja kattoen Salkkareita. :-) aivan ihana piristys keskelle viikkoo tommonen kunnon treffaus parhaiden kavereiden kanssa!






jos keskiviikko oli rento päivä, niin torstai oli sitte vähä kaikkee muuta, vaikka mukava oliki! torstailta mulla ei valitettavasti oo kuvan kuvaa, sen verran kiireisenä huitelin menemään.. olin tosiaan ensin kaheksan tuntia päikyssä töissä, jonka jälkeen mulla oli sellanen tunnin tauko jonka aikana lounastin Hellan kanssa Subwayssa (kuinka terveellinen viikko mulla ruokavalion osalta....) ja siitä suuntasinki sitte ihka ensimmäiseen haastattelijan työvuorooni! :-) menin siis yhteen markettiin kyseleen ihmisiä elintarviketutkimukseen, voitte uskoo että eka työvuoro jännitti jonkin verran, mutta vitsi oli hauskaa ja fiilis ihan huippu ku illan päätteeks huomasin että mähän oon pärjänny aikas hyvin. :-) oon tosi innoissani tosta uudesta työstä ja toivottavasti jatko sujuu yhtä mainiosti eikä tää ollu vaan alottelijan tuuria!

tänään aamulla ku heräsin kiitin kyllä kaikkia ylempiä tahoja siitä että tosiaan on perjantai, sen verran puhki oli sekä minä että mun jalat! kolme tuntia seisoskelua putkeen ei oo ihan se mun jalkojen lempparihomma mutta eiköhän siihenki totu. :-) anyway kiva mutta rankka viikko takana ja ihanan rento viikonloppu eessä, ei tässä kai voi muuta ku hymyillä! nyt mä lähen suunnittelen Ramille jotain kotiinpaluu ylläriä, herra saapuu viimeistään tiistaina ja ootan sitä ku kuuta nousevaa. :-D ihanat viikonloput teille ja mä palailen taas piakkoin! moikkis

7 kommenttia:

  1. oi toi sun huivi <3 mä en raaskinu sitä syksyllä ostaa ja nyt niitä ei mistään enää saa :/

    Oon muutenu lukenu sun blogia jonkin aikaa ja nyt jo koukussa tähän.. joka päivä tuun innoissani kattoon onks täällä jotakin uutta :D

    Hyvää kevättä sulle :)

    VastaaPoista
  2. Jes vihdoin kirjottelit taas ! :-)
    Tää on nii kivaa luettavaa tää sun blogi ja piristää nii kivasti aina päivää.. :-)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: toi huivi on kyllä tosi ihana! vaik ite oon huonohko huivien käyttäjä nii tota tulee silti käytettyä:) mut voi eii, sun täytyy kattella jos jossai kirppiksillä tms ois sitä vielä!

    ja et kuule tiedäkkää kuinka paljon tollaset kommentit piristää mun päivää :) ihan tosi tosi ihana kuulla, kiitos paljon! ja loistavaa kevättä sullekkin :))

    Jessi: kääks ihana kommentti! :) aina kiva kuulla et joku oottelee uusia postauksia! todellaki yritän kirjottaa mahollisimman usein, mua itteeki harmittaa ku just nyt aikaa ei oo nii paljon ku haluisin :( mutta kiitos paljon <3

    VastaaPoista
  4. Perus Panchon juusto NAM! :)

    VastaaPoista
  5. varmaan mikä vaan Panchon hamppari, nam ;) ite kyl ooon ihastunu noihin "erikoisempiin" eli siis valkosipuli ja chili on omat suosikit! :D

    VastaaPoista
  6. Toi Hella on maailman kaunein nainen ketä oon nähny

    VastaaPoista
  7. Hella on kyllä ihan sairaan kaunis! :)) välitän terkut :D

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...