perjantai 2. maaliskuuta 2012

wish, please!

hello hellooo! saanko hehkuttaa hetken sitä että tänään on perjantai ja mulla on kokonainen vapaa viikonloppu josta on tulossa huikee? :-D kellä muulla on yhtä hyvät fiilikset viikonlopusta? mitä meinaatte tehä? mä ooon ollu aikas kiireinen tässä pari päivää ja oon myös mm. saanu hommattua itelleni jostain korvatulehduksen?! korvatulehduksen, hei kamoon ihan oikeesti, rupee riittään jo nää taudit varsinki tälläset vauvataudit? kellä aikuisella on korvatulehdus, ite oon sairastanu sen viimeks vissii kuus vuotiaana! toivottavasti antibiootit pelais nyt nopeesti ja saisin kuuloniki takas.... ois ihan kiva, nyt lähinnä huudan koko ajan ku en kuule ees omaa ääntäni. :-D

mut nyt en kyllä tullu jakeleen teille taas kerran sairaskertomuksiani, vaan tulin pikasesti ennen iltaan valmistautumista pyytään teiltä toiveita! teitä on tullu viime aikoina aikas huimasti lisää ja oon siitä ihan superin ilonen. :-) sen kunniaks haluunki antaa nyt sananvallan taas sinne päin, koska musta tuntuu että viime aikoina multa on tullu lähinnä tollasia postauksia mun arjesta ja varmaan teitä kiinnostais taas välillä lukee jotain muutaki! mun ja Ramin vastauspostausten viimenen osa on tulossa kunhan saan sumplittua sen kaa ne meiän yhteiset kysymykset, tähän voi mennä hetkonen ku meiän puhelut on ny muutenki aikamoista maratoonia ku herra on siä pohjosessa, mutta enköhä mää ne saa ens viikon aikana tänne. lisäks vois tässä pikkuhiljaa koota sen vuoden 2011 asut-postauksen mikä on ollu työn alla vissii kaks kuukautta, eihän tässä ny oo ku maaliskuu vasta.... :-D hienosti!

mutta siis musta tuntuu että aina ku mulla ei oo kiire ni sit päivät on sellasia et oon ollu vaa töissä ja mitäs mä sitte siitä kirjottaisin? teitä tuskin kiinnostaa kuulla jokaista käännettä mitä lapsukaiset on päikyssä touhunnu. :-D joten auttakaas mua ja keksikää mulle jotain kirjotettavaa! mistä te haluutte kuulla? kuvia oon nyt ottamassa ihan kauheella innolla tolla mun uudella kamerallani, joten mieluiten sellasia postauksia jotka sisältää kuvia! tiivistelmä: mistä haluutte lukee, toiveita otetaan vastaan ja mielellään ihan kasapäin, kiitos ihanat! ♥

voi ku te laittaisitte kauheen määrän toiveita! nyt mun on kuitenki pakko lähtee laittautuun jotta kerkeen Hellan kanssa lähtee noutaan Allia sovittuun aikaan. :-) jee jee ihana perjantai, kaikille teillekki aivan mahtavaa viikonloppua ja koitan parhaani mukaan palata huomenna tän päivän jutuilla, jos vaan suinkin millään kerkiän! nyt moido ja muiskis

7 kommenttia:

  1. Joku meikkipostaus voisi olla kiva. En tiedä oletko sellaista jo aiemmin tehnyt.. Mutta vaikka joku päivän meikki vaihe vaiheelta :) Itse olen aika surkea meikkaaja ja siksi kaikki niksit ovat tervetulleita :)

    VastaaPoista
  2. Dodii, mä toivon päivä kanssani -postauksia. Ja videopostauksia, niistä tykkään aina. :)

    VastaaPoista
  3. Meikkipostaukset ja muut kosmetiikkajutskat on aina kivoja lukee.. Ja si vaikka jotain "luottotuotepostausta".. Hiustuotteista postausta..jne. Kaikkee hömppää! :)

    VastaaPoista
  4. vaikeeta keksii postausehdotuksia, ku sulla tulee luonnostaan niin kivoja juttuja! :) tykkään siitä, että otat kuvia päivän ruuista ja jos käyt jossai ravintolassa syömässä (niinku näköjään aika usein käyt) :D

    mutta kirjota kesästä! miten sä vietät kesälomapäiviä ihan täällä suomessa! ja joku päivä sun kanssa ois kans kiva postaus, niinku että kirjotat siitä lähtien ku heräät ja meet nukkumaan, mitä kaikkea oot tehny :)

    VastaaPoista
  5. Joku juttu Tampereen parhaista ruokapaikoista ja baareista olis ihan kiva!:) ja sit vaikka joku postaus, missä kertoisit sun toiveet tulevaisuudelle (ei tarvi olla realistisia, eli siis enimmäkseen unelmia ym. ja vaikka vähän materialistisiakin ;) )

    VastaaPoista
  6. Olis ihana kuulla toivepostauksessa sun ja Ramin "rakkaustarina"... :) et miten te "saitte" toisenne? :)

    tai sitten kiva ois myös joku piiitkä hiuspostaus jossa sais idiksiä..:)

    ps. Sulla on ihana blogii!! ;)

    VastaaPoista
  7. ois kiva kuulla millanen on sun unelmakoti :) eli just miten sisustaisit sen jne!

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...