perjantai 30. maaliskuuta 2012

she doesn't mind


  • farkut Gina Tricot
  • paita Cubus
  • karvakaulus H&M




ton näkösenä lähin eilen liikenteeseen! oli kiva pitkästä aikaa ihan arkenaki "panostaa" ees vähä enemmän, ku nykyää tuntuu et aina ku töiden jälkee lähen johonki ni en jaksa oikein tehä itelleni mitään, joten nyt kerranki päätin vähä laittautua! asusta tykkäsin ihan superpaljon, rakastan noita farkkuja, ne on täydellisen mukavat ja aika kivannäkösetki, jopa mun päällä, eli ei voi olla pahat :-) ja vihdoin sain päälleni jotain punaista, oon sitä kauan himoinnu mutten oikein oo koskaa löytäny sopivaa yhdistelmää yms, nyt se löyty! arvoin pitkään että laitanko kultaset vai hopeiset asusteet, mutta päädyin sit hopeisiin, koska jotenki punanen + kulta, saa mulle kauheen joulufiiliksen, viimenen mitä haluan tässä vaiheessa kevättä. :-D

tosiaan ohjelmassahan mulla oli Ramin kanssa treffailua! käytiin moikkailemassa parit Ramin kaverit, jonka jälkeen suunnattiin superin nälkäsinä testaan vihdoin ja viimein Sticky Wingers!






mä olin ihan innoissani kuvailemassa tota paikkaa, välillä vähä liianki kanssa että melkein hävetti, mutta ku siellä vaan oli nii hienoo! siis tykkäsin iha sikana siitä että tohon sisustukseen oli tosissaan panostettu ja sitä oli mietitty. selkee teemä sekä ruokalistassa että paikan fiiliksessä, teki mun mielestä paljon. :-)  musta oli myös hauskaa että Rami snapbackeineen sointu tonne niin hyvin, mä sen sijaan näytin enemmän joltai venäläiseltä hienostorouvalta (okei mulla on aina se fiilis ton karvapuuhkan kanssa!) mut mitäs pienistä. :-D palattakoon vielä Stickyyn, me kummatki tykättiin burgereistamme ja palvelu oli myöski nopeeta ja hyvää, eli kaiken kaikkiaan hyvä paketti ainaki mun makuun, sanotte mitä sanotte! mitäs te muuten sanotte? siis ne teistä jotka tuolla on käyny?









syötiin herkulliset burgerit, jutskailtiin ja istuskeltiin tuolla Stickyssa jonkun aikaa, sit luonnollisesti jatkettiin matkaamme Ramille ja katteltiin parit Salkkarit ja sellasta normimeininkiä. :-D ilta oli ihan älyttömän hauska ja nauroin iha liikaa, mutta hyvä niin!

tällä hetkellä kattellaan Sarkun ja Hellan kanssa Twilight 4, joten pahottelut jos tästä postauksesta tuli jollain tapaa sekava! illan ohjelma on siis ihan vaan todellista lööfföystä, ei sen kummempaa. :-) huomenna päivällä meen taas töihin tekeen elintarviketutkimuksia, mutta koitan postailla teille vaikkapa mun asuni. illalla mulla on sitte romanttiset treffit poikaystäväni kanssa haha, mutta nyt tosiaan jatkan tyttöjen kanssa juoruilua ja Twilightille naureskelua, palaillaan huomenna! kertokaas mielipiteitä asusta ja kaikkee muuta kivaa. ihanaa viikonloppua kaikille, pitäkää superia!


2 kommenttia:

  1. Hei nainen, mulla on sulle haaste blogissa! Käyhän vilkaseen :-)

    http://annidiary.blogspot.com/2012/03/seitseman-faktaa-minusta.html

    VastaaPoista
  2. oujeee pitkästä aikaa haaste, thanks ;)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...