maanantai 5. maaliskuuta 2012

i am a material girl

hello hello! mitäs teiän maanantaihin? :-) omani on ollu yllättävänki pirtee ja semmosena se myös jatkuu, oon jo ihan täpinöissäni Täykkäreiden jatkumisesta! kylläpä aika muuten rientää, vastahan mä masistelin niiden taulle jäämistä ja nyt jo on koittanu maaliskuu ja loppuhuipennus. :-) musta on vähä alkanu tuntuu, että ku maanantaista selviää nii työviikko hurahtaa vauhdilla ohi, joten toivotaan että sama pätee tälläki viikolla. :-D mutta en tullu ny puhuun päivistä, vaan esitteleen mun uusimmat ilon aiheeni, eli viikonlopun ostokset! kuinka voikaan ihminen olla innoissaan materiasta? 

mä ite tykkään yleensä että jos uusia ostoksia esitellään, ne esitellään päällä. inhoon sellasia kuvia missä makaa vaan joku mytty lattialla ja siitä pitäis sitte päätellä onks se paita vai housut :-D mutta tänään mun naama ei ollu kauheen yhteistyöhalunen, joten kuvailin vaatteet henkareilla yms, mutta eiköhän näistäki jotain selkoo saa ja yllätyttepähän sitte ku näätte näitä päällä. :-) nyt kuitenki asiaan:



farkut 49, 95 - Gina Tricot

heti alkuun lauantain ehdottomasti lempparein ostos! mä en ees alota Kristeneistä hehkuttamista, koska veikkaan että se tulee jo kaikilta korvista ulos ja sitä on tehty joka paikassa ihan tarpeeks, mutta sen vaan sanon että voitte kuvitella mun ja Allin ilmeet (:O) ku Hella ilmotti että hän ei Kristeneistä tykkää! mä ja miljoona muuta ollaan suuria faneja, joten olihan mun nyt vihdoin ja viimein pakko saada toiset yksilöt ku oon niitä jo pitkään kaavaillu! :-) kamppailu tuliki sitte lähinnä siinä, että mitkäs yksilöt valitsis! oli korkee vyötäröistä, tummaa, vaaleeta, matalaa, kulutettua ja vaikka mitä! kävin pitkän kamppailun matalavyötäröisten Kristen zippien ja noiden korkeevyötäröisten tavallisten välillä, mutta lopulta päädyin korkeisiin koska oon sellasia niin suuresti himoinnut. :-) oon kyllä supertyytyväinen tähän ostokseen ja vieläpä ku otin pituudesta koon 30 ni noi on sellaset vähä nilkkapituset! en malta oottaa että saan nää käyttöön.




neule 19,95 - H&M

Hennesillä oli kauheen ärsyttävä shoppailla, etenki Dividedin puolella ku ne on sullottu sinne alakertaan sen remontin takia. mutta kuitenki bongasin tän ihanuuden sieltä enkä voinu jättää tätä kauppaan! nään sieluni silmin tän kesällä valkosten shortsien kanssa....... ja nyt niiden mun ruskeiden housujen kanssa, ah mitä yksinkertasta mutta täydellistä. :-) toi on ihanaa materiaalia ja tykkään ku toi on tollasta isoo neulosta, muttei kuitenkaa sellasta liian reikästä niinku ne yhet Ginan tän tapaset neuleet!




pitsipaita 19,95 - Gina Tricot

tällä paitulilla oli mun mielestä suhteellisen suolanen hinta tohon kankaan määrään nähden, mutta tää oli vaan pakko saada. :-D mulla ei oo valkosta pitsipaitaa, eikä oikeestaan kunnollista pitsipaitaa muutenkaan ja tää on kaikin puolin ihana! tää on löysä, lyhyt ja pitsikuvio on nättiä. tää myös vaikutti hivenen laadukkaammalta ku Hennesin yksilöt, toi pitsi vaikuttaa siltä ettei heti lähe purkaantuun, joten oon tyytyväinen että päätin tän kotiuttaa! tänkää kanssa en malttais ootella kesää ja asuja, mutta kyllä tää tälläi keväälläki menee kivasti. :-)




shortsit 14,95 - H&M

maailman täydellisimmät shortsit oli pakko ostaa kahessa eri värissä. :-D näitä mustia oon kaavaillu ohuiden mustien sukkiksien kaveriks ja no, mustia shortseja nyt tarvii aina! pian alkaa olla jo sellaset kelit että shortsit + sukkahousut on ihan täysin sopiva asu, joten näitä tuutte näkemään tässä keväällä aikalailla. hintakaan ei ollu päätä huimaava joten voi että oon ilonen näistä!




shortsit 14,95 - H&M

tässä sitte näistä tää toinen väri, eli kirkkaansininen. olin näitä ihastellu jo muutamissa blogeissa ja voitte kuvitella mun riemunkiljahdukset ku nää roikku Hennesillä tangossa ja vieläpä mulle sopivassa koossa. :-) nää ja perusvalkonen toppi ja kenties joku bleiseri, voi kuinka täydellistä!




alusvaatteita Gina Tricot

herkimmät katsojat älkää järkyttykö alusvaatekuvista... :-D en voinu vastustaa noiden hamstrailua ku noi värit oli yksinkertasesti niin herkullisia ja hinta niin halpa! kyllä näitä varmaan viä pari väriä pitää mennä noutaan, katon nyt ensin millasia nää on käytössä.



semmosia löytöjä tein siis viikonloppuna ja sanomattaki selvää että ite oon hyperintona näistä, mutta mitäs mieltä mun löydöistä olette te? kertokaa ihmeessä. :-) nyt lähen Hellan kanssa pienoiselle kävelylle tonne ihanan keväiseen säähän ja palailen tässä joku päivä kun vaan kerkiän, moido ja ihanaa maanantaita kaikille! 

9 kommenttia:

  1. Mää just eilen tein ostoslista postausta ja sieltä löytyy kans noi samat kristenit kun sulla. Ihan pakko saada:)

    VastaaPoista
  2. Mikä noissa Kristeneissä on, kun oon samana päivänä jo kahessa postauksessa niistä lukenu?! :D Alko kiinnostaa!

    VastaaPoista
  3. Noora: hyvä että löytyy ostoslistalta! Kristenit on kyllä maailman parhaat farkut ja noi korkeevyötäröiset on ihanat ja toi väriki täydellinen eli suosittelen ja kovaa:)

    volyym: :D haha ei ihme! ne on siis maailman täydellisimmät farkut! istuu tosi hyvin (ei varmastikkaa tietenkään kaikille mut aika monille!) pitää muotonsa eikä lörtsähdä mut on silti tosi stretsiset eli ihan järkyttävän mukavat päällä:) lisäks niitä löytyy vaikka kuinka montaa eri väriä! jos etit hyviä farkkuja nii mee oikeesti ihmeessä testaan noita, uskallan veikata että ihastut! :)

    VastaaPoista
  4. Minkä koon otit noista shortseista, kun ajattelin tilata ite tuolta netistä? ja oon aika samankokoinen kuin sä :)) Ihania juttuja oot kyllä löytäny ;)

    VastaaPoista
  5. oon kyllä samaa mieltä että kivoja jutskia tuli osteltua :) shortsit on sitä perus 42! :D

    VastaaPoista
  6. jaa sää kokoa 42, et kyllä ole. joku 38 :D hahaah tiiän varmasti paremmin ku sää :D no oot pienen näköne:)

    VastaaPoista
  7. hahhhah :D siis juu kyllä vain olen usko tai älä! :D kiva kuulla että oon pienen näkönen:) ja kyl mä ehk vähä pienemmältä saatanki näyttää ainaki oikeenlaisissa asuissa ja hyvinä päivinä :Dd mutta siis tosiaan yllättävän "iso" oon noin niinku vaatekoossa, etenki ku inhoon änkee liian pieniä tai huonosti istuvia vaatteita! siks vaa reippaasti otan aina sen isomman koon koska mun mielestä koko lappuja on turha tuijotella enemmän merkkaa se miltä näyttää:) ja siis tietysti tuntuu yms mut siitä ny en ala saarnaa tässä :D

    PS KAIKKI jos luette tämän kommentin ilmoitusasiaa eli pahottelut hiljaisuudesta oon superkiireinen ja torstaiki on sellane 8-20 työpäivä ja sitpä simahdanki heti ku pääsen kotii eli en yksinkertasesti ehdo postailla nyt, palataan asiaan perjantaina:) ja vklp saattekin sitte kunnolla postauksia mutta kommenttia saa laittaa niiihin tietty pystyn puhelimella vastailla vaikken koneelle pääsekkää :) kiitos ymmärryksestä! tää nyt siis iha vaa tälläi jos joku miljoonista lukijoistani sattuis ihmettelee tai kaipaan hahhah:Dd

    VastaaPoista
  8. Noita samoja shrotseja katselin itsekin, mutta jäivät vielä hankkimatta. Kesäksi on kyllä pakko saada tollaiset.

    VastaaPoista
  9. noi on kyllä ihan tosi ihanat! :) eli siis voin suositella lämpimästi!

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...