keskiviikko 29. helmikuuta 2012

so what we go out

moi! mitäs ihmettä, nyt on jo keskiviikko? loistavaahan tää on ku viikot hurahtaa kohti viikonloppua tällästä vauhtia. kunhan selviän viä huomisesta superpitkästä päivästä ku pitäs työpäivän jälkee jaksaa toisen työn koulutus, mutta eiköhän se siitä ku pakkaan vaa kunnon eväät mukaan. :-) nyt en tullu kuitenkaa valittelee teille raskaita päiviäni vaan vilauttaan eilisen asua ja kertoon siitä parilla sanalla!

oon potenu tässä pienoista kroonista vaatekriisiä jo hetken aikaa, ku tuntuu ettei mulla ole vaatteita! eihän niitä oo ku vaan kaappi täynnä, mutta eiköhän jokanen nainen tiedä tän tunteen. :-D pitäs varmaan päästä shoppaileen! ja itseasiassa lauantaina ns. vois....... mutta tosiaan mulla on myös parit housut rikki tällä hetkellä ja oottelen tässä että äityli ehtis ne korjailla (itehän en voi, ei vaa oikeesti, en osaa, kuinka säälittävää?!) anyway eilisen asun keksimiseen mulla oli aikaa sellanen 20 minuuttia, mutta hyvähän siitä tuli, vai mitä sanotte te?


ite tykkäsin tosta asusta aika paljon, vaikkei siinä mitään ihmeellistä ollukkaa mut jotenki toi pieni merimieshenkisyys raitoineen, sinisineen ja huiveineen iskee muhun. :-) mitä mieltä te tästä asusta ootte?



tollasessa asussa lähin siis kiireen vilkkaa heti töiden jälkeen kohti keskustaa! suunnitelmissa oli kahvittelua ihanien neitosten kanssa, ja kahvilaanha me suunnattiinki. ainoo vaan että Laura oli meistä ainut joka meni pelkällä kaakaolla, mä ja Hella ku ei töiden jälkee oltu syöty ni pakkohan sitä oli jotain ruokaa saada. :-D oisin halunnu jonku sellasen oikein herkullisen salaatin, mutta niitä ei enää tohon aikaan ollu, joten mun täyty tyytyä toastiin, joka sekin oli oikein herkullinen! vuohenjuustoo ja aurinkokuivattuatomaattia.... kyllä kelpas! en ollu muuten koskaan käyny tuolla Linkosuon Siilinkarin kahvilassa siinä Hämeenkadulla, koska niin harvoin käydään missään kahvilla ja sillonki yleensä Picnicissä, mutta toi oli kyllä tosi kiva. :-) ainoo vaan että siinä´"sisäpihalla" eli siinä aulassa missä on Vero Modat ja GoGot yms, oli ihan älykylmä!




joka tapauksessa oli ihana istuskella ja nähä tyttöjä! kuulumisten vaihto ja pienet nauruhepulit keskellä viikkoo piristi kummasti. :-) piristystähän mä just kaipasin tähän ikävöintini keskelle,  ja kuka sen piristyksen osais paremmin ku hyvät ystävät. :-) tiettekös muuten mitä meinasin tehä loppupäivän? no mitäpäs muutakaan ku rentoutua hyvien telkkariohjelmien parissa ja ladata akkuja paria vikaa työpäivää varten! viikonloppuahan me Hellan kanssa ootellaan jo ku kuuta nousevaa sillä rakas Allimme tulee tänne meitä tervehtimään jeejee! sitä odotellessa koitan kuitenki saada teillekki tänne taas jotain matskua, nyt kuitenki suihkun kautta niihin rentoilupuuhiin, heippa ihanat ja kertokaas mulle kuinka teiän viikko on sujunu?

4 kommenttia:

  1. haha, mäkin odottelen että mun äippä korjais parit mun pöksyt... :D pitäis varmaan itsekin opetella jossain vaiheessa.

    ja mä kyllä tykkäsin sun asusta ja toi huulipuna on piste i'n päälle. :)

    VastaaPoista
  2. hahhah joo ehkä josssai vaihees pitäs ite opetella tollaset hommat... :D vaik mä oon kyl niin surkee kaikissa tollasissa asioissa etten usko et koskaan opin..

    mut kiitokset :) huulipuna teki kyllä kivan silauksen pitkästä aikaa!

    VastaaPoista
  3. voikun sun kroppas on nätin muotonen!

    VastaaPoista
  4. oho! tollasta kohteliaisuutta kuulenki aika harvoin vaikka ite omasta kropastani aika paljolti tykkäänki:) mutta kiitos paljon! :)))

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...