perjantai 10. helmikuuta 2012

all day, all night, viva la fiesta

moi kaikki! mä lupailinki jo eilen että tänään mennään vielä alkuviikon meiningeissä ku kirjottelen teille tiistaista jollon juhlittiin siis Ramin kakskymppisiä oikein urakalla! ehkä voisin ens viikolla koittaa pitää tätä blogia ees vähä enemmän ajantasalla, mutta aina ei vaan voi onnistua. :-D valittelen jo heti alkuun, että kuvia illasta on hävettävän vähän, koska en ollu ihan varma oisko kaikki läsnä olleet halunnu pärstäänsä tänne, lisäks mulla oli koko ajan jotain muuta tekemistä ku olla kamera kourassa. :-(

ihan alkuun mun on pakko sanoo että tiistai oli niin mahtava päivä ettei paremmasta väliä! tuun varmaan toistaan tätä muutamaan otteeseen tän kilometripostauksen aikana joten koittakaahan kestää. :-D joka tapauksessa, tulin aamupäivällä Ramilta käväseen kotona, koska mun piti täyttää kakku jonka olin Ramille leiponu ja paketoida sen lahjat!  olin ihan superhyperinnoissani että pääsin vihdoin antaan Ramille nää lahjat koska tiesin että se niin rakastuu näihin ja niihän se tekiki. :-D rakastan sitä ku onnistuu ostaa oikein kivan lahjan ja tällä kertaa niin tosiaanki kävi!






ostin siis Ramin tossa joulun tienoilla ostamaan pleikkari kolmoseen ekat pelit ja toisen ohjaimen! toinen oli tollanen futispeli josta itekki tykkään ja toinen tollanen mun mielestä idioottimainen sotapeli josta kuitenki tiesin Rampsan ja sen kamujen tykkäävän. koska tiesin että Rami harvemmin pelailee mitään yksin, oli mun pakko ostaa myös toinen ohjain sille ja se on pinkki kuten näätte !!  :-D en pystyny vastustaan kiusausta ku törmäsin netissä siihen ja Ramiki tykkäs sen erilaisuudesta. :-D lahjat oli siis tosi mieluisat koska vaikkei Rami mikään pleikkarihullu nörtti oo, niin sen kavereiden kanssa ne tykkää pitää peli-iltoja just Ramin luona joten nää lahjat tuli todella tarpeeseen :-) ja eikös toi kakkuki oo aika hieno? ainaki me molemmat tykättiin sen mausta!

Ramin synttärijuhlinnat alko tietysti milläs muullakaan kun syömisellä! onnistuttiin myöhästyyn kolmesta kaupunkiin menevästä bussista (älkää vaan kysykö että millä järjellä..) mutta ehdittiin ku ehdittiinki pöytävaraukselle ajoissa! ravintolareissulle mä olin valinnu tän näkösen asun:



kriiseilin vaatteista jonkin verran koska mulla ei ollu oikein aikaa miettiä niitä ja asun piti muuntua helposti ravintola-asusta baariasuks joten vaihtoehdot oli rajalliset. tästä kuitenki tykkäsin tosi paljon, jotenki ihanan merimieshenkinen ja siitähän ei voi olla tykkäämättä!
  • housut Cubus
  • silkkipaita Gina Tricot
  • bleiseri H&M

me oltiin päätetty että synttäreiden kunniaks mennään syömään jotain oikeesti hienoo ja jätetään ne siivet ja hampparit sitte toisille päiville. koska me ei Ramin kanssa olla mitään asiantuntijoita muussa ku tosiaan niissä siivissä, pyydettiin mukaan pari ammattilaista eli Ramin veli ja sen kihlattu! ne tiesi heti mihin mennä joten pöytävaraus odotti Franklyssä! en voi tarpeeks kehua sitä paikkaa, saatiin kaikki kyllä niin hyvät ruuat ettei paljoo jääny valittamista. syötiin pihviä ja kalaa ja ite valitsin naudan sisäfilettä ja vuohenjuustoperunoita..... tulee vesi kielelle ku ajattelenki sitä ruokaa, se oli oikeesti loistavaa :-) synttärisankarille tarjoiltiin tietysti alkudrinkit ja myöskin jälkiruoka josta me muutki päästiin osallisiks, yleensä mä inhoon suklaakakkuja mutta toi belgialaista suklaata aika reippaasti sisältävä yksilö oli kyllä ehdoton poikkeus! mulla ei oo ravintolasta kun yks kuva mutta näättepähän ainaki mun pihvin. :-D



meillä oli tuolla syömässä tolla porukalla niin hauskaa että päätettiin sitte pitää etkotki yhessä ja suunnattiin tosiaan Ramin veljen ja sen kihlatun luokse alotteleen! naurussa oli kyllä pidättelemistä ku meiän juttuja kuunteli ja kumottiinpa me nelisteen yks rommipullo ja
Fresita pullo, ku Ramin veli väsäili meille ihan uskomattoman hyviä mojitoja! :-) istuskeltiin siellä semmoset neljä tuntia jutskaillen ja pelaten porukalla Aliasta. meillä oli superhauskaa jo etkoillessa ja kahentoista aikaan matka jatku sitte Minibaarin mansikkamargaritojen kautta Fat Ladyn Sikatiistaihin!



ilonen synttärisankari!

mulla kävi pieni vaatekriisi vielä tässäki vaiheessa, olin alunperin siis suunnitellu vaihtavani housut hameeseen siinä vaiheessa ku matka jatkuu baariin, no luovuin tästä suunnitelmasta siinä vaiheessa ku Rami kerto illaks kylmenevän miinus kahteenkymmeneen! siinä vaiheessa päätin että oon hullu jos lähen sukkahousuissa ja hameessa jonottaan baariin ja päätin pitää housut jalassa, kunnes ne hajos... ei oltu onneks vielä lähetty baariin ku mun housujen vetskari sano sopimuksensa irti ja mulla ei ollu muuta vaihtoehtoo ku vaihtaa se perhanan hame päälle. :-D loppujen lopuks kaikki meni onneks hyvin ku mentiin Minibaariin taksilla ja siitä käveltiin Fat Ladyyn se kaks minuuttia, jonoo ei ollu joten tälläsessä asussa pärjäsin hyvin:

tykkäsin tosta asusta ihan tosi paljon ja ku vielä välillä pidin tossa päällä tota sinistä bleiseriä se oli jotenki täydellinen. :-D mitäs te tykkäätte Gina Tricotin vaatteista koostuvasta kokonaisuudesta?

baarissa meiän neljän hengen joukko kasvo seittemään ku seuraan liittyy pari Ramin tosi hyvää kaveria, toinen tyttöystävänsä kera (terkut vaan, tiän että luet tän hihi ;)) the more the merrier sanonta piti ehottomasti paikkansa tollon ja meillä oli baarissaki älyttömän kivaa! Ramille tarjoiltiin koko illan ihan kiitettävä määrä juomia, enkä mäkää mitenkään suoranaisesti kuivunu sen juomamäärän keskellä. :-D kaikilla oli aika kostee ilta ja todellaki jaksettiin bailata ihan pilkkuun saakka! valomerkin yllätettyä meidät, päätettin että eihän tää ilta nyt vielä tähän voi loppua vaan pakkohan se on jatkoille lähtee. suunnattiin siis koko porukalla takas Ramin veljen ja tän kihlatun kotiin ja jatkettiin iltaa (aamua) siellä. kaikilla oli ihan älyttömän hauskaa ja ainaki pojat oli aika rakastavalla tuulella ja mäki sain muutaman tunnustuksen osakseni haha. :-D kokkipariskunta väsäs meille sitte semmosen aika gourmetin sienirisoton siinä aamuviideltä ja me muut naureskeltiin ettei osattais tollasta väsäillä edes selvinpäin. :-D meiän jatkotki suju aika villeissä meiningeissä eikä jutusta tai tekemisestä ollu pulaa, mistä johtuen maltettiin suunnata kohti kotia vasta siinä kuuden jälkeen aamulla ja tosiaan nukkuun päästiin seven am.. :-D mutta se ei haitannu sitte tipan tippaa ku koko ilta ja yö oli niin mahditt! Rami kehu synttäripippalonsa maasta taivaisiin ja mulla oli myös ihan järkyttävän hauska ilta kuten vissii kaikilla muillaki. kiitos siis kaikille mukana juhlijoille ja varmasti kuulkaa otetaan uusiks mahdollisimman pian, kunhan toi mun pizzeriatyöntekijä pääsee eka sinne pohjoseen ja sieltä sit takas! :-)

sellanen oli siis meidän tiistai-keskiviikko. oliks muita liikkeellä Sikatiistaissa ja mitäs tykkäsitte? :-) ite olin ollu Sikailemassa viimeks kesällä sillon ihan ex tempore Ramin ja sen kavereiden kanssa, sillon käytii tosiaa eka yöuinnilla ja siitä sit aika suorilta Kuubaan :-D hauskaa oli sillonki, mutta kyllä toi Fat Lady oli paikkana aika kova! kertokaa myös ihmeessä mielipiteitänne noista mun asuista kaikkien kriisien jälkeen. :-D mä lopettelen tekstini nyt ja palailen huomenissa mitä luultavimmin niiden vastausten kera, vaikka mulla ois kauheesti kaikkee muutaki mutta nyt heipat ja moikat :-)

6 kommenttia:

  1. Iha mahtava toi baariasu! Rakastuin tohon hameeseen, toi väri on ihana. :)

    VastaaPoista
  2. kiitos! :)) mäki tykkäsin siitä ihan sikana ja rakastan myöski tota hametta :D tää oli eka kerta ku se oli päällä ja haluisin laittaa sen heti uudestaan....

    VastaaPoista
  3. Todella ihana asu! Kylläpä muuten punainen ja valkoinen näyttää yhdessä hyvältä, pitää itsekin kokeilla :)

    VastaaPoista
  4. haha ihana ohjain, mäki voisin pelailla ton kans :D miehil toimii noi peleihin liittyvät lahjat aina ja varsinki just sotapelit on kova juttu, en tajuu :D meiltäkin toi kyseinen peli löytyy hyllyst...

    kivat on asukokonaisuudet, toimii! :)

    VastaaPoista
  5. hehe, joo pitää ottaa uusiks joskus! :)

    - emmi

    VastaaPoista
  6. anni: kiitos paljon! :) ne sopii kyllä tosi kivasti yhteen, jotenki aika freesi yhdistelmä sanoisin!

    Venla: hahaa, itteenihän mä tietty tossa kans aattelin ku ton ostin :D no ei vaa, mut kyl mä aion tolla pelata aina ku Ramin kanssa pelaan! joo siis uusin codi on vissii aina se must have en kans oikei ymmärrä mutta eipä ne miehetkää taida ihan tajuta tätä meiän naisten vaatehulluutta yms :D

    ja kiitos paljon! oon samaa mieltä:)

    emmi: ehdottomasti kyllä !! :D

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...