keskiviikko 8. helmikuuta 2012

top blogs

moimoi moi moi! mä lupailin ja multa itseasiassa jossai kohassa toivottiinki postausta mun lemppariblogeista, sillä vanha lempiblogit-postaus alkaa olla sinänsä jo aikansa eläny, että jokainen noista blogeista on jo lopettanu, mikä on kamalan sydäntä särkevää! :-( mulla on ollu vähän työtä löytää uusia suosikkeja ja oonki jotenki kauheesti alkanu kallistuun noihin "kaikkien" suosimiin supersuosittuihin blogeihin, esimerkkinä nyt vaikka Mungolife. mutta on mulla muutama sellanenki lemppari, jota ei ehkä ihan kaikki teistä vielä tiedä, vaikka aika moni ehkä, mutta siis pienen pientä esittelyä luvassa muutamasta nykyisestä lempparista! here it goes ja menkää tsekkaan nää kaikki! :-) niin ja koska en yhäkään ostaa tehä niitä hienoja kuvalinkkejä, niin blogeihin pääsette klikkaamalla tota nimee kuvan alla. :-D




Lauran blogin löysin ihan sattumalta joskus jonkun muun blogin kommentteja lueskellessani, ja onneks löysin! :-) sillon tällä blogilla ei vielä ollu ihan näin hurjaa määrää lukijoita, mutta todellakin ansaitsee mun mielestä jokaisen lukijan. tykkään kauheen paljon Lauran tyylistä, vaikka se jonki verran omastani poikkeeki, lisäks tällä tytöllä on niiiiin nätit hiukset (ja hän on sen varmaan kuullu iha liian monta kertaa. :-D) ja muutenki tosi kaunis! oon ennenki maininnu sen että jotenki muhun iskee eniten blogit joiden kirjottajalla ja mulla on jotain yhteistä, esim ikä, elämäntilanne, asuinpaikka yms yms ja Laura on mun ikänen vaikka asuuki ihan muualla ja on tällä hetkellä opiskelemassa, niin silti sama ikä jotenki aina vähän yhdistää. :-) etenki ku elämäntilanne on periaatteessa suht sama! tykkään Lauran tyylistä kirjottaa ja kuvat on upeita! kerrassaan mukaisa blogi, suosittelen. :-)







:-D mua alkaa heti naurattaa sillain positiivisella tavalla ku ajattelenki Jennin blogia! yleensä oon aikalailla sellane lifestyle/muotiblogityyppi, mutta Jennin blogi kyllä kolahtaa ja kovaa, kuten niin moneen muuhunki enkä yhtään ihmettele miks. siis tää tyttö on niin avoin ja suora mielipiteissään ku vaan voi olla, ja osaa vielä tuoda ne esille ihan mahdottoman hauskalla tavalla. :-D tälläset "mielipidetekstit" on tosi virkistävää luettavaa, nykyisessä blogimaailmassa jossa (mitä luultavimmin ilkeiden anonyymikommentoijien takia/pelossa) niin usein mielipiteet ilmastaan kauheen kautta rantain! menkää ihan oikeesti kurkkaan Jennin kirjotuksia jos ette oo sitä jo tehneet. tästä blogista löytää aina uutta luettavaa, ja ihan paras on mun mielestä tää mun tyyli, että käyn aina ehkä jotain viikon välein kattoon Jennin blogia niin että saan lukee monta postausta kerralla ja nauraa pääni irti. :-D ps varautukaa julkisella paikalla räkättämiseen tän blogin parissa, itellä on pari kertaa tullu tukala tilanne bussissa ja kerran töissä nukkarissa lasten nukkuessa ku oon saanu kauheen hepulin ja yrittäny nauraa niin ettei lapsoset heräis. :-D




Ninnini blogi on mulle suhteellisen uus tuttavuus, mutta silti tykkään siitä kovin! tällä tytöllä on ihana ihana tyyli ja loistavia kuvia täynnä oleva blogi, sekä hän kirjottaa jotenki kauheen söpösti tai siis sillai. :-D en osaa selittää, mutta tykkään kirjotustyylistäkin paljon! joistain blogeista ei oikein osaa kertoo mikä niissä kiehtoo ja mulle tää blogi on sellanen, mutta tärkeintä kai on että tykkään lukee sitä. :-) eli menkää kattomaan!


siinä oli nyt muutama mun tän hetkisiä suosikkiblogeja, sellasia ihan superisuperi lemppareita mulla ei jotenki nyt oo, siis sellasia jotka menis täyttä häkää ylitse muiden, mutta nää kolme on tosi mahteja. :-) vois ehkä jossain vaiheessa vähä päivitellä tota Bloggerin lukulistaa, ku siellä on tosiaan pari blogia joita en edes jaksa enää lukee, ja sitte sieltä puuttuu huikeen monta blogia joita lueskelen. :-D välillä mulle käy niin että löydän jonku kivan blogin ja sitte seuraavan kerran en enää muista sen osotetta. :-( senki takia ois ihan kätsyä lisätä ne aina ainaki jollekki listalle jos haluaa lukee jatkossaki haha. :-D hei onks teillä jollain samoja suosikkeja? (ei varmaan ku esimerkiks kahella ekalla blogilla on yli 400 lukijaa.......) ja jos mielessä on joitain muita kivoja blogeja ni linkitelkää toki! oon muuten löytäny myös muutamia uutuuksia lukulistalleni niistä teiän aiemmin linkittämistä omista suosikeista/omista blogeista, sellasia saa aina linkkailla koska mun mielestä ehkä koskaan ei voi olla liikaa blogeja luettavana (jos vaan ne on jollain listalla ylhäällä että ne muistaa....) :-D  
ps. oon juossu tässä viimeset kolme päivää ihan pää kolmantena jalkana edestakasin nii että olin eilen kotona kaks tuntia ihan hirveessä kiireessä ja muuten oonki ollu koko ajan jossai menossa, nytki oon bussissa ja yritän julkasta tätä postausta tuolta arkistojen syövereistä! pahottelen siis suuresti ettei musta oo kuulunu mutta lupaan tehdä tässä ihan heti pian ku ehdin nii pari kunnon postausta! :-) mulla on ollu ihan huiput päivät joten kerron niistä mieluusti teillekki, nyt on taas pakko rientää joten palataan mahdollisimman pian, siihen saakka piristelkää mua teiän parhailla kommenteilla, niihin ehdin ja jaksan aina vastailla ja ne ilahduttaa joka kerta vaikka ois miten kiire! ♥

5 kommenttia:

  1. Nää kaikki blogit olikin aivan uusia tuttavuuksia! Sinunkin blogisi bongasin vasta muutama päivä sitten, ja tähän jäin totaalisesti koukkuun: sinulla on ihana tyyli ja kivoja postauksia :) Itse olen vasta aloittanut bloggailun, ensin lueskelin blogeja varmaan neljä vuotta ja nyt päätin itsekin kokeilla :)

    VastaaPoista
  2. eeiii oo ihan jokainen lopettanu;)

    VastaaPoista
  3. anni: jee hyvä että löyty uusia tuttavuuksia ja toivottavasti tykästyit joihinki! :) ja sitte alkaaki kiitosten vuodatus! :D eli kiitos paljon kehuista, ihana kuulla että tykkäät :)) ja toivottavasti viihdyt mukana! mun täytyyki käydä tsekkaamassa kans sun blogi! :)

    Juuli: NIIN !! ei onneks, oon niin ilonen että palasit keskuuteemme!!! oon kirjottanu tän postauksen sillon ku olit tauolla ja unohdin korjata asian :( mutta kuulut kyllä edelleen suosikkeihin ;)

    VastaaPoista
  4. Apua, nyt vasta huomasin tän ja menin ihan sanattomaks ! Siis mä vaan en tiedä mitä mä sanoisin, mutta mä oon oikeen otettu, että mun blogi oli tässä :D Kiitos paljon ja kiva jos tykkäilet!

    VastaaPoista
  5. hihiii :) kuules kiitos vaan itelles ku kirjotat noin kivaa blogia :)))

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...