sunnuntai 19. helmikuuta 2012

swinging with the old stars

moikka! eilinen suju pienestä sairastelusta huolimatta tosi mukavasti, ja tänään oonki sitte entistä kipeempi... :-D mikä ihana syy lööffötä koko sunnuntai (siihenhän sunnuntait on tarkotettu eiks vaa?) mutta toivon mukaan oisin huomenna jo täydessä vireessä koska ois kiva päästä ens viikolla töihin kartuttaa tilipussia! nyt aattelin kuitenki tulla kertoileen teille muutamalla sanalla tosta meiän kivasta eilisillasta, sen jälkeen mun pitäs varmaan saada aikaseks vihdoin vastattua loppuihin teiän kysymyksiin että saisin mun ja Ramin vastaukset part kakkosen tänne mieluiten tän viikon aikana. :-) sitte aattelinki että vois pitkästä aikaa olla toivepostauksien aika, mitäs te siihen sanotte?

tulipas taas pitkät alkulöpinät, joten asiaan eli eiliseen! pakko muuten viä sanoo että oon aika ylpee itestäni ku olin kerranki ajoissa! siis oikeesti ajoissa, ehin ottaa asukuvat ihan rauhassa (tai siis rauhassa lahjoo Hellan hovikuvaajaks :-D) ja räpsiä muutaman naamakuvanki ja silti oltiin paikalla ennen treffiseuraamme. jippii hyvä Vetu! asukuvista puheen ollen, pienen valinnanvaikeuden jälkeen eilen päälle pääty tällästä:


olin päättäny että toi kamelinvärinen bleiseri pääsee päälle, mutta muuta en sitte ollukaa miettiny ja valinnanvaikeus tuli lähinnä housuissa, ku en osannu päättää laittaisko sitä pinkit vai tummansiniset housut. :-D päädyin kuitenki pinkkeihin ja asusta tuli mun mielestä tosi kiva, tollanen "asiallinen" mutta pirtsakka, olipas tyhmästi sanottu. anyway ite tykkäsin, mutta mitä sanotte te? niin ja kuvissa näkyy harmittavan huonosti pitsitoppi, koska päädyin edelleenki laittaan sinne alle toisen topin, en oo valmis pitään tollasta pelkkien rintsikoiden kera. :-D
  • housut H&M
  • vyö H&M
  • bleiseri Cubus
  • huivi Stockmann
  • pitsitoppi H&M


tollasessa asustuksessa lähettiin siis Hellan kanssa uhmaan myrskyä ja suunnattiiin kohti keskustaa treffaan Lauraa ja sen poikkista! suunnitelmissa meillä oli siis käydä istuskelemassa iltaa hyvän ruuan äärellä ja näin teimme. tällä kertaa paikaks valikoitu Miami, sillä viime visiitistä oliki jo aikaa ja kaikki muisteltiin ruuan olleen hyvää ja sitä se myös oli! tähän väliin täytyy sanoo, että tavallaan oon ilonen tästä mun "siipilakosta" eli siis siitä että sen oksennustaudin jälkeen mun ei oo tehny mieli siipiä sitte yhtään, toki toivon että tää loppuu viimeistään ennen kesää, mutta hetken tää voi vielä jatkua! ennen oon nimittäin melkein aina syöny siipiä ku niitä vaan on jostain saanu, koska tietysti niitä tekee lähes aina mieli ku johonki ulos syömään menee. nyt kuitenki oon saanu tähän aikalailla vaihtelua ja oon tutustunu vanhoissa tutuissaki ravintoloissa listaan muutenki ku sen kanan muodossa. :-D näin siis eilenkin, ku pitkän pohdinnan jälkeen valitsin lautaselleni erittäin herkullista meksikolaista ruokaa tortillan tms muodossa. se oli herkullista, niinku oli kaikkien muidenki ruuat, oltiin tosi tosi tyytyväisiä annoksiimme jokainen. :-)




meiän ilta kulu siis syöden tosi hyvää ruokaa, nauttien hyvästä palvelusta ja tietysti toistemme hyvästä seurasta! :-) oli kiva vaihtaa taas kuulumisia ja juoruta oikein olan takaa, kyllähän me myös vähä suunniteltiin taas kerran kaikkia kivoja juttuja mitä tää kevät tuo tullessaan. :-) juttua tosiaan riitti ihan laidasta laitaan, niin että ainaki mulla meinaski ruokaki jäähtyä ku suu puhu enemmän ku söi. Lauran kanssa päätettiin oikein repästä ja ahtaa vielä jälkkäritki itteemme, eikä muuten ollu huono valinta. oon huomannu että alan pikkuhiljaa lämpeen tollasille ravintoloiden suklaakakuille ja ainaki toi Miamin mutakakku oli herkullista. ;) istuskeltiin tosiaan tuolla niin kauan ku vaan kehdattiin, muutama tunti siinä vierähti ja kipitettiin pois vasta siinä vaiheessa ku huomattiin että kohtahan paikka vaihtuu baariks ja joudutaan maksaan sisäänpääsymaksu. :-D





mulla oli siis ainakin tosi kiva lauantai, millanen oli teiän päivä? :-) huomaan että mun aivot ei vissiin toimi ihan halutulla tavalla eikä keskittyminen oikein luonnistu ku tätäki postausta oon kirjotellu varmaan tunnin verran, välillä selaillen muita blogeja yms. voisin siis nyt lähtee jatkaan mun sunnuntaisuunnitelmia, tää päivä siis kuluu ihan vaan telkkarin ääressä lööfföten ja tätä säälittävää poikaystävä-ikävää potien (hei camoon kolme viikkoo ja mä oon jo nyt ihan poruilla, hienoa......) onneks meillä on Hellan kanssa kehitteillä Idols-studio illaks! mä palailen kunhan ennätän, nyt moi moi ja kivaa viikon alkua kaikki ihanat!


5 kommenttia:

  1. haluun kans teiä kans syömääää buuu:l kiinnostaispa suklaakakku....

    S

    VastaaPoista
  2. no niinpä meki halutaan sut !! toivottavasti ens viikon aikana :) haha kiinnostaispa tosiaan :D

    VastaaPoista
  3. Me oltiin viime vuonna Miamissa syömässä ja mulle jäi jotenki tosi huono maku siitä :s Jotenki se ruoka ei ollu maistuvaa ja nyt en enää uskalla mennä sinne :( Mut toi sun annos kyllä näyttää kieltämättä herkulliselta!

    VastaaPoista
  4. voi ei! :s tiän kyllä tunteen ku joku paikka ei täysin miellytä ni ei oikein tee mieli mennä uudestaan.. mut me oltiin kyllä kaikki tosi tyytyväisiä meiän annoksiin :) ehkä voisit uskaltautua antaan sille vielä toisen mahiksen ku siellä on kuitenki nii iso lista että varmasti joku toinen annos vois olla sun mieleen! jos se pettää toisenki kerran sut ni luovuta sitten haha :D

    VastaaPoista
  5. aivan ihana tää sun blogi kaunotar :)♥

    - leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...