torstai 2. helmikuuta 2012

not so desperate serie

moikka! oon edelleen täällä sairauden kourissa, mutta jo paljon parempana sekä kunnon että fiiliksen puolesta! oon nimittäin keksiny itelleni tekemistä, ei tietenkään mitään järkevää, mutta just sopivaa tälläseen sairastamiseen. :-) okei ehkä ketään nyt ei yllätä että tää mun tekeminen on telkkarin kattelua? :-D mutta pointtina oliki lähinnä se mitä katon!

oon maininnu varmasti blogissa pariinki otteeseen lempparisarjoikseni Täydelliset Naiset ja Greyn Anatomia (ketä yritän huijata, lisäks noin viis muuta :-D) ja oonki kummistaki tuijotellu myös noita tuotantokausibokseja! Greyn Anatomian ilmeisesti vähä liianki usein sillä oon ehkä jos mahdollista niin vähä kyllästyny ku muistan jokaisen jakson ulkoo. :-D Täykkäreihin tää mun uus innostus alko jo 2010 jouluna, jollon joululoman lööfföilypäivinä katteltiin Hellan ja Vilman kanssa vissiin Täykkäreitten kolme ekaa tuotantokautta läpi. tän vuoden joululomalla Salkkariboksin loputtua aloin taas kaipaa jotain tollasta lööfföyshetkien katseltavaa ja keksin Täykkärit! jatkoin sitte neloskaudesta ja tällä hetkellä pauhaa hyvää vauhtia jo vitonen.



google kuvahaku

mikäs niissä Wisteria Lanen tapahtumissa sitte niin kiehtoo? mä tykkään Täykkäreissä etenki siitä, että jokaisella tuotantokaudella on joku uus mysteeri, yleisimmin siis uus perhe tai henkilö tuolla Wisteria  Lanen idyllissä, joka sitte jaksaa kiinnostaa koko tuotantokauden ja pitää kiinnostuksen yllä väkisinkin. toki  myös ihan tavalliset vakkarihenkilöiden elämänkiekurat jaksaa kiinnostaa kausi toisensa perään, koska jotenki joka kerta käsikirjottajat vaan keksii uutta ja toinen toistaan mielenkiintosempaa juttua. toki ku tällä hetkellä huidellaan jo siinä kaheksannessa tuotantokaudessa, alkaa tapahtumat jenkkimäiseen tyyliin mennä ehkä vähä liianki hurjiks ja suhteellisen epäuskottaviks, mutta aiempien tuotantokausien tapahtumat on oikeesti ollu hyviä ja suurin osa on sitä edelleen!

jos käsikirjottajat tässä sarjassa on hyviä, niin sitä on todellaki myös näyttelijät, kuten kaikki varmaan tietää? Eva Longoria näyttelee ainaki Gabriellen roolinsa ihan uskomattoman hyvin, Breetä esittävä Marcia Cross on muutenki tosi hyvä näyttelijä ja vetää ton roolin kunnolla. toki muutki näyttelijät on hyviä mutta noi on mun ehdottomat lempparit! Bree ja Gabrielle on myös sarjan naishahmoista ne mun suosikit, jotenki nii övereitä mutta silti tosi hyviä. Susanista ja Lynetestä en niin paljon tykkää mutta täytyyhän kaikissa sarjoissa olla myös ne inhokit ;-)








weheartit.com



kaikenkaikkiaan Täykkärit on mun mielestä tosi mielenkiintonen ja sarjan idea on hyvä! jaksot onnistutaan aina jättään sellaseen kohtaan että seuraavaa jaksoo ei vaan voi olla kattomatta. tän sarjan parissa on kyllä tullu vietettyä niin jännittäviä hetkiä ku tirautettua muutama kyynelki, sen verran tunteellista puolta tosta löytyy, eikä huumoriakaan puutu! mitäs te tykkäätte Täydellisistä Naisista, oon varma että lukijoidenki joukosta löytyy faneja, eikö vaan? :-) ketkä on teiän suosikit ja inhokit? ja mitkä muut on niitä lempparisarjoja? ja te jotka ette koskaan oo kattellu Täykkäreitä, nyt kipin kapin etiin jostain käsiinne eka tuotantokausi ja kattokaa edes pari jaksoo, oon melkein varma että jäätte koukkuun!

tällästä siis mulla tänään, enköhän seuraavakski tästä koneelta siirry telkkarin ääreen ja Täykkäreiden pariin! :-D muuten tänään ohjelmassa on kokkailua perheelle ja sitte illalla suuntaan Ramin luokse. :-) nyt moikka moi ja palaillaan taas piakkoin!

8 kommenttia:

  1. niiiin paras sarja!!! ja gaby on mun ihana, ihan mun lemppari:) multakin löytyy useempi boksi ja oon myös kattonu kaikki mahdolliset extramateriaalit... :D niin niiden perusteella eva longoria muutenkin vaikuttaa niin ihanalta symppisihmiseltä, se on mun ihan lempparijulkkis! jos noin voi ees sanoo haha

    VastaaPoista
  2. todellaki ihan paras! :) ja oon kyllä samaa mieltä eva longoriasta muutenki, fanitan ! :) ja se on ehkä ton sarjan hauskin :D

    VastaaPoista
  3. nyt hajosin ääneen:D:D "ja gaby on mun ihana, ihan mun lemppari:)" mitäköhän mun piti taas sanoo, vois kattoo mitä kirjottaa..... "mun ihana" :D hahahaha oon ehkä yliväsyny mut en voi lopettaa nauramista

    VastaaPoista
  4. hahhaha :D nooo i got the point että tykkäät siitä ;)

    VastaaPoista
  5. heippa, oisin tosi kiiiitollinen jos voisit tehä video- tai kuvapostauksen siitä miten laitat sun hiukses tyvestä!?

    Itellä saman pituset ja laitan tyvet aina kamman voimalla, ku en osaa rautaa käyttää niin hyvin...

    Tää tulis tarpeeseen!!:)

    VastaaPoista
  6. hmm, siis voin toki periaatteessa sellasen väsäillä koska samahan pätee pitkiin hiuksiinki :) mutta en tiedä oisko siitä just sulle mitenkää hirveesti apua, nimittäin ihan siis kammalla tupeeraten mäki aina kohotan hiusten tyven, rautaa oon joskus kokeillu mut sain sillä aikaseks lähinnä kulmia ja lätistymistä joten oon tyytyny tohon tupeeraamiseen ku sillä saan kivan lopputuloksen :)

    VastaaPoista
  7. aa okei.. miten saat noin siistin näkösen?:) kun itellä sit kyl näkee kun ne on kammalla tupeeratut.. tai ei ne oo tolleen ns. sileät:D

    VastaaPoista
  8. mä tupeeraan niitä aina sillain tuolta alta tavallaan kerroksittain! eli siis kammalla otan aina yhen kerroksen ja tupeeraan sitä tuolta ns. pään puolelta :D en tiedä tajusikko yhtään, mutta siis voisin kyllä piakkoin yrittää tästä väsäillä vaikkapa videon ku tuntuu että tommosia aina halutaan! :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...