tiistai 21. helmikuuta 2012

it's another manic monday

moikka kaikki! :-) mä tulin tässä vasta töistä kotiin, eli tähän päivään ei oo sisältyny sen kummempaa. näin ollen aattelinki kertoilla teille eilisestä parin kuvan kera! oon ihan intoo piukeena tosta mun uudesta kamerasta ja oisin koko ajan se kourassa, mutta mun kaverit ei oo ihan samaa mieltä siitä niiden naamojen jatkuvasta ikuistamisesta. :-D ei ollu eilenkään, joten joudutte tyytyyn mun naamaan ja hengettömiin asioiden kuviin. (kuinka vammasesti sanottu....)

alotetaan tottakai sillä mun naamalla ja vartalollaki, nimittäin täältä pesee eilisen pirtsakkaa asua!



muistin äitin omistavan tollasen ihanan turkoosin värisen neuleen ja inspaannuin yhdistään sen ihan vaan valkoseen kauluspaitaan, en tiedä teistä, mutta mun mielestä tää toimi? :-) housuiks valitsin vielä noi kamelinruskeet housut joita en hetkeen oo pitäny koska niistä puuttuu nappi :-( piilotin sen kuitenki ovelasti tollasella paksulla vyöllä!
  • neule Benetton
  • kauluspaita H&M
  • housut H&M
  • vyö H&M (kauheen monipuolista taas....)


 
tollasessa asussa lähin siis vietteleen iltaa aikas kivassa seurassa! ohjelmassa oli siis treffit Hellan ja Lauran kanssa ja paikkana toimi Lauran ihana asunto. :-) suunnitelmissa meillä ei todellakaan ollu mitään ihmeellistä tai järkin fiiniä, lähinnä tarkotuksena oli viettää maanantai-iltaa lepposasti hyvien kavereiden kesken. tässähän me onnistuttiin paremmin ku hyvin ja hauskaa oli! :-)

illan suurin aktiviteetti tais olla kiinalaisen hakureissu ja kaupassa käyminen, mutta väliäkös tolla! mun mielestä tommoset rennot illat kavereiden, jutskailun ja hyvän ruuan äärellä on parhautta. :-) me istuskeltiin Lauran keittiön pöydän ääressä ja juteltiin taas kaikesta mahollisesta maan ja taivaan välillä ja naurettiin luonnollisesti päämme irti tyhmille jutuillemme, kuten tavallista! tottahan toki me välissä myös katsastettiin Salkkareiden uusimmat juonenkäänteet ja päiviteltiin niitä. pitemmittä puheitta, tässä tulee mun illan aikana aikaansaama suhteellisen mitätön kuvasaldo (tytöt tosiaan kieltäyty tällä kertaa kunniasta esiintyä kuvissa :-D)









semmonen oli siis tällä kertaa mun maanantai-ilta! aika mahtava sanon mä, mutta kai maanantait voi välillä ollakki? :-D postaus jäi vissii aika lyhyeks ja sisälsi vähä liikaa mun pärstää, mutta välillä näin! mites teiän viikko on lähteny rullaamaan? mun on kaikesta päätelleen tosi hyvin vaikka vähän masistelenki edelleen (ihan liikaa) Ramin poissaolosta, mutta huomenissa mulla on ainaki yks ellei kakski hyvää uutista kerrottavana teille, eli palaillaan sillon, nyt lähen kehitteleen itelleni jotain syötävää ja loistotyttärenä suuntaan kauppaan sairastavan isämme puolesta, heippa moi huomiseen! ♥

11 kommenttia:

  1. Toivottavasti tämä ei kuulosta tai ole ihan asiaton kommentti, mutta pakko kysyä! Miten onnistutte olemaan lihomatta (koska ette todellakaan näytä siltä että olisitte lihoneet tippaakaaan!) vaikka (ainakin blogista saadun kuvan mukaan) tunnutte aika usein viettävän aikaa hyvän ja ei ihan niin terveellisen ruoan äärellä? Oon ihan kateellinen!:)

    VastaaPoista
  2. hahhah ei huolta mun korvaan ei ainakaan ollu asiaton kommentti :D mutta siis vastaus on että en oikein tiedä! usein kyllä tyttöjen kanssa hengaillessa tulee syötyä, mutta suhteellisen usein kuitenki jollain hengatessamme syödään jotain salaattia ja sit taas ravintolassa syödessämme ainaki mulla itellä on sillee ettei kauheesti sit tuu sinä päivänä syötyä muuta! eli periaatteessa kaloreja ei tuu mitenkää yli äyräiden:) ja sit aina kotona ja normi arkena mä ainaki syön terveellistä perusruokaa kiitos iskän kokkaustaitojen! :) toki myös työt ja urheilumäärät meiänki kohalla vaihtelee, esim mä en urheile vapaa-ajalla mitenkää suuremmin ku en omista tällä hetkellä edes salikorttia eli lähinnä mun liikunnat on hyötyliikuntaa, mut vastaavasti taas mun työt päikyssä on aika fyysisiä ja siä tulee käveltyä ja juostuaki aika tavalla kaheksan tunnin aikana! sit taas esim laura ja hella urheilee vapaa-ajallaan mut päivät istuu koulussa tai toimistossa. eli en mitään tarkempaa vastausta osaa tähän sanoo vaik tästäki tuli hehtaarikommentti mutta tosiaan ei sitä nii hirmusesti kuitenkaa tuu syötyä noinakaa päivinä! :) esim eilen en syöny ton kiinalaisen lisäks ku pari leipää. älä ole kade ihan varmasti et kuule itekkään oo sen pulleempi ku esim minä ja kauneus on katsojan silmissä, ite on aina ittensä pahin kriitikko :D kliseitä mutta totta ja nyt lopetan tän liian pitkän kommenttini!

    VastaaPoista
  3. Kylläpä taas on onnistunut asu, ihanan värikästä jälleen :)Ihana tuo mintunvihreä pusero :)

    VastaaPoista
  4. voi kiitos! :)) tykkäsin kyllä itekki tosta hirmu paljon justiinsa ton paidan takia :) oon jotenki jo iha kevätfiiliksissä ku joka päivä tekee mieli pukee jotai värikästä päälle! katotaan mihin tuhoon tää vielä ajaa mut tai lähinnä mun värittömänmät vaatteet ku päästään kesään saakka :D

    VastaaPoista
  5. ihanan värinen toi villapaita !!! :---)

    VastaaPoista
  6. ihana outfitti! :)

    aattelin, että viittisitkö millään helppii mua yhen jutskan kanssa. oisin todella kiitollinen! :) elikkäs tekis mieli leikkaa hiuksia lyhyemmäksi, ei mulla niin pitkät hiukset ole kun sulla alunperin, mutta kuitenkin =D nii onko sua kaduttanut toi hiusten lyhentäminen vieläkään? haluisin pitkän tukan mutta tuntuu, että ei tää harakanpesä kasva ollenkaan :( on vaa huonokuntoset ja kiusaa mua! =DD tulee aina pari kertaa vuodessa semmonen ärtsy hiuskriisi ja sitte napsin aina pois enemmän tai vähemmän :D nyt aattelin vetää vähän jotenki jännemmin.. onko ne lyhyemmät oikeesti miten paljon helpommat? eli lyhkäisyydessään suositteletko lyhkäsyyttä vai pysynkö tutussa ja turvallisessa vaihtoehdossa?

    kiitän kovasti jos jaksat ottaa kantaa! :)

    VastaaPoista
  7. henspe: se on kyllä aika ihana karkkiväri! :D

    Anonyymi: kiitos! ja toki jelpin :))

    eli siis mua ei kyllä itteeni oo kaduttanu vielä kertaakaa toi hiustenleikkaaminen! toki mulla on tullu pari hetkee iha sellasessa tilanteessa ku oon nähny jotku mielettömän ihanat pitkät hiukset että "ää mäki haluun" mut ei mitään semmosta oikeeta. :) ite uskon et jokainen joka leikkaa pitkästä tukasta lyhyeks ni jossai vaiheessa toivoo et se tukka ois jo pitkä, koska kasvatusvaihehan (etenki se pahin mikä ei oo oikeestaan kumpaakaa mittaa) on pahin, sen kaikki tietää. :D mutta ite oon jo varautunu siihen ja kehitelly kivoja kampauksia ja hiustenlaittotapoja sille ajalle ku mun tukka joskus on sen verran pitkä taas! ite en viä täysin oo päättäny et leikkautanko tän malliin taas vai annanko vaan kasvaa, katotaan.

    mutta siis jos mun mielipidettä kysyt ni oon kyllä ehottomasti leikkaamisen kannalla! etenki jos sua ärsyttää pitkä tukka ja oot sahaillu sen kanssa jo ennenki. leikkaa vaa rohkeesti lyhyeks kerralla mikäli vaan siltä tuntuu! mulla ainaki tää lyhyt tukka on ollu tosi paljon helpompi, eli tästä saa nopeessa ajassa nätin vaikkei paljoo vaivaa jaksaiskaa nähdä. :) toki joihinki asuihin yms pitkä tukka sopii paremmin ja lyhyen huono puoli on se että hiuksilla ei voi pelata niin paljon, mutta mua itteeni se ei oo häirinny! mä suosittelen ehottomasti kokeileen lyhyttä koska oikeesti aika nopeestihan se kasvaa jos et jostain syystä tykkääkkää! :)) vaihtelu virkistää sanon mä ;)

    VastaaPoista
  8. okeeeih, pitää vielä miettiä kyllä! mutta kiitos tuhannesti avusta :)

    VastaaPoista
  9. siis mieti ehdottomasti! :) tosiaan siis ei kannata missään nimessä leikata ennen ku ite on ihan satavarma asiasta! :)

    VastaaPoista
  10. ihanan värinen paita! ja kivoja kuvia, tuli taas nälkä kun kattelin noita ruokakuvia... =D

    VastaaPoista
  11. toi on kyllä aika pirteen värinen :) ja kiitos! haha mulla on aina sama homma ku jollain on jotain ruokakuvia aina iskee kauhee nälkä heti :D

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...