torstai 16. helmikuuta 2012

l-o-v-e is a four letter word

NO MOI ! ihan alkuun erittäin erittäin jättimäiset pahottelut etten eilen kerenny tänne kirjotteleen, mutta tosiaan aikataulu oli aika jäätävän tiukka ja illalla Hirvensalmelle päästyämme olin niin superväsy etten enää pystyny tulla kirjotteleen mitään järkevää! en tiedä kyllä kuinka järkevä tästäkää postauksesta tulee, mutta forgive me tän kerran? :-D

eilen me tosiaa lähettii täältä Ramilta kello 11 meille päin noutaan autoo, siitä sitte Nokialle meiän mummun ja vaarin luokse vaihtaan meiän Pösö niiden peräkoukulliseen Pösöön! tästä matka jatku vielä kerran takas Tampereelle noutaan Ramin veli kyytiin sekä parin mutkan kautta hakeen peräkärry vuokralle, siitä lähti sitte meiän Hirvensalmen reissu ja anteeks kielen käyttöni mutta v*ttu että oli kokenu reissu. :-D heitettiinki tossa paluumatkalla, että toi meiän sohvanhaku reissu 24 tunnissa (peräkärryn vuokra-aika) oli verrattavissa siihen Napapiirin sankarit leffaan ku ne metsästää sitä digiboksia :-D siis toi reissu ja nimenomaan ne matkat oli ku suoraa Hangoverista !!

muutaman parhaan osan teille kertoakseni, kaikki alko siitä ku myöhästyttiin Ramilta meille menevästä bussista joka menee kerran tunnissa, ja jouduttiin sitte lähtee kaupungin kautta kahella bussilla. toisekseen saatiin pikkasen metsästää sitä peräkärryä ennen sen saamista, kolmannekseen meillä meni 250 kilsan matkaan viis tuntia..... pysähdyttiin Lahden Citymarkettiin ostaan Ramin äipälle synttärilahjaa ja oltiin siellä tunti, lahja löyty, mutta se ei kelvannu ja paluumatkalla jouduttiin mennä samaan paikkaan palauttaan se, no se ei ollukkaa iha nii helppoo vaa seikkailtiin ylimääräset puoli tuntia jossain Lahden ja Kouvolan välillä ku ajettiin liittymästä ohi ja eksyttiin... Citymarketissa piti olla tällä kertaa nopee reissu, mutta saatiin taas aikaa kuluun 45 minuuttia ja kiireen takia Rami joutu sitte kipeellä selällään ajaan koko matkan ku mä en kuulemma aja tarpeeks nopeesti. :-D ajoin tosiaan elämäni ekaa kertaa autoo jossa on peräkärry! oon ylpee että edes selvittiin hengissä niistä mun ajamista kilometreistä!

yks positiivinen juttu tossa meiän Citymarket reissussa kuitenki oli, nimittäin elämäni ekaa kertaa törmään johonkuhun täysin tuntemattomaan ihmiseen joka ilmottautuu mun lukijaks! mä ihan niinku pikkasen vaan hämmennyin ku Lahden (oliko se ees Lahden vai Heinolan?) Citymarketin kassatyttö ilmottaa lukevansa mun blogia. :-D puhuttiinki Ramin kanssa että mikä säkä että yhtäkkiä jossai Lahdessa joku kertoo lukevansa tätä! mutta siis tosiaan terkut ihanalle Elinalle, piristit ihan suunnattomasti mun päivää tällä uutisellas, ja ihan näin julkisesti pahottelut siitä mun maailman jäätävimmästä ilmeestä ja olemuksesta ja kommenteista mitä sulle heitin, tarkotus ei tosiaan ollu olla millään lailla tyly tai ilkee, hämmennyin vaan tosiaan pääni irti tosta tilanteesta. niin ja kysynpähän vaan että miten ihmeessä edes tunnistit mut ku näytin sen verran hirveeltä että hävetti jopa autossa istua. mutta onneks tunnistit hihii! :-D


oisko tossa tarpeeks selitystä yhestä 24 tunnin reissusta? itse Hirvensalmellahan oli tietysti mukavaa :-) eikä meitä ny iha hirveesti haitannu se että oltiin Ramilla tänään vasta tossa kaheksan aikaan ku taas tehtiin yks astetta pidempi kauppareissu, mutta ei muuten ollu meiän vika! :-D anyway kuten sanottu tästä tulee joku maailmanhistorian sekavin postaus, koska tarkotuksenahan mun ei ollu kertoo meiän Hangover-reissusta vaan meiän ystävänpäivästä tiistaina! eli josko nyt mentäis siihen ja koitan tiivistää suuresti että joku jaksais lukeekki. :-D alotetaan taas kerran asukuvalla, eli tän näkösenä olin liikenteessä:



mä halusin laittaa päälle ton uuden Hennesin mekon, vaikka jotenki musta tuntu tosi hassulta lähtee vaan ravintolaan mekko päällä, ulkomailla se on ihan normaalia mutta Suomessa se tuntu oudolta. :-D sainki varmaa pari outoo katsetta ku tossa päällä mulla oli vielä takki niin että toi helma tuli tosi nätisti sieltä alta.. anyway toi ei oo musta mikään baarimekko, vaan soveltuu just kivasti johki kesäjuhliin ja tollasiin ravintolajutskiin! tykkäsin kyllä asusta ja kiharat viimeisteli tyylin, vaikka kylllä musta ehkä taas vähä Salkkareiden Jenniltä tai Muumien Tuhtolta tuntu. :-D mitäs mieltä te ootte tästä asusta tai yleisesti siitä että soveltuuko tällänen mekko "vaan" ravintolaillalliselle? :-)

 
näin ystävänpäivän kunniaks me päätettiin, että mennään syömään sillain hienosti! tai siis meille hienosti eli ei siipiä eikä hampparia. :-D mentiin siis Coyoteen pihveille! eikä kyllä todellakaan ollu väärä valinta, ruoka oli meinaan tosi hyvää ja meillä oli tosi kivaa. syötiin tosiaan lehtipihvit ja mä sain viä jätskiäki jälkkäriks nam. mä tykkään Coyoten henkilökunnasta, siellä saa aina hyvää palvelua, eikä hinnatkaa oo mitään päätä huimaavia, eli todellaki suosittelen kyseistä ravintolaa jos joku tamperelainen ei oo koskaan käyny!




Ramilla on aika raukea ilme. :-D

eikös näyttäkki aika hyvältä? sitä se ainaki oli. :-)


herkullisen illallisen jälkeen jatkettiin sitte perinteisesti iltaa Ramille! meiän piti näin ystävänpäivän kunniaks kattella vihdoin ja viimein Dear John, meiän pitäny kattoo se varmaan viis kertaa mut ei vieläkää olla saatu aikaseks, eikä siis saatu nytkään. :-D mukavasti hengaillen ilta kuitenki kulu ja ehkä oli parempiki ettei tuijoteltu vaan telkkaria vaan nautittiin toistemme seurasta. :-) niin ja sainhan mä vähä ystävänpäivälahjojaki! ite oli kehystäny Ramille meistä kuvan tänne sen asuntoon, että sillonki harvoin ku oon jossain muualla ku täällä, se vois katsella mun sulokasvojani. :-D mutta jotain kivaa ja romanttista sain mäki, nimittäin perinteisesti tietysti kukkia, muttei kuitenkaan ruusuja vaan tollasia superihania tulppaaneja! :-) mitään tarpeeks hienoo pehmonallee Rami ei kuulemma ollu löytäny, joten sain sitte suklaanallen! mikäs sen parempaa, se on nalle, sillä on sydän ja sen voi vieläpä syödä. :-D olin aika muikeena näistä lahjoista ja musta noi oli niin söpöjä!



eiks oo aika nättejä? :-)



kuinka söpö! ♥



sellanen oli siis meiän ystävänpäivä tänä vuonna! ei mitään hirveen erikoista, mutta kuitenki jotain ja ainaki musta tää oli just täydellistä. :-) loppuun esittäisin viä pahottelut noista kammottavista iPhone-kuvista, mutta ku oon niin älyttömän kyllästyny tohon mun kameraan ku ei silläkää saa hienoja kuvia, vaikka se on kamera! tästä puheenollen, mulla onki teille hyviä uutisia luvassa ja paljastanki ne varmaan viikonloppuna kunhan vaan ehdin, tää juttu ansaitsee ihan oman postauksen ;) valitettavasti tähän samaan syssyyn on todettava että huomenna tulee postauksista taas välipäivä, päivän hengaan nimittäin Ramin kanssa tosi tiivisti - ihan ku en ois näin tehny jo pari viimestäki päivää - mutta saan sen nyt anteeks, koska huomen illalla Rami lähtee Ylläkselle töihin ja palaa vasta yli kolmen viikon päästä. :-( meiän puolitoistavuotispäivän jälkeen..... ei kivaa, mutta kestettäköön! ja tosiaan illalla ois luvassa niinki ihanaa ohjelmaa ku piiiitkästä aikaa tyttöjen treffailua :-) en siis millään kerkee koneelle enää huomenna, eli palatkaamme tänne lauantaina pikimmiten kuulumisien ja niiden hyvien uutisten kera! nyt mun pitää kuulemma lopettaa bloggailu ja keskittyä Ramiin, eli sanon kaikille hyvät yöt ja lähen katteleen Salkkareita, moikka ihanat ja kertokaas mitä te teitte ystävänpäivänä !
(ps pliis tulkaa joku viä lukeen mun blogia vaikka tää postaus oli näin kamalan sekava :-D lupaan tsempata viikonloppuna ja palata takas normiin!)


 

8 kommenttia:

  1. Mekko on niin kaunis ja väri on ihan paras! Sulle sopii tuo väri mahtavasti ja ja, no mä tykkään! :)

    VastaaPoista
  2. Veeraaa! :D Moi!
    Katoin eka et se olit sinä. Kai tunnistin ku tätä blogia ahkerasti luen :D Sit mietin eiii voi olla et mitä sä tääl. Sit näin Ramin ja tajusin et se oot sinä. Mietin et en tuu sua useesti varmaa tääl näkee et nyt tai ei koskaa avaan suuni :D Ja hei ei mitää! Ymmärrän kyllä:) Itekki olin aika hiljaa, koska keskityin saamaa siihen masiinaa jotai eloa ja ajattelin et jos alan rupattelee viel siin ni ihmiset jonos hermostuu enemmän :D Aika tapahtumarikkaalta kuulostaa teidän matka mut niist ne parhaat muistot syntyy ;) Vitsi mulla tulee nälkä ja vesi kielelle aina ku katon näit ruokakuvia :D Ps. Ootte nii söpöjä!

    VastaaPoista
  3. Todella kaunis mekko ja sopii sinulle hyvin! Suomessa ei kai ole tapana pukeutua niin hienosti ravintolaillallisille, mikä on todella sääli! Itse ainakin haluaisin laittaa jotain nättiä ja hiukan juhlavampaa päälle kun sitä kerran illalliselle lähtee :) Muutenkin olen joskus saanut kommenttia, että "oletpa sinä hienona", vaikka päälläni olisi vaan joku vähän parempi tunika ja neuletakki (ja tämä siis ihan töissä tai koulussa kuultua). Pitäisikö sitä muka aina jossain verkkareissa ja huppareissa kulkea? :D Tykkään että arkenakin on siistit ja kivat vaatteet päällä :)

    VastaaPoista
  4. Voi miten kauniina oot ollut! Ja tuo mekko on kyllä toodella upea! :-)

    ♥:Anniina

    VastaaPoista
  5. Reetta: kiiitos paljon! :)) toi mekko on kyl supernätti ja no, väri todellaki on ihan paras! :D

    Elina: no onneks tunnistit! ja joo haha Rami on helpompi tunnistaa koska se näyttää aina samalta (kuten miehet yleensäkki!) toisin ku mä ku yleensä täälläki oon kuvisssa meikit naamassa mut sit ku onki ilman meikkiä jossai ni näytän kuitenki aika erilaiselta :D mutta haha hyvä että moikkaist oli tosi kivaa ja aikamoinen sattuma tosiaanki! :D

    oli kyllä aika tapahtumarikasta mutta hauskaa! :) oot oikeessa et siitä ne parhaat muistot syntyy :D ps hihii kiitos! :)


    anni: kiitos paljon! :) toi on kyl totta et Suomessa ei tollasta tapaa oikeen oo ja itteeki välillä harmittaa se, varsinki jos menee johonkin yhtää hienompaan paikkaan nii haluis oikein pukeutua :) ja joo, tuttu tilanne :D oon kuullu tota samaa usein just sellasista vaatteista mitkä mulle itelle on ihan normipäivää :D oon kans samanlainen et jos yhtään meen johonki (vaikka sit vaa jollekki kaverille kyläileen) niin tykkään yleensä et on suht siistit vaatteet päällä ja harvemmin liikun missää ihan höntsyissä muualla ku kotona tms :D

    Anniina: voi kiitos hirmusesti! :) toi mekko on kyllä ihana, melkein tekis mieli ostaaa toi jossain muussakin värissä :D

    VastaaPoista
  6. vitsi löysin nyt vasta sun blogin ja luin tätä pitkälle taaksepäin ja ihastuin! :) oot tosi kaunis!

    VastaaPoista
  7. Oikein kivan oloinen ystävänpäivä teil on ollut ja oot taas ollut kauniina! :)

    Meillä meni ystävänpäivän suunnitelmat vähän pieleen, tulin nimittäin Suomesta takas kotiin (eli Itävaltaan), ja omaksi ja poikaystävän "riemuksi" lento oli mukavat 2h myöhässä :( Ruusu oli kerennyt nuutua aika pahan näköiseksi odotellessa ja kotiinpäästyä jaksettiin olla huima tunti hereillä :D Noh, ehkä ens vuonna sit paremmin!

    VastaaPoista
  8. Sara: voi kiitos ihan superisti! :) piristit kuule huimasti mun flunssan kourissa kuluvaa perjantaitani<3 tervetuloa mukaan tosi kiva kuulla että tykkäät! ja hyvä että tulit kommentoimaan koska oon pari kertaa sun blogia tsekkaillu ja tykänny mut oon aina kadottanu sen, nyt en kadota ! :)

    Aino: oli kyllä kiva ystävänpäivä :) viime vuonna ei keretty ollenkaa nähä ystävänpäivänä ku Ramin isä tuli just Egyptistä Suomeen sinä päivänä nii nyt päätettiin sit korjata asia ! :)

    mutta voi eiii toi teiän juttu :( toi on pahinta ku suunntelmat menee mönkään täysin itestä riippumattomista syistä! mutta onneks ystävänpäivää voi juhlia vaikka joka päivä ;) ja ens vuonna paremmalla onnella! :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...