tiistai 14. helmikuuta 2012

with clothes at top of my list

moi! ihan alkuun, hyvää ystävänpäivää kaikille! ♥ oottehan muistanu tsekkailla kaikki ystävänpäivädiilit mitä ainaki mun sähköposti tulvii? mm. Nelly ja Aurinkomatkat on lähetelly ihan varteenotettavia tarjouksia....... mutta sitten asiaan,  musta tuntuu että tää postaus on suhteellisen turha, koska mulla on siis nyt tarkotuksena esitellä muutamia "viime" aikasia ostoksia, suurimman osan oon siis ostanu jo tyyliin kuukausi sitten ja ootte myöski suuren osan näistä jo nähny ihan in action, mutta ku mun nyt kerran tuli nää kuvat otettua ni lätkäsenpä nää nyt sit tänne materialismin himoissani. :-D eli siis tässä tulis mun viimesintä Hennesin pakettia, sekä muutama muu Hennesin löytö! ps pahottelen että näytän aika vajaalta noissa joissain kuvissa, enkä myöskää tiedä mitä kummaa oon taas onnistunu ryssiin ku oon saanu osan kuvista tollasiks ei-tarkennetuiks.....



pinkit housut - 19,95

mun ei varmaan tarvii kertoo paljon rakastan näitä? :-D ihan sama että nyt ku Ginan mainokset yms on alkanu pyöriin niin kesällä tälläset melkei identtiset tulee olee joka toisella, mutta mä tykkään näistä silti ja lujaa, enkä aio luovuttaa vaikka jokaisella tamperelaisella ois tälläset. :-D mullahan on tosiaan yhdet pinkit housut jo aiemmin, mut ne on inasen väärän väriset näihin verrattuna (tiedän oon kamala...) ja niiden malli ei käy ihan minkä vaan yläosan kanssa, jotan olihan tälläset ihan perusfarkut pakko saada! ja kun tosiaan hintakaa ei päätä huimannu, ei kauaa tarvinnu epäröidä! oon saanu noista kahella kerralla vatsakivun (johtu siis varmaa iha vaa noista housuista ettei esim siitä että molemmilla kerroilla meillä oli syömingit meneillään :-D) minkä takia en meinnnu rohkaistua laittaan niitä enää kolmatta kertaa iha heti, mutta tajusin että ku en syö itteeni plussapalloks ni ei noista mitää vatsakipua saa, haloo ne on housut. :-D joten tosiaan niitä varmaan tullaan näkee nyt sitte vähän liianki usein, noi vaan piristää asua ku asua niin paljon enemmän ku esim tavalliset farkut! seuraavaks himottais yhdistää noi farkkupaitaan...





hame - 10

ääää löysin tän kerran Tampereen pikku Hennesin alesta ku myöhästyin bussista ja menin vaa "lämmitteleen" sinne. :-D törmäsin tohon hameeseen jota olin himoinnu jo normihintasena mutten ollu viittiny nii paljoo maksaa siitä koska veikkaan että toi laatu on sellasta pari kertaa päällä ja roskiin, sen verran huterasti noi paljetit tossa on... mutta ku sain sen kympillä ni en vaa voinu olla ostamatta ja nyt vaan tarvisin jonku sopivan löysän mustan tai miksei ehkä valkosenki yläosan jonka kanssa tota pitää! onneks tässä nyt on ennen kevättä vielä aikaa metsästellä, ja sitte toi tulee kyllä oleen hurjassa käytössä niin kauan ku se ehjänä säilyy. :-D




toppi - 9,95


tää on ihan loisto-ostos ja mua harmittaa ku en samantien tilannu tätä myöskin valkosena... ja tummansinisenä... ja punasena! tää on ihan super ihana mun mielestä ja sopii niin täydellisesti just korkeevyötäröisen tuubihameen kaveriks tai ihan vaan farkkujen kanssa bleiserin alle! tykkään huimasti ja musta oli myöski hyvä valinta siks että mulla on kauheen vähän mustia yhtäänkää erikoisempia yläosia, joten välillä sitte tällästä tummempaaki niiden ainaisten värien rinnalle. mutta jos noita vaan vielä jossain nään niin kyllä tolla hinnalla ostan muutaman lisääki. :-D




t-paita - 10

tän löysin samalla kerralla ku ton saman sarjan hameen ja tää oli kans pakko kotiuttaa tohon hintaan! tätäkin olin kattellu jo normihintasena mutta tosiaan se 25 tai 30 euroo oli vähän liikaa mun mielestä, ku kyseessä kuitenki on Hennesin vaate (lähinnä siis tarkotan tällästä Hennesin vähänki erikoisempaa materiaalia, multa on irronnu tosta ekan käyttökerran aikana jo ainaki kaks paljettia :-( ) mutta kympillä tää ei ollu paha jos pystyn käyttää tätä viiski kertaa ni oon tyytyväinen. :-) toi on musta ihana semmoseen ei ihan arkeen, muttei ihan juhlaankaan. menee muuten tosi simppelin asun kanssa, esim. just toi yllänäkyvä yhdistelmä mustien farkkujen kera on mulla jo kerran ollu päällä ja tykkäsin tosi paljon. mulla on tällä hetkellä ihan kauhee himo kaikkeen kultaseen ja hopeiseen ja voisin keräillä niitä kaappiini vaikka millä mitalla, joten siihenki himoon toi tuo tyydytystä! just tuli myös mieleen ton yhdistäminen esim tummansinisen bleiserin kanssa, vois olla aika kiva, puhumattakaan kesää kohti mentäessä shortsien kanssa yhdistelystä....





mekko - 19,95

viimesenä muttei todellakaan vähäisimpänä tää ihana mekko, joka on noissa kuvissa myös ihanasti rypyssä. :-D tästä tai lähinnä tän pituudesta joku kyseliki ja mun mielestä tossa on aika sopiva pituus, ei toi tietenkää mikään baarimekko oo, mutta just kesällä johonki illanistujaisiin/terassille toi on hyvä koska pituutensa ja kankaansa ansiosta toi ei oo liian juhlava mutta on silti supernätti! huomasin vasta noita kuvia ottaessani että toi on ehkä inasen iso tosta yläosastansa joten pitää vähä mietiskellä pitäskö kinuta äiti kaventaan sitä, mutta sen näkee sitte ku sitä on eka kunnolla käyttäny! toi on ihanan liehuva mutta laskeutuu silti kivasti ja tosiaan hinta ei ollu todellakaan suolanen joten oon niin tyytyväinen tähän ostokseen! :-)


semmosia uutuksia löytyy siis taas mun kaapista, sanomattaki on selvää että ite tykkään tosi paljon, mutta millasia mielipiteitä tulee sieltä ruudun toiselta puolelta, tykkäättekö vaiko ette? löytyykö suosikkia? :-) nyt mä lähen jo tälläin suhteellisen ajoissa valmistautuun mun Valentine's Dayn deitteihin, joten eiköhän me palailla sitte huomenissa mikäli vaan suinki kerkiän ku meiän matka jatkuu sitte taas tonne "maaseudulle" päin kauas pois moikkaan Ramin äitiä, mutta koitan ehtiä siinä välissä vielä tänne, nyt moikka moi ja pitäkää ihana ystävänpäivä mitä ikinä teettekään! :-) ♥ 

7 kommenttia:

  1. Ihanii noi kultaset ja pinkit vaatteet :) ahh. Noi hennesin housut on vähän kummat ollu...vaikkaki oon hamstrannu niitä jo ööö kolmessa värissä :D ja harkitsen viel beessin ja pinkkien hamstraamista. Mut nii noi koot menee ihan kummasti! Kokeilin 44 housuja vihrees ja beessissä värissä ekan kerran liikkees ja tuntu kireiltä. Sit löysin toisesta hennesistä 46 kokoa oli aivan liian isot. Tilasin vihreät ja beessit 46 koossa hennesiltä ja oli isot mut ei niin isot ku liikkeessä. Löysin toisesta liikeessä mustat 44 koossa oli eka sopivat mut nyt on lörähtänyt sellasee kuosii, että näyttää tosi isoilta ja kivat polvipussit myös. Housut ollu käytössä viikon :D Sit tänää kokeilin liikkees vihreitä 42 housuja ja oli liian isot ja siniset taas 42 sopivat. jooooh :D
    samoja ongelmia anyone?

    VastaaPoista
  2. ihana toi pinkki mekko!! <3 kelpais mullekki :---)

    VastaaPoista
  3. http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/takit/estradeur-1043/celine-jacket-204340-59/

    ihan sun näkönen!!! oli pakko... :D

    VastaaPoista
  4. Elina: ne on kyllä aikas täydellisiä! :)) ja mitä ihmettä kivaa säätöö sulla ollu noiden housujen kanssa!! mut siis itekki oon huomannu ton koska äiti osti noi samat ja se sano et sillä ne on vyötäröltä tosi löysät ja sääristä tiukat ku mulla taas just toisin päin vaikka ollaan ihan saman mallisia !! mutta ei oo kyllä ylläri Hennesillä koska siellä koot menee joskus ihan miten sattuu että ei meinaa uskaltaa samaakaa vaatetta ostaa sovittamatta :s mut itekki oon siitä huolimatta aatellu hamstrailla noita housuja muissaki väreissä sen verran kivat ne on ja herkullisia värejä! :)

    Jessi: se on kyllä ihana! mulla oli just tänää ystävänpäivä illallisella se päällä ja ai ai se on kyllä nätti :)

    Anonyymi: äää ihana toi !! :D todellaki mun näkönen, miks sen pitää olla noin "kallis"? :D

    VastaaPoista
  5. Mulla itseasiassa on noi molemmat paljetti hommelit! Toi hame on kestäny tosi hyvin ja paljetitkin on vielä kiinni mut toi paita...HUOH! Ekan käytön jälkeen se löllähti ihan muodottamaks:( Ei onneks ärsyttäny maksaa siitä 30e ja käyttää kerran..

    VastaaPoista
  6. Haha :D sano muuta. en tosissaa tiiä. huomasin kans et lahkeiden pituus vaihtelee aika kirjavasti et go hennes:D mut joo oon samaa mieltä ettei kassalla ilman sovitusta ku koot on välillä mitä sattuu. ainaki nuorten osaston puolella. mut hamstrailemaan vaan ;)

    VastaaPoista
  7. Noora: hyvä että se hame on kestäny mutta voi eiii se paita !! koska sen oisin enemmän halunnu kestävän ku se tulee mulla ainaki olee käytetympi! mut tosiaan mullaki siitä on irronu jo pari paljettia mut ei kyllä menettäny käytössä muotoonsa, saa nähä miten käy ku sen pesee :s voin uskoo sun ketutuksen ton jälkeen :( toivottavasti mulla ois parempi tuuri ku siitä tosiaa välillä tuntuu olevan kii noiden Hennesin vaatteiden kestävyys!

    Anonyymi: joo toi on kyllä niin totta et kannattaa sovittaa ennen kassalle menoo ettei tuu ikäviä yllätyksiä kotona :D

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...