sunnuntai 12. helmikuuta 2012

we got fun 'n' games

moikka moi ihanat! :-) toivottavasti teillä kaikilla on ollu yhtä mukava viikonloppu ku mulla! ja onhan tässä vielä sunnuntai eli lööfföyspäivä jäljellä. mun viikonloppu on kulunu kavereiden seurassa ja mahtia aikaa on ollu!

perjantai mulla ja Hellalla suju Voice of Finlandia innoissamme tuijotellen (eihän sitä oltukaa ku vasta viikko odotettu!), herkutellen ja myöhään yöhön juoruillen! oli ihan huippu tyttöjen ilta, pitkästä aikaa tälläi kunnolla ja ihan vaa kahestaan. :-) ps. kuinka paljon mua ärsyttää ku Voice of Finlandissa melkein kaikki väärät just pääsi jatkoon?! mutta se on maailman paras ohjelma haha, en malttais ootella seuraavaa jaksoo! niin ja voitte varmaan uskoo että kuvan kuvaa ei tullu perjantaina otettua kun tosiaan maattiin sohvalla, syötiin ja jutskailtiin, ei ollu tällä kertaa kauhee hehkeetä. :-D

lauantailta sen sijaan mulla sentään on asukuvat ja pari säälittävää kuvaa niiden lisäks. olin taas kerran oma idiootti itseni ja vaikka olin oikei saanu lainaan Vilman järkkärin, laukkuunha mä sen unohdin kunnes jatkettiin jo Lauralta matkaa enkä sit enää viittiny kuvailla. :-( tyhmästä päästä kärsii koko blogi (taidettu todeta pari kertaa) mutta ainaki näätte mun aika kivan asun:


halusin päälle jotain kultasta ja toi Hennesin kultanen neule oli parempi ku hyvä valinta! sen kanssa vielä tollaset vähä juhlavammat korkeevyötäröiset housut ja asu oli just eikä melkein mun silmääni. :-) jos ei oteta huomioon tota raidallista toppia joka näissä salamalla otetuissa kuvissa vilkkuu tuolta alta. :-D anyway ite tykkäsin paljon!
  • neule H&M
  • vyö Gina Tricot
  • housut Gina Tricot

ylläolevassa asussa suuntasin siis ensin Hellan kanssa kohti keskustaa, hieman epäonnisesti taas kerran. :-D mitä tää mun tuuri on viime aikoina ollu ton TKL:n kanssa? aina joko myöhästyn komeesti bussista tai bussi myöhästyy pysäkiltä! eilen tosiaan värjöteltiin pysäkillä 20 minuuttia ennen ku bussi suvaitsi saapua.. päästiin kuitenki keskustaan ja suoraan Pancho Villaan! siitähän se herkuttelu sitte alko, enkä pystyny vastustaa kiusausta valkosipulihampparin huutaessa nimeäni, vaikka kovasti ois tehny mieli kerranki tilata siltä maukkaalta listalta jotain muutaki. :-D hamppariin kuitenki päädyin ja sehän ei koskaan petä! Hellan kanssa istuskeltiin ja jutskailtiin siellä jonkin aikaa kunnes Laura ilmotti että saa tulla.




lähettiin siitä sitte talsiin kohti Lauran asuntoo, jossa pariskunta meitä jo odotteliki. :-) vietettiin siis iltaa kera Lauran ja sen poikkiksen ja hauskaahan meillä taas oli! alkuilta hengailtiin Lauran asunnolla, juotiin viiniä ja juteltiin. jossain vaiheessa haluttiin kuitenki päästä ihmisten ilmoille ja päätettiin käppäillä Passioniin. :-) olin ollu Passionissa viimeks viime kesänä Ramin kanssa, enkä enää edes muistanu kuinka kiva paikka se onkaan! vaikka aluks meillä meinas mennä hermo ku pöytää ei löytyny kiven altakaa, mutta lopulta ku istuun päästiin niin mehän viihdyttiin siellä juttujemme ja sen hauskan kosketusnäyttöpelin kanssa ihan sinne melkein kahteen saakka. :-D

tosi mukava ilta oli, vaikka tänä aamuna taas jakso nukuttaa, mutta eiköhän se tästä ku pyhitän sunnuntaini telkkarille ja myöhemmin suuntaan Ramin hellään huomaan. :-) nyt toivotan teille kivat viikon alut ja kertokaahan kuinka oma viikonloppunne on sujunu ja mitä tykkäsitte mun asusta? :-) heippa hei!

8 kommenttia:

  1. kiitos paljon! :) tykkäsin kyllä myöskin paljon :))

    VastaaPoista
  2. Syöt ihan kauheen usein ulkona :D

    VastaaPoista
  3. aika useinhan sitä tulee syötyä joo :D nyt viime aikoina oon onneks syöny tosi harvoin ulkona, tällä viikolla Ramin synttäreiden takia pari kertaa mutta sitä ennen pariin viikkoon ei tullukkaa missää käytyä:) välillä on kausia ku tulee tiettyjen tilaisuuksien tai juhlapäivien takia syötyä ravintolassa useemmin, välillä sit harvemmin! :)

    VastaaPoista
  4. giiirl loove your oufit :) sul o kiva blogi !!

    VastaaPoista
  5. thaaanks a lot! :) ja kiitos paljon toi on aina yhtä kiva kuulla et joku tykkää! :))

    VastaaPoista
  6. kattelin kans voice of finlandia ja mun mielestä taas ONNEKS melkein kaikki paremmat pääsi jatkoon:) ottaa ihan sairaasti pattiin et esim. niistä sisaruksista se nuorempi pistettiin jatkoon vaikka sillä vanhemmalla oli SELKEESTI parempi ääni.. muutenkin elastinen on tosi huono tuomari kun sen mielestä paras on aina pitkähiuksinen blondi vaikka viime jaksossakin ne blondit just oli heikoimpia..!

    VastaaPoista
  7. hahhaa no hyvä et jonku mielestä ne oli niitä parempia! :D siis mähän en ymmärrä musiikista tai laulamisesta niinku tipan tippaa että en tosiaa huomaa jos joku laulaa väärin :D eli mä tykkään lähinnä niistä joilla on hyvä ääni! monet tuolla osaa laulaa iha sairaan hyvin mut niillä on vähä tylsähkö ääni :( mut oon samaa mieltä noista siskoksista sen toisen ois kuulunu päästä !! ja joi Ela vähä ehkä miettii enemmän just sellasta myyntipuolta eli ulkosta habitusta.. mut toisaalta ainaki sen kilpailijoiden esitykset on viihdyttäviä!

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...