maanantai 27. helmikuuta 2012

new generation of party people

moikka! toivottavasti teiän kaikkien viikko on alkanu kivasti. :-) mä olin eilen illalla kotiin päästyäni sen verran puhki ettei mulla ollu millää energiaa tulla kirjotteleen teille lauantaista joten teenki sen nyt! meillä oli siis minireissu Hämeenlinnaan ja oli ihan superhauskaa. :-D jo pelkästään automatkat sisälsi aikamoista naurua ja pieniä seikkailuja mm. Toijalan keskustassa :-D

lähettiin tosiaan lauantain päivällä ajeleen Hellan kanssa kohti Hämeenlinnaa, missä Laura ja pojat meitä jo ootteliki! vietettiin siis iltaa samalla porukalla ku tässä pari kertaa aiemminki, eli mä, Hella, Laura, Lauran poikkis ja sen pari kamsua. :-) illan ohjelma oli luonnollisesti alottelut plus baari ja toteutus oli loistelias! istuskeltiin ensin oikein kunnolla Lauran poikaystävän luona jossa mm. jutskailtiin, kuunneltiin paljon hyvää musiikkia ja fiilisteltiin kaikkia "vanhoja" biisejä ja niistä mieleen tulevia muistoja ai että, katteltiin Putouksen finaaali (:-D) ja pelattiin Aliasta (mä ja Laura oltiin ihan lyömätön pari ja voitettiin kirkkaasti!) sekä Wiitä, joka oli ihan superhauskaa!  suurin osa mun illan kuvista on tietysti alottelusta, mutta mua harmittaa ihan vietävästi etten muistanu enkä ees ehtiny ottaa asukuvaa, koska tykkäsin mun asusta aika paljon. :-( musta on muutenki ehkä yks julkasukelponen kuva koska olin koko ajan linssin toisella puolella, mutta ehkä se on vaan parempi ku saatte varmaan useimmiten pienen yliannostuksen mun nassusta :-D


Lauran poikkiksella oli ihan loistava puhelinpullonavaaja. :-D melkein yhtä hieno ku meiän iskän Homer Simpsoni joka puhuu!


tuitui :-)




suuret selitykset päällä!





tarpeeks istuskeltuamme suunnatiin jatkaan alottelua Hämeenlinnan keskustaan Torin Panimoon, jok oli tosi mukava istuskelipaikka ja siellä oli herkullisia mojitoja >:) juotiin siellä siis yhet drinksut jonka jälkeen jatkettiin matkaa illan pääkohteeseen Hämeenlinnan Sirkukseen! päästiin paikalle siinä kahentoista jälkeen jollon paikka oli viä suhteellisen tyhjä, mut se ei meiän menoo haitannu, sen verran viihdyttäviä ihmisiä paikalla oli. :-D illan vanhetessa alko porukka lisääntyy ja pidot paraneen! laulettiin, juteltiin, juotiin ja toki tanssittiinki, vaikka meiän biisilistaa ei tullukkaa ja säästyttin pöydällä tanssimiselta. :-D luojan kiitos! mutta musiikki oli loistavaa, ihmiset kivoja ja meillä hauskaa. näin ollen viihdyttiinki baarissa melkein pilkkuun saakka, jonka jälkeen matka jatku perinteisesti Hesen kautta kotiin. yövyttiin Lauran poikkiksella ja toki jatkoilla piti vielä ottaa parit Wiit ennen nukkumaanmenoo. :-D


hyi kauhee, verratkaa vähän näiden kuvien laatua ja noiden ylempien. :-D nää on siis pokkarilla otettuja koska en tietystikkää baariin raaskinu tai edes jaksanu raahata järkkäriä!




meillä oli kaikilla kyllä tosi hauska ilta ja Hämeenlinnan yöelämä oli aikamoista etten sanoisi. :-) ainoo pikku problem oli toi taksin saaminen, joten päätettiin reippaina kävellä takas kotiin, mikä ei ollu sitte ihan hirveen helppo homma kauheessa tuulessa ja tuiskussa sekä maailman liukkaimmissa saappaissa. :-D siitäki kuitenki selvittiin, joten mikäs siinä! tolla porukalla meillä on kyllä ollu sen verran monta hauskaa iltaa, että täytyy taas ottaa uusiks kunhan tässä kerkiää. :-) kaikenkaikkiaan siis ihan loisto viikonloppu, ja ens viikonlopusta tulee varmasti vähintäänkin yhtä kiva! kuinkas teiän viikonloppu suju, oliko hauskaa?

nyt pitäs taas jaksaa pakertaa kokonainen työviikko, mikä aina näin maanantaisin tuntuu ihan kammottavalta ajatukselta! näin viime yön niin levottomia unia, että vaikka menin nukkuun jo yheksältä, oon ollu koko päivän ihan älyttömän väsyny, eli meen varmaan tänään sitte kaheksalta nukkumaan. :-D huomenna treffailen tyttöjä, keskiviikkona ei oo erityisempää ohjelmaa ja torstaina mulla onki aika rankka päivä ku pitäs kaheksan tunnin työpäivän jälkeen vielä raahautua sen mun toisen työn koulutukseen. :s mutta eiköhän tästäki viikosta selvitä kunnon tsempiltä! ja ainaki mieltä piristää suuresti toi ulkona porotteleva aurinko. :-) hauskaa viikon jatkoo teillekki, nyt mä lopettelen ja koitan palata taas heti ku vaan suinkin ehdin, älkää ihmetelkö jos ei ihan joka päivä postauksia kuulu ku oon tosiaan aikas puhki ja kiireessä tässä, mutta palataan kuitenkin pian! heippa ihanat

4 kommenttia:

  1. voi kiitos! :) tykkään tosta kyllä itekki tosi paljon, siks en ookkaa sitä halunnu vaihtaa, vaikka varmaan ois aika jossain vaiheessa päivittää noi kuvat :D

    VastaaPoista
  2. Mä asun hämeenlinnas ja toi torin panimo on kyl tosi kiva istuskelupaikka :) ja sirkuksen lisäks tanssipaikoista hauskaa on ollu hannibalis, se on aika pieni mut just ihan huippuu aina ollu siel :D

    VastaaPoista
  3. joo mä tykkäsin kyl tosta torin panimosta! :) ei turhaa pojat kehunu sitä! ja haha joo oon kans kuullu tosta Hannibalista ja on varmaa oikeesti iha hyvä paikka mut mua vaa jaksaa aina naurattaa se koska Tampereella on samanniminen paikka mut se on semmonen aikamoinen räkälä kulmapubi :D

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...