maanantai 16. tammikuuta 2012

meikkivideo

moi ja kivaa viikon alkua kaikille! :-) meillä oli eilen tosi mukava ilta Ramin kanssa, oltiin meillä syömässä pihviä ja Ramilla kattelemassa leffaa ja juomassa hyvää viiniä. eli tosi kiva viikonlopun lopetus ja kyllä oli kiva viikonloppu, kuten varmaan ens viikonloppuki. nyt päätin kuitenki vihdoin rohkasta mieleni ja tulla laitteleen teille niitä paljon puhuttuja meikkivideoita jotka perjantaina kuvailin. nää ei todellakaan oo mitkään mun blogihistorian parhaat videot, eikä ees toisiks parhaat vaan aika tyhmät, mutta en todellakaan jaksa ruveta kuvaileen noita kaikkia uusiks ku ei ne nyt mitään ihan kamalia oo, joten koittakaa kestää ja saattepahan ainaki nauraa mulle. :-D toivottavasti ette kuitenkaan ihan järkyty! oikeesti, kuinka tyhmältä voi ihminen näyttää meikatessaan? ja kauheen kiva ku laulelen tossa samalla... ja hyi mä inhoon tollasta puhetapaa että toistaa jonku sanan silleen kaks kertaa, ja sit ite teen sitä just tossa ku keskityn meikaamiseen enkä puhumiseen. :-D kamalaa mutta ei voi mitään! näättepähän nyt ainaki miten teen mun juhlameikin. niin ja tosiaan nää on nyt sit neljässä osassa koska en uskaltanu sen muun viimesen videoepisodin jälkeen kuvailla kauheen pitkiä videoita ja tosiaan mulla myös loppu hienosti kamerasta akku yms, mutta eipähän tarvi kuunnella mun papatusta niin pitkään putkeen. :-D nyt here we go:









tässä vielä meikkiin käytetyt tuotteet kuvina:

pohja:


Max Factor Second Skin Foundation, sävy 045 - MakeupStoren peiteaine - Lorealin Studio Secrets meikinpohjustusvoide



Lumenen mineraalipuuteri, sävy 3 - Goshin Multicolour Blush aurinkopuuteri, sävy 51


kulmat:



Lumene kulmageeli - Lyra meikkikynä, sävy 053


silmät:



Lumene silmämeikin pohjustusvoide - Rimmel Glam Eyes nestemäinen Eyeliner, sävy 002 - Lyran meikkikynä (puuttuu kuvasta) - Dermosil Lengthening mascara, Dermosil Devoted luomiväri


ja lopuks vielä muutama kuva valmiista meikistä!






mitäs mieltä te ootte tosta meikistä, onko tylsä vai ihan sovelias juhlameikiks? :-) ite tykkään siitä koska tossa on sopivasti kaikkee, mut silti se on vähä juhlavampi ku perusmeikki, eikä kuitenkaan "tuki" mun muutenki pieniä silmiä ihan myyrän kokosiks. :-D nii ja kertokaa ihmeessä mielipiteenne noista videoista, mutta pliis säästäkää ne ihan pahimmat haukut johki muualle mun korvien ja silmien ulottumattomiin haha. :-D

nyt lähen katteleen telkkaria ja kaipa mä huomisekski koitan jotain kivaa keksiä vaikkei ohjelmaa taida olla ku illalla, mutta katsotaan, palataan joko huomenna tai keskiviikkona! Ramin mukaan mun ois muutenki hyvä pitää väliä bloggaamisesta  (mutta enhän mä pysty :-D) ihan vaa siks että mun peukalon joku jänne tms on ihan älyttömän kipee ja käsi lähes käyttökelvoton..... liikaa koneella kenties? anyway moikka ja ihanaa maanantaita kaikille!

19 kommenttia:

  1. MOI! haluan saman värisen tukan kun sulla! missä parturissa kävit? ootko tyytyväinen parturiin? tukan väriin? miten päädyit just tohon väriin? eikö noin vaaleen tukan saamiseks tarvii vaalentaa parikin kertaa, kun eiks sun oma tukka ollut aika paljonkin tummempi? toivottavasti vastaat :)

    VastaaPoista
  2. moi vaan! ihana kuulla et mun tukasta tykkäät noinki paljon, tää on kyllä tosi kiva eli mulla ei oo mikään kiire vaalentaan tätä lisää vaikka varmaan jossain kohtaa vielä vaaleemman tukan haluunkin! :)

    mutta siis kysymyksiin! käyn aina Tampereen Pyynikintorilla ILO nimisessä kampaamossa ja tällä kertaa mun kampaajana oli Anne. oon käyny tuolla kampaamossa parisen vuotta ja joka kerta oon ollu tosi tyytyväinen lopputulokseen, Annella kävin nyt ekaa kertaa, mutta Hella on käyny sillä monta kertaa ja Anne on tosi hyvä ja ammattitaitonen kampaaja eli ehdottomasti suosittelen! :) ja siis kuten sanottu aion vaalentaa mun tukkaa, eli en sinänsä päätyny tähän väriin mitenkään vaan halusin vaalentaa ja ihan vaan vaalennusaineella laitettiin raitoja sen vanhan tummemman pohjan päälle ja tyvi vaalennettiin erikseen. mullahan oli sellanen oikeestaan keskiruskee tukka ennen tota ja se oli värjätty ihan blondin päälle vaan kerran kotivärillä, eli tumma väri oli tosi paljon haalistunu ja sitä oli aika vähän jäljellä, eli siks saatiin noin vaalee heti kerralla. :) tässä postauksessa: http://veeraosv.blogspot.com/2011/12/take-you-to-candy-shop.html

    näkyy aika hyvin se että tukka oli oikeesti aika vaaleenruskee jo ennen värjäystä, joten siks oli helppo saada suhteellisen vaalee väri jo yhellä raidotuskerralla. :) toivottavasti vastauksista oli apua!

    VastaaPoista
  3. Mä jaksoin kattoa, ihan kiva meikki tuli :) Huomasin vaan, että sulla on aaivan erilaiset meikkaustavat ku mulla! :D

    Mä laitan ekana nestemäisen eyelinerin, ja laitan sitä myös tohon yläsilmäluomeen siihen ripsien allekin, jos ymmärrät mitä tarkotan. Ja sit sen jälkeen laitan ripsarin, sit meikkivoiteet ja peitevärit yms. :D

    VastaaPoista
  4. jee kiva että ees joku jakso kattoo kaikki! :D ja kiitoksia :)

    ja joo siis toi on niiiiin totta että meikkaustapoja on tosi monia erilaisia, oon ihan kavereittenki kesken huomannu et tosi erilaisia järjestyksiä ja tapoja on meikata, mut mikä kellekki paras itehän sen tietää :) mä oon ainaski aina ollu sitä mieltä että ei sillä oo nii väliä missä järjestyksessä ne meikit naamaan laittaan, kunhan se on se itelle paras järjestys :D

    VastaaPoista
  5. mun mielestä sun kannattais nyppiä noita sun kulmakarvoja tuolta ylhäältä että näyttäys "huolitemmilta" :)

    VastaaPoista
  6. kenties kenties! en oo vaa kauheesti tuolta uskaltanu nyppiä ku helpostihan siitä tulee sellanen vaikutelma et kulmat ois kauheen alhaalla :s lisäks ku mulla on noi tuolla yläpuolella olevat kulmakarvat niin pitkiä et jos niitä nyppisin nii kulmiin tulis semmosia tyhmiä rakoja :( ja ite oon kyllä ihan tyytyväinen mun kulmiin, välillä vähä ohuemmat ja ny vähä paksummalla lookilla :) mutta kiitos vinkistä!

    VastaaPoista
  7. Heips! Pysyykö sulla meikkivoide paremmin iholla tuon lorealin meikinpohjustusvoiteen ansiosta? Esim baari-iltoina, tai jos tulee vähänkin hikoiltua? :)Oon nimittäin miettiny tuon ostamista jo jonkun aikaa ! :)

    VastaaPoista
  8. moi! ja siis joo, ehdottomasti :) siihen tarkotukseen mä sen ostinki sillon ennen yo-juhlia koska arvasin että meikki on sinä päivänä kovilla ja menee helposti suttusen näköseks. mutta ton kanssa mulla ei oo ollu sitä ongelmaa eli ehdottomasti on ainaki mun iholla parantanu meikin pysyvyyttä! :) kannattaa todellaki kokeilla ja koska toi maksaa muistaakseni about 13 euroo tai jotain ja kestää ihan tosi pitkään (oon käyttäny sitä samaa sieltä kesäkuulta asti) niin ei oo mikään mahdoton sijotus! :)toivottavasti se toimii sulla yhtä hyvin jos päädyt ostaan ton :)

    VastaaPoista
  9. olitpas ihana noissa videoissa, tosi luonnollinen ja tuntu, ettet jännitä yhtään! ja kaunis meikkikin tuli vielä kaiken lisäks! :---))

    VastaaPoista
  10. Okei :) Kiitti sulle !! Täytyy käydä sit ostaan ;)

    VastaaPoista
  11. Anonyymi: voi kiiitos! :) ihana kuulla et joku on totaki mieltä ku musta noi oli jotenki kauheen hassuja :D mut toisaalta tollanen mä kyl ooon vaikka ehkä vähä erilailla oikeesti puhun ku aina kameran edessä vähä eri juttu ja sit just ku keskityin meikkiin enkä puhumisee :D mut anyway kiitoksia paljon ja kivaa että tykkäsit meikistäki! :)

    Laura: eipä mitään ja käy ihmeessä! :)

    VastaaPoista
  12. olipa kivaa ja piristävää katella näitä videoita :) vaikutat kyllä niin mukavalta ihmiseltä että oli tosi kiva kuunnella tota höpöttelyä, ja sain hyviä meikkivinkkejäkin! :)

    VastaaPoista
  13. mikä ihme raja sulla on tossa kaulassa? :D

    VastaaPoista
  14. Anna: voi kiiiitos paljon, ihana kuulla :) hyvä että tykkäsit ja loistavaa jos onnisut poimii jotain vinkkejäki! :)

    Anonyymi: tarkotakko tossa yhessä kuvassa ku näkyy tollanen ihme ryppy?? :D mä en tosiaankaan tiedä mikä se mahtaa olla ja itseasiassa en tosiaan ees ollu huomannu sitä ennen ku mainitsit asiasta :D nyt ku tarkkaan kattoo ni mulla on tossa muutenki jotenki ihmeen ryppynen kaula hyi en ollukka huomannu ennen :D

    VastaaPoista
  15. äläkä tosiaan nypi kulmias niinkun toi anonyymi sano! mitään rumia viiva kulmia hyi yök oksettavat. sulla on just täydelliset! :)

    VastaaPoista
  16. mitäääää annatko noi ripset mulle!

    VastaaPoista
  17. Ei tarvii nyppii ylhäältä! Sopii just noin :) Sun kulmakarvat on täydelliset. Moni nyppii ihan liikaa. En kestä miten suloi oot :'D Ihana ku selität ja pidät tota ripsentaivutinta samaa aikaa pienon tovin :D mut hyvä video oli! Haluisin oppii laittaa kulmavärit oikein. En tajuu miten voi olla mulle nii ylitsepääsemättömän vaikeeta saada sellai häivytetty lopputulos.

    VastaaPoista
  18. Anonyymi: haha en nypi en :D kuten sanoin nii mulle tulee helposti semmoset väsyneen näköset silmät jos nypin ylhäältä ja muoto menee pilalle ni en viittinja tykkään kyllä ihan mun kulmista nyt vaikka ne onki vallattomat ja niitä saa laitta ojennukseen tolla geelillä :D mutta kiitos :)

    Anonyymi: hahah voin antaa joo jos saan vaihtokaupassa taipuisat ripset !! :D

    Elina: vooi ihana kommentti ! kiiitos paljon kivoista sanoista<3 ja joo oon tosiaa itekki joskus tehnh sen virheen et oln nyppiny kulmat tosi ohuiks, joillekki se sopii mut mulle kyl ei :D usein esim kesällä tykkääm pitää vähä ohuempia mut aika paksut ne silti on! ja haha voi ei joo tossa taas todiste siitä etten vaa osaa olla hiljaa :D suu käy koko ajan..

    ja hei kuules! älä yhtään ihmettele ettet osaa laittaa kulmakynää tms tai siis mä en ainakaan osais :D mun kulmiin tota kynää voi sutia miten vaa ku ne on niin tuuheet et se hädintuskin näkyy mut jos mulla ois sellaset ohuemmat kulmat tai siis sellaset ni en varmaa uskaltais ees tehä niille mitää ku näyttäisin joltai sirkuspelleltä :D mut luulisin et senmosella kulmaharjalla sitä kynää tai muuta väriä sais häivytettyä, ookko kokeillu sillä? :) voin kyl olla väärässäki ku ei tosiaan kauheesti kokemusta oo :D

    VastaaPoista
  19. Minkä lääkekuurin oot syöny jos saa kysyä? :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...