lauantai 7. tammikuuta 2012

baby, i have no story to be told

moi! ärggh argghhh, mua ärsyttää, koska no ensinnäki mulla on perjantain illanvietosta valehtelematta kaks kuvaa ja toisekseen, olin säätäny mun kameran asetuksia jotenkin aivan päin peppua ja kuvat on sellasia kännykkäkuvien laatusia!!! rasittavaa, pitää pyytää Vilmalta apua jos se säätäis ne takasin. ja mun pitäis muutenki oikeesti opetella vähä noita asetuksia, koska haluisin niin paljon panostaa enemmän kuviin, mutta ku salamalla pokkarilla otetut kuvat on yksinkertasesti lähes aina kammottavia ja ilman salamaa näillä pimeyksillä tulee kauheen rakeisia rumia kuvia. :-( en tykkää! jos jollain on tollanen basic Canonin pokkari (tai muuten vaan tietää jotain kameroista!) niin pliiiis kertokaa mulle jotain vinkkejä miten saan parempilaatusia kuvia!

mutta jos sitä ny sanois pari sanaa tosta illastaki, tai itseasiassa voisin alottaa niillä (erittäin huonoilla) asukuvilla:


käsittämätöntä että sen lisäks että kuvat on näin huonolaatusia, oon taas onnistunu valitseen kaks lähes identtistä kuvaa yhdistetyks! ja tietysti huomaan sen taas vasta tässä vaiheessa, pahottelut :-D mutta joka tapauksessa tykkäsin asustuksesta suuresti, vaikka se oliki kauheen perus! halusin noi uudet pinkit housut ihan välttämättä jalkaan, ja mietin kauan että mitä niihin yhdistäisin koska vaihtoehtoja oli liikaa, mutta sitte päädyin noinki tavalliseen ku tohon ruskeeseen toppiin ja olin kyllä tyytyväinen! nää asun osat on taas Hennesiltä, mutta ei kai se haittaa! mitäpä mieltä te ootte tästä yhdistelmästä, toimiiko? :-)


perjantaista iltaa vietettiin siis meillä, mun muiden perheenjäsenten ollessa sukuloimassa. kutsuttiin Hellan kanssa Laura ja Lauran poikaystävä meille istuskelemaan iltaa ja oli kyllä kauheen hauskaa! :-) ei tehty mitään sen kummallisempaa eikä järkätty mitään bileitä, mutta kivaa oli siitä huolimatta. tehtiin ihan sairaan hyviä pizzoja ja maukasta salaattia (huomaatteko kuinka kerron taas tärkeimmät ensin, eli mitä syötiin. :-D) ja jotenki kummasti saatiin nelisteen syötyä kolme pizzaa ja iso kasa salaattia!



siitä pizzasta mulla ei oo kuvia..... :-D oikeesti miksi oi miksi on niin vaikee kuvata ku on jotain muuta tekemistä!



syömisen jälkeen meillä oli vuorossa, mikäs muukaan kun the Voice of Finland! se on ihan sika kiva ohjelma, rakastan kattoo kaikki lauluohjelmia, vaikken laulaa osaa enkä siitä yhtään mitään ymmärrä, mutta väliäkös tuolla. :-D katteltiin kaikki ihan innoissamme sitä ja taisteltiin siitä kuka tuomareista ja laulajista on paras! loppuilta meillä vierähti ihan kauheen nopeesti vaan jutskaillen kaikesta mahdollisesta. oli kyllä mukava ilta vaan hengailla ja syödä ja juoda hyvin ja kattella hyvää ohjelmaa ja jutella ihaninen tyyppien kanssa, että kiitos vaan koko porukalle taas kerran. :-)






semmosta siis perjantaina, palataan tähän päivään vaikkapa huomisen puolella, nyt toivottelen teille ihanaa lauantaita ja viikonlopun jatkoa, moimoi! niin ja niitä vinkkejä noihin kuviin! kattokaa noita rakeisia hirviöitä! :-D



8 kommenttia:

  1. voi hitsi, ihan sairaan makee toi tukka! Aivan superkaunis tyttö! olispa itelläkin rohkeutta vetästä puolet hiuksistä pois!!

    VastaaPoista
  2. SUPER IHANAT NOI SUN HIUKSET!! Vaikka ei niissä ennen mitää vikaa ollu, mut noi tuo jotai särmää enemmän! oikee ratkastu ehdottomasti! :)

    Mitäs rami tykkäs? :)

    VastaaPoista
  3. Mä the kameranerohan tein ne sun asetukset jo kuntoon!
    Sovitaan et maksat 20 e ja opetan sulle kaikki kameran salat tunnissa? >;D

    T. Rakkahin siskosi

    VastaaPoista
  4. ps. Kuka anto luvan käyttää mun toppia?

    VastaaPoista
  5. Oi oi , oot niin kaunis ! Varsinkin tossa vikas :) - minni

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: kiiitos paljon! :) tykkään kyllä itekki tosi kovaa, eikä se ny niin paljon rohkeutta vaadi tavallaan jos oikeesti haluu sen lyhyen tukan! ja ite ainaki oon vähä iän myötä rohkaistunu jotenki :D oon tajunnu sen että kyllä ne hiukset siitä takasin kasvaa ja entistä vahvempina! :))

    Anonyymi: kiitoksia! :)) ja oot oikeessa, tosi ihanaa vaihtelua ja nimenomaan vähä särmää. tykkään kyllä ja nää sopii kivasti jotenki mun tyyliin :) ja Rami tykkää kyllä myös, naureskeltiin just että nyt meillä ei kummallakaa oo hiuksia ku seki ajo inttitukan :D mutta olihan se aluks vähä peloissaan ku tiesi kui kauan oon kasvattanu, ja oli vähä epäileväinen mutta si ku se näki nää ni tykkää kyllä paljon ja sano et oli ihan oikee ratkasu :))

    Vilma: hihii niinpäs teitkin kiitos siitä! :) mutta voisin kyllä ottaa sulta pari oppituntia, mutta tosta raha-asiasta voidaan vielä keskustella :D ja ps. >:) vähän omin luvin ryöväilin, sorgeli!

    minni: kiiiitos huimasti! :))

    VastaaPoista
  7. Sun hiukset on aivan ihanat,ja oot muutenki tosi kaunis.
    Mun mielestä tää sun blogi on tosi kiva, ja taidan alkaa seuraamaan tätä :-)

    VastaaPoista
  8. voi kiiitos kiitos kiitos! :)) ihana kommentti. ja jei, uusia seuraajia on aina kiva saada, toivottavasti viihdyt mukana jatkossaki! :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...