lauantai 28. tammikuuta 2012

accessorize me

moikka! multa on joskus toivottu postausta mm. mun lempparikoruista, -laukuista ja -asusteista ylipäänsä, kahesta ensimmäisestä taitaaki postaukset löytyä, mutta ihan vaan yleisesti asusteista en oo tainnukkaan postailla, joten olkoon nyt sitten sen aika! mä en oo mikään asustehirmu, kun ihastun johonki koruun käytän sitä tosi paljon, huiveja oon suhteellisen huono käyttään vaikka yritänki parantaa tapani ja käytän ihan liian usein samaa laukkua, etenki näin talvella. joitain ehdottomia suosikkeja mulla kyllä on ja koruista vielä sen verran, että niitä täytyis totta vie ostella lisää sillä tykkään kauheesti käyttää paljon rannekoruja, mutta monet mun rihkamakorut on menny rikki joten vois olla päivittelyn aika, mutta ku en ikinä raaski maksaa täyttä hintaa jostain Ginan koruista ku ei ne kuitenkaan sillai kestä ja maksaa saman verran ku joku kiva paita! :-( seuraavia korualeja ootellessa siis. :-D

anyway tässä tulis nyt kuvina mun lemppareimpia asusteita, alotetaanpas koruista koska niitä taitaa tässä olla eniten. mulla on oikeesti aika paljon koruja, etenki korviksia ja kelloja, mutta kuvailin tähän nyt ihan ehdottomat lempparit ja sellaset "näkyvimmät".



kultanen koru
oon ihastunu tähän Cubuksen aleista ostamaani koruun ihan hirveesti! mun tekis mieli laittaa toi kaulaan joka päivä, ja sen takia mun pitäiski kerätä lisää muita kultasia koruja että mulla ois muutama hyvä kokonaisuus. tää koru on ihana siitä et sitä voi säätää, eli asusta riippuen sen voi laittaa ihan kaulapannaks tai sitte vähä löysemmäks. tää piristää mun mielestä monia asuja tosi kivasti ja siks saatanki vähän ylikäyttää tätä mut ei voi mitään. :-D



hopeinen Veera-koru
tää ja se myöskin hopeinen koru jossa lukee ihan suomeks Veera, on mun ehdottomat suosikit hopeisista kaulakoruista! tästä tykkään ehkä vielä enemmän tunnearvon ja näyttävyyden takia. sain tän korun siis  Egyptistä Ramilta synttärilahjaks ja tossa lukee arabiaks Veera. :-) olin halunnu tollasta korua jo jonkun aikaa ja syksyllä sitte sain sen, toi on ihan täydellinen!



hopeakultakello
tykkään tosi paljon käyttää tälläsiä näyttäviä Oversize kelloja ja tää on ehkä lempparein ja käytetyin. siinä näkyy jo pieniä kulumisen merkkejä, mutta superhyvin toi on säilyny siihen nähden että ostin sen puoltoista vuotta sitte Kyproksen reissulta viidellä eurolla. :-D mä en tyyliin osaa kattoo tollasesta tavallisesta kellosta kelloo (no siis osaan mut en mitenkää kauheen nopeesti :-D) ja muutenki käytän sen verran paljon puhelinta josta ajan näkee ihan tarkasti, että mua ei yhtään haittaa vaikka tollaset kellot käy yleensä sen pari kuukautta ja pysähtyy sitte. :-D käytän niitä koruina ja koska ne tosiaan noinki hyvin kestää, en ite nää syytä ostaa monen sadan arvosta kelloo (jonka luultavasti mun tuurilla onnistuisin hajottamaan tai hukkaamaan...) ku voin ostaa monia tollasia rihkamakelloja. :-D anyway toi on täydellinen ja luo usein pientä särmää asuun!



sitte seuraavaks ois vuorossa lemppareimmat laukut. mähän käytän oikeestaan pelkästään Longchampin laukkuja koska ne on tosi kestäviä, klassisen ajattomia ja paaaaljon halvempia ku sellaset oikeet merkkilaukut, joten just sopivia mulle. :-) talvisin tulee käytettyä enemmän noita "kauppakassin" mallisia versioita, vaikka pari olkalaukkuaki multa löytyy. kuvasin tähän nyt tosiaan yhen tollasen arkilaukun ja yhen juhlalaukun, nää on ne ykkössuosikit:


Longchampin keskikokonen laukku
tää on tosiaan tällä hetkellä ehdottomasti mun käytetyin laukku, tää on just sopivan kokonen et sinne mahtuu kaikki mun tarvitsema, ja tää on vaan tosi kätevä! ja myöskin nätti. :-)




"Mulberry" clutch
tää mun feikki Mulberry on kyllä ollu tosi käytetty juhlalaukku, ostin tän kesällä sieltä Turkista enkä ees tienny että onks toi kopio jostain tietystä laukkumallista (kuten huomaatte en tosiaan oo mikään merkkilaukkujen asiantuntija) vaan se oli vaan musta nätti joten ostin sen! toi on tooosi tilava ja sinne mahtuu just sopivasti kaikki baarijutut. lisäks mulla ei ollu mustaa clutchia aiemmin joten olihan tää aika välttämätön hankinta ja tosiaan on ollu käytössä. :-)


sitte muut sekalaiset asusteet, joita oisin voinu keräillä vaikka millä mitalla, mutta tosiaan otin taas ne kaikkien eniten käytetyt ja ykkössuosikit:

 

kaulahuivi
tää Hennesiltä viime talvena hankittu ruutukaulahuivi on ollu ihan tosi hyvä ostos! tää on mulla ulkokäytössä melkein joka päivä, koska tykkään klassisuudesta ja se sopii hyvin mun untuvatakin tyyliin. sisäkäytössäki käytän tätä sillon tällön ku se sattuu asuun sopimaan, tossa on ihanan maanläheiset värit ja toi on oikeesti lämmin ja juurikin täydellisen kokonen, tykkään paaaaljon! :-)




jenkkihuivi
ootte varmaan aiemminki huomannu että tykkään tosi paljon pitää tällästä jenkkihuivia päässä. joihinki asuihin se sopii ku nakutettu ja pelastaa usein huonon hiuspäivän, tosin en oo nyt vielä testannu tätä ihan käytännössä ku mulla on tää lyhyt tukka, mutta sen verran oon testaillu että kyllä se näihinki sopii! :-) mulla on tällänen huivi mustana, punasena ja tälläsenä beigenä ja tykkään kyllä kaikista, mutta ehkä eniten käytetty on värinsä puolesta tää yksilö.




konjakkinen vyö
vyöt on korujen ja tietysti laukkujen ohella mun eniten käytettyjä asusteita ja lähes jokaisesta asusta multa löytyyki jonkun värinen vyö. suositumpana on ehdottomasti tällänen konjakinvärinen vyö, koska se piristää asua enemmän ku esim. tavallinen musta. mun mielestä vyö antaa muutenki ryhtiä ihan perus farkut + paita- asuun!

 

pinkki huulipuna
mulle huulipunaki on vähän niinku asuste, tarkottaen siis tällästä kirkasta huulipunaa. tällä hetkellä suosikkina on tää pinkki, joka tääkin kuten muutkin kivat asusteet, piristää asua erittäin mukavasti. :-)



semmosia on siis mun lemppareimmat ja käytetyimmät asusteet. mitäs mieltä ootte te ja mitkä näistä on teiän lemppareita? ja millasia asusteiden käyttäjiä te ootte? :-) 
nyt käynnistetään Hellan synttäribileet i Helsingfors, joten skål kaikille ja kivaa iltaa! ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...