perjantai 27. tammikuuta 2012

dagens outfit

moikka moi ja huippua perjantaita kaikille siellä ruudun toisella puolella! :-) ihanaa kun on viikonloppu ja vieläpä ihan mahtava viikonloppu. mä en valitettavasti voinu kuvailla tänään niitä Hennesin vaatteita, koska mulla on käytössä vaan toi tyhmä pokkari ja haluun kuvailla ne sitte kerralla kunnolla, joten siirtyy vielä vähän. kuitenki ajastin teille tänne huomiselle yhen toisen toivotun postauksen, joten jos ehditte nii käykää ihmeessä kurkkimassa. :-) tän postauksen jälkeen palailen reaaliaikasesti varmaan vasta sunnuntaina tai maanantaina. nyt tulin kuitenki pikasesti esitteleen teille yhden asun, joka itseasiassa on päällä tänä iltana ja luultavasti huomenna päivälläki. yleensä en tykkää pitää samaa asua kahtena peräkkäisenä päivänä, mutta välillä ihan vaan kätevyyden vuoks on pakko, kuten nyt. mutta asu on mun omasta mielestä sen verran kiva, että ei haittaa:



oon jo pitkään halunnu yhdistää neuletakin ja kauluspaidan ja nyt vihdoin keksin noi kaks jotka sopii mun mielestä täydellisesti yhteen! ihanan hempeet värit ja kerranki pääsen pitään ihan noita perusfarkkuja (okei okei oisin varmaan yhdistäny tähänki ne Hennesin ruskeet housut, mutta niistä on nappi irti. :-() mä tykkään siis asusta enemmän ku paljon, mutta mitä mieltä ootte te? :-)

tämmösessä asussa lähen siis nyt Ramille! en taida ees ottaa kameraa mukaan, koska illan suunnitelmat vaihtu ravintolaillallisesta ihan vaan mukavaks koti-illaks, koska Rami parka on kauheen kipee. :-( suunnitelma kuulostaa kuitenki mun korvaan edelleen aika kivalta, hyvää noutoruokaa, kiva leffa ja ihan vaan lööfföilyä oman kullan kainalossa, aika mukava perjantai vai? :-)

huomenna aamupäivästä startataan sitte tyttöjen kanssa auto kohti Helsinkiä ja luvassa on loistobileet, varmasti vuoden tähän asti parhaat, uskaltaisin väittää. :-) meille tulee niin kiva reissu etten malta odottaa, tästä kuulette lisää sitte tässä joku päivä, nyt kuitenki suuntaan sinne Ramille, eli ihan superia viikonloppua kaikille teillekki, heippa ihanaiset !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...