lauantai 7. tammikuuta 2012

hairway to heaven

heippa! postaus alkaa pahottelulla siitä, että eilen ei sitte tullukkaan lupaamaani hiuspostausta, koska en yksinkertasesti löytäny rakoo kirjotella sitä. :-( olen hyvin pahoillani, tiän että sitä on jo vähän odotettu! me saavuttiin siis eilen pikkasen myöhässä Hirvensalmelta Tampereelle, ja meillä oli kyllä mukavat pari päivää siellä. :-) oli kiva olla vaan ihan rauhassa ja tietysti nähä Ramin vanhempia pitkästä aikaa! katottiin hyvä egyptiläinen leffa, syötiin mun ikävöimiä egyptiläisiä ruokia, saatiin tuliaisia Egyptistä ja vaan hengailtiin ja puuhasteltiin! mukavan rauhallista meininkiä siis, jonka vastapainoks vietettiinki eilen kavereiden kanssa iltaa, mutta siitä taidan väsätä erillisen postauksen kenties vielä tänään! NYT kuitenki niihin hiuksiin, mikä teitä varmaan eniten kiinnostaa. :-D

kävin siis taas keskiviikkona I.L.O:ssa kampaajalla, tällä kertaa kylläkin Annella koska Hanne on äitiyslomalla, mutta Anne hoiti kyllä homman vähintäänki yhtä hyvin! moni varmaan muistaa mun suuret suunnitelmat polkkiksen leikkaamisesta, ja uskokaa tai älkää se toteutu! mulla on siis nyt lyhyt tukka, tähän väliin vähän ennen-jälkeen kuvia ja lisää selitystä alempana. ps valitan kuvien hivenen huonoo laatua ja valotuksetki on vähän miten sattuu, mutta kyllä te niistä ton mallin näätte, väri on ehkä oikeesti hitusen vaaleempi ja vähemmän oranssinen, mutta no can do :-D tässä tulee:

ennen:
(oli muuten vaikee löytää kuva missä oisin suorilla hiuksilla!)


ennen kampaajaa mentiin siis tollasilla pitkillä (huonokuntosilla) keskiruskeilla hiuksilla (jotka oli oikeesti vaaleemmat ku tossa kuvassa :-D) joihin olin täysin kyllästyny, enkä jaksanu kunnolla laittaa niitä enkä huoltaa niiden vaatimalla tavalla, joten päädyin radikaaliin muutokseen:







nyt mennään sitte tälläsellä pirteellä polkkatukalla, johon oon muuten aivan rakastunu! yritin saada mahdollisimman hyviä kuvia ton tukan mallista, se on siis vähän a-mallinen, eli takaa hitusen lyhyempi, muttei mitenkää radikaalisti. otsatukkaa ei leikattu ainakaan vielä, koska muutos oli muutenki tarpeeks iso. :-D saatan käydä vähän otsahiuksia pätkäsemässä seuraavalla värjäyskerralla! väristä puheenollen, tukkaa vaalennettiin reippaalla määrällä raitoja ja tykkään tästä väristä tosi paljon! yleensä ku oon lähetny vaalentaan mun tukkaa niin ne välimuodot on ollu sellasia rumia nimenomaan välimuotoja, mutta tää on oikeesti nätin värinen. :-) tässä on siis se väri pohjalla mikä mulla oli ja sitte vaa vaaleeta raitaa päällä. väri on siis oikeeesti vähemmän oranssinen ku noissa kuvissa, mutta silti sellanen luonnollisen lämmin ja jotenki tosi kiva ainaki mun omaan silmään!

en oikein tiä mitäs muuta kertoisin, paitsi kuinka outoo oli alkaa suoristaan tukkaa ku se vaan loppu kesken! :-D samoin hiusten peseminen tuntu ihan kummalta ja hoitoainetta meni noin ihan sika vähän. en oo vielä kunnolla kerinny kokeileen erilaisia tyylejä tähän tukkaan, mutta odottelen sitä innolla! tää on nopee laittaa ja nätti ihan vaan ilman mitäänki. jotenki nää hiukset on mun mielestä tosi freesit ja sopii mun tyyliin eli oon tosi ihastunu mun muodonmuutokseen! mutta mitä mieltä ollaan siellä päin? heittäkää ihan vapaasti kommenttia, oliko muutos parempaan vai huonompaan? sanoinki just Hellalle että saatan saada paljon negatiivisia kommentteja, mutta who cares, mulla on nyt sellanen fiilis mun hiuksista että ihan sama mitä mieltä kuka vaan on, mä ite tykkään! :-D mutta siis kertokaa toki omia mielipiteitänne. :-)

nyt mä voisin lähtee laittautuun, sillä illalla ois vuorossa Ramin kanssa hengailemista, vaikkakaan illan suunnitelma ei ihan selvillä vielä ole niin siihen kuuluu jotain muutaki ku vaan kotona hengailua! niinpä meen nyt meikkaileen yms ja katotaan jos ehtisin laittaa teille tänään tai viimeistään huomenna postausta meiän eilisestä illanvietosta, nyt kuulemiin ihanaiset!

19 kommenttia:

  1. Vauude nää on ihanat! Itekki leikkasin ittelleni polkkatukan kun hiukset oli niin huonossa kunnossa.Oon niin tyytyväinen! Helpompi hoitaa ja muotoillakki :D

    VastaaPoista
  2. kiiiiiiiiitos! :) ja joo mä katoinki sun blogista että oot leikelly, ihanalta näyttää seki! :) ja toi on kyllä nii totta että helpompihan tällänen lyhyt tukka on monella tapaa :D

    VastaaPoista
  3. ompa kiva! ja väri on upea

    VastaaPoista
  4. http://rronya.wordpress.com/2012/01/03/ennen-jalkeen-kuvia/

    kaikki leikkaa! :D :)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: kiitos! :) ja jep kuten sanottu siis nii tykkään kyllä tosi paljon tästä väristä :)

    Anonyymi: haha :D näköjään! vaikka ite en oo kyllä ny vielä törmänny ku muutamaan ihmiseen, mut ehkä se on tää kevät joka saa ihmiset haluun jotai suurempaa muutosta ;)

    Ansku: kiiiiiiitos paljon!:)

    VastaaPoista
  6. Hyvältä näyttää, voi kumpa uskaltaisin itsekin :) -minni

    VastaaPoista
  7. kiiiitos kiitos paljon kaikille! <3 :)

    VastaaPoista
  8. eikä aivan ihanat!! :) jospa mäki uskaltaisin ku noi hyvält näyttää ;)

    VastaaPoista
  9. tulipa kivatja tosi freesit! :) mäkin olin sillon tosi tyytyväinen kun leikkasin joskus yli vuos sitten, paaaljon paremmassa kunnossa ollu sen jälkeen ja lähti tosi nopsaa kasvaan! alko vaan tympiin sitten jossain kohtaa kun hiukset oli sellaset ihme välimallit, ei ollu lyhyet eikä pitkät niin eksyin sitten rapunzelille ja parin klikkauksen jälkeen mun hiukset onki suoristettuna ollu napaan asti .... :D että se niistä lyhyistä!

    VastaaPoista
  10. Upea malli ja väri! :) itel oli kans aika samantyylinen malli pari vuotta sit. muistan sen ihanan kevyen tunteen ku hiukset ei painanu ja hiukset kuivu nopee :D

    VastaaPoista
  11. Venla: kiitos! :) ja oikeesti suosittelen kyllä jos mieli tekee, vaihtelu virkistää aina ja hiukset kasvaa kyllä takas! :))

    Juuli: kiitos! ja nimenomaa jotenki freesimmän olonen ku pitkä tukka ainaki tällee vaihteluna :) joo mäki oon miettiny sitä et si ku tulee se tylsä välivaihe joskus ku alkaa taas kasvattaa.. mut mulla on onneks jo muutamia kampausideoita niille ajoille että ehkä selviän :D mut haha, onhan pidennyksetki hyvä vaihtoehto, mutta apua en osaa kuvitella sua niin pitkällä tukalla, vaikka varmaan ihana kyllä!! :)

    Elina: kiiitos kiitos! :)) aijaa, tää on kyllä tosi kiva malli ja nimenomaan ihanaa ku hiukset kuivuu nopeesti! (tai no siinä neljässä tunnissa ilman fööniä... mutta on se parannus ku ennen meni vähintää 8 h :D) ja iloitsen ku säästää niin paljon hiustuotteissa ku ei tarvi laittaa nii paljon kaikkee yms:))

    henspe: kiitos! :) samaa mieltä ;)

    VastaaPoista
  12. TÄYDELLINEN TUKKA!!! VÄRI, MALLI PITUUS KAIKKI!! WAU, TOSI ONNISTUNU MUUTOS:)

    VastaaPoista
  13. kiiitos kiitos kiitos paljon! :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...