keskiviikko 18. tammikuuta 2012

make me your radio

(haha, laulelin kerran autossa iha innoissani tota Sterero Hearts biisiä ja just tota "make me your radio" kohtaa ku Rami tuli autoon ja tokas että "no sä oot jo ihan tarpeeks radio, oikeestaan oot paljon äänekkäämpi ku mikää radio ikinä :-D rakastava ja aina yhtä ystävällinen poikkikseni ♥ )

mutta siis moi! lupailin jossai vaiheessa tällästä vähä kattavampaa musapostausta jossa ois muutamia mun tän hetkisisä suosikkibiisejä, ja tässä tätä nyt tulis. tää on ollu mulla tuolla luonnoksissa jo hetken ja tulin nyt vihdoin laittaan tän esille ku tuli hyvä rako! meinaan siis sitä että vaikka eilen lupailin että tänään ois luvassa kuulumisia niin valitettavasti oon ehtiny nyt olla kotona puolisen tuntia ja nyt jo täytyy taas rientää, eli en millään kerkee kirjotella arkijuttuja nyt :-( anteeksi ja korvaan tän teille huomenna ku saatte kuulumisia oikein roppakaupalla! nyt kuitenki musiikkia! tosin tää jäi ehkä vähä suppeemmaks ku mitä olin alunperin aatellu, koska tajusin että noista mun lemppareista tooosi monet on sellasia mitkä ihan varmasti teistä jokainen on kuullu radiosta vähintäänki 23455601 kertaa! :-D eli ehkä en ala niitä ihan suurimpia radiolistahittejä tuputtaan teille täälläkin, vaan listaan tähän nyt niitä ehkä ainaki vähän tuntemattomampia ja/tai mulle itelle vähän erilaisempia suosikkeja! antaa palaa siis, enjoy the goooooood music. :-)




Flo Rida - Good Feeling
haha heti ekassa biisissä pyörrän ton mun ehdon että tässä ois vaan vähä tuntemattomampia, mutta tätä en vaan voinu jättää laskuista pois ku oon ollu rakastunu tähän ekasta kuuntelukerrasta lähtien! johtuu ehkä biisin nimestäki, mutta mulle tulee tästä jotenki aina hyvä fiiwis. :-)




K'naan ft. Nancy Airam - Waving Flag
kaikki mun kaverit alkaa olla jo silmät ja korvat täynnä tätä biisiä, ja etenki Rami ei jaksa kuunnella enää yhtää mun hehkutusta tästä vanhasta futisbiisistä jonka bongasin Egyptissä yhestä futsipleikkaripelistä ku Rami ja sen serkku pelas. :-D mä en vaa saa tästä tarpeekseni ja tää on joka kerta ihan yhtä hyvä, nyt oon löytäny vihdoin ja viimein tästä tän arabian kielisen version ja ku tästä vaan tulee nii Egypti mieleen ni ah, rakkautta ♥



Chisu - Kohtalon oma
tää on varmasti kaikille tuttu biisi, mutta tää on mun kuuntelulistalla suoranainen ihme! en yleensä ikinä tykkää suomalaisista biiseistä, enkä varsinkaan tän tyylisistä (lähinnä siis vanha suomirokki on ainoota mikä menee, ja seki vaan kompan ansiota :-D) mutta tää on jotenki iskeny muhun ja oon ihastunu! en edes tiedä miks mutta mä vaan tykkään tästä!





Jeff Hooper - Winter Warm
:-D tää on oikeesti kai joku ooppera tai jotain! mutta oon bongannu tän siitä yhestä maalarimainoksesta ja ihastuin. tää on ihana talvibiisi ♥

semmosia ois mun tän hetken lempparit, mitäs te tykkäätte? ja hei! mikäli teillä on jotain omia ehdottomia suosikkeja (meinaan nyt sellasia joita en ehkä ois kuullu :-D) niin linkittäkää pliis, sama homma ku blogien kanssa, hyviä biisejä ei koskaan voi olla liikaa! :-) nyt sanon taas heipat ja lähen jatkaan matkaani, palataan huomenn ihanat! ♥ niin ps superisti kiitos kaikista kysymyksistä tohon alempaan postaukseen, ihanaa et niitä on tullu jo noinki paljon! :-) rohkeesti vaan kyseleen lisää, eli rullatkaa vägä alaspäin ja ei muuta ku antaa palaa! tack :-)

2 kommenttia:

  1. moiiii! ihan ensteks että noi lyhyet hiukset sopii ihan täydellisesti sulle ja oon niin kateellinen sun nätteydelle täydellisille poskipäille että!
    mutta niin siis missä päin olitte sillon ku olit siä egyptissä? ja miten se hella on aina niin ruskettunu? :DD

    VastaaPoista
  2. moiii ja ihan ensteks kiitokset hurjasti! :) vaikka naureskelin vähä tolle täydellisille poskipäille :D ihana mihin voiki kiinnittää huomioo, mutta siis kiitos paljon anyway :)

    ja sitten egyptiin! tuolta syyskuulta löytyyki aika hyvin postauksia sieltä et jos haluut iha tarkemmin lukee mutta siis Rami asu siellä Suezissa (parin tunnin matka Kairosta alaspäin, kaupunki minkä laidoilla sijaitsee tyyliin suurin osa egyptin tehtaista yms ja siellä on myös kuuluisa Suezin kanava joka muuten oli hieno! ihana kaupunki kaikin puolin vaikka mua tuijotettiin siä ihan sikana ku ei oo tosissaa mikää turistikaupunki ni ulkomaalainen oli niille nähtävyys :D) ja sit luonnollisestikki vierailtii Kairossa oisko ollu neljä kertaa, kierreltii kaupunkia ja käytii syömässä ja sit kerran oltiin Kheopsin pyramideilla. ja sit mä ja Rami lähettii turisteiks Hurghadaan viikoks meiän vuosipäivän aikoihin, siellä oltii iha semmosessa vähä niinku hotellissa ja tosiaan vietettii iha perusturistielämää:) ku Suezissa sellasta ei niin paljo tullu ku Rami ja sen sukulaiset tosiaa asu siellä vaik toki ne kierrätti mua siellä:) eli siis Suez, Kairo ja Hurghada oli pääkohteet! tosi ihania kaupunkeja kaikki ja jos iha turistilomaa suunnittelee ni ehdottomasti mieluummin Hurghada ku Sharmi koska Hurghadassa näkee sitä oikeetaki elämää ku siellä asuu paikallisiaki toisin ku Sharmissa:) mut siis riippuu tietty mistä tykkkää! kauhee kilometrikommentti ja siis Hellan rusketus on ihan etelänmatkoilta peräsin! se oli neljä kk kreikassa ja sen jälkee viä viikon egyptissä yms ja sillä pysyy rusketus tosi hyvin nii siks on yhä noin ruskee:)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...