torstai 29. joulukuuta 2011

be careful what u wish for

moikka! mulla on tän päiväseltä siipireissulta lähinnä asukuvat, joten ajattelin tehä huomenna vasta yhdistetyn postauksen tästä päivästä ja huomisesta tyttöilystä! :-) tänään hyppään jo vähän ens vuoden puolelle, ja tää on sitenki parempi näin että nyt teiän ei tarvi lukee niin montaa uusi vuosi/vuosi 2011-postausta peräkkäin! näitä mulla kimittäin riittää, mutta tänään hypätään jo seuraavan vuoden puolelle, nimittäin mä päätin kans toteuttaa tän lähes joka vuodenvaihde blogeissa pyörivän postauksen siitä, mitä odottaa/toivoo tulevalta vuodelta. :-) aion kertoilla vielä tarkemmin mun tästä vuodesta ihan kuvien kera, mutta täytyy jo nyt vähän ylistää kuinka upee ja ihana mun vuosi 2011 on ollu. oon saanu kokee ja tehdä asioita joita en ois koskaan odottanu ja oon ollu ehkä onnellisempi ku koskaan. jotenki tää koko vuosi on ollu kauheen kiva ja oon ollu yleisesti tosi happy, vaikka tottakai jokaisella on ne alamäetki, mutta siis jää kyllä mun historiankirjoihin tosi positiivisena vuotena! en voi siis muuta ku vaan toivoo että vuodesta 2012 tulis yhtä ihana. tässä ois vähän kuvia ja tottakai myös sitä tekstiä siitä mitä toivoisin mun uudelta vuodelta:


nää meni nyt ehkä vähä hassuun järjestykseen ku en oikein ajatellu asiaa tota kollaasia tehdessäni, mutta eipä se mitään alotetaan nyt ihan ykkösestä silti. :-D

1. työ - toi kuva kuvastaa siis päiväkotia, eli mun työpaikkaa! toivoisin että saisin olla mun nykyisessä työssä mahollisimman pitkään. tiedän että ihan kesään saakka mun tuskin on mahollista olla siellä, mutta oisin niin kiitollinen jos saisin olla siellä edes mahollisimman pitkälle kevääseen. :-) tykkään mun työstä ihan superisti ja vaikka se on aika ajoin ihan tosi rankkaa, kuten varmasti jokainen työ, on se silti kaikin puolin rentoo ja ne lapsoset on vaan niin ihania! mulla on nyt jo ikävä mun vauvoja, piristää pahimmanki aamun ku joku pieni hampaaton pullero hymyilee ja juoksee sun syliin heti ku saat ulkovaatteet riisuttua. :-) eli siis haluan olla mun työssäni mahd. pitkään!

2. Ramin intti - haha toi kuva. :-D toi oli vaan niin söpö että oli pakko ottaa se siihen, vaikka lupaan että me ei tulla hankkiin vauvaa sinä aikana ku Rami hengaa Parolassa! (vaikka kattokaa nyt tota pientä tummaa söpöliiniä, voiko ihanampaa olla ?!) tää toivomus siis liittyy siihen että kun ton rakkaan Rampsani nyt valitettavasti on pakko sinne armeijan harmaisiin suunnata (viikon päästä???? mihin aika on menny?) niin toivon hartaasti että selvittäis siitä ihan hyvin! okei okei me selvittiin neljän kuukauden kaukosuhteesta Ramin ollessa melkeinpä siellä päiväntasaajan toisella puolella, mutta siitä huolimatta oon kuullu niin monia monia tarinoita siitä kuinka intin aikana parisuhde on oikeesti koetuksella (jopa enemmän ku Ikean huonekaluja kootessa) että tottakai siinä väkisinki alkaa mietiskeleen että mites meiän kohdalla käy. luottavaisin mielin ollaan kummatkin ja ku rennolla otteella mennään niin eiköhän se siitä, vaikka se että yhtäkkiä näkeeki toista vaan sen päivän pari viikossa, on aikamoinen harppaus mutta ehkä sen kestää. kun se toivottavasti kestää vaan sen puoli vuotta! :-) toivon siis että Ramin inttiajasta selvitään ilman sen suurempia ongelmia!

3. koulu - hienoja nää mun kuvavalinnat eikö totta, todella niinku hienosti kuvastavia. :-D mutta oli toiki pakko ottaa ku se on niin sulonen, kattokaa nyt kuinka innoissaan toi pikkunen on kouluun pääsystä! voin niin kuvitella että tolta näyttäisin mäki jos syksyllä kouluun menisin! tää välivuosi on ollu kiva koska oon ollu niin hirveen onnekas että oon päässy ihanaan duuniin, enkä tavallaan ees oo kaipaillu mihinkään koulunpenkille, mutta silti, toinen välivuosi putkeen ei oo se mitä mä oon kaavaillu oman pääni menoks! haluan kouluun. haluun päästä elämässäni eteenpäin ja alkaa opiskeleen jotain sellasta josta oikeesti tykkään. oon tyytyväinen että pidin välivuoden, koska tän vuoden aikana oon alkanu miettiin että onkohan kätilön ammatti sittenkään just sitä mitä mä haluan. mietin vielä, mutta muitakin vaihtoehtoja on ilmaantunu, kaikki liittyen tietysti lapsiin! :-D mutta siis kolmas toiveeni tältä vuodelta ois opiskelupaikka, ja nimenomaan opiskelupaikka jonka oikeesti haluan, en aio mennä opiskeleen vaan opiskelun takia!

4. asunto - omaan asuntoon muuttamisen himo on kova! mun eka asunto tuskin tulee näyttään tolta ku toi tossa kuvassa, tai muutenkaan siitä tuskin tulee mikään sisustajan unelma, mutte se on mulle ihan sama. haluan vaan sen oman pienen yksiöni, oli se sitten kuinka räkänen tahansa (okei mitään homeista uunia tai mätää suihkua en kestä......) se on mun ikioma (okei vuokrattu ehkä vielä tässä vaiheessa :-D) ja vaan mun! mä niin ootan sitä oman itsenäisen elämän alottamista, sitä vapautta ja - uskokaa tai älkää - jopa niitä kaikkia stressaamisia rahasta ja kaikkia muita "vaikeuksia" mitä varmasti jokaisella ja etenkin mulla, tulee eteen ekaa kertaa omaan asuntoon muuttaessa. :-D neljäs toivomus ois siis oma kämppä ja mahdollisimman pian! :-)

5. etelänmatka - tiedän tiedän, sain tän vuoden aikana matkustella etelänlämmössä enemmän ku laki sallii, mutta siitä huolimatta mä niin niin niin toivoisin että saisin tänäkin vuonna sen yhden etelänmatkan ja mieluiten vielä yhdessä joko Ramin tai parhaiden ystävien kanssa. :-) jos raha- ja työtilanne vaan mitenkään missään vaiheessa vuotta sallii, niin ihan ehdottomasti aion jonnekkin lämpöön suunnata. mulla on vielä vähän kesken Ramin manipulointi siihen että matkustettais Egyptiin käymään jossain kohtaa sen intin jälkeen! se ois huippua ja edullistaki, ku ei tarvis ku lennot ostaa ja asuttais Ramilla ja voitas pelkkien lentojen hinnalla hengailla siellä niin kauan ku huvittaa :-) haaveilua haaveilua, mutta tosiaan johonkin lämpöön tahdon please!

6. onnellisuus - tää on nyt tosi klisee, mutta kuten sanottu oon vuonna 2011 superonnellinen ja se säilyy mun muistoissa onnellisuuden vuotena, ja toivoisin niin kovin että mitä ikinä vuonna 2012 tulee tapahtuunkaan, olisin onnellinen! mitä ikinä teenkin, missä ikinä oonkin haluun olla onnellinen. :-)

7.  kaupunkiloma - jaaaaaa, sitte taas näihin vähä pinnallisempiin jutskiin. :-D vaadin ehkä liikaa, mutta toivoisin niin paljon että etelänmatkan lisäks pääsisin ees jollekin pienen pienelle kaupunkilomalle! :-) oisin halunnu jo nyt ennen ku Rami suuntaa inttiin, mutta aikaa jää nyt vähän liian vähän ja meiän kaupunkiloma taitaa sen sijaan suunnata maalle ku lähetään moikkaan Ramin äitiä ja Suomenvierailulla olevaa isää Hirvensalmelle. :-D mutta toivoisin silti että johonkin vähän kauemmakski vielä vuoden 2012 vuonna pääsisin katseleen jotakin kaupunkia!

8.  poikaystävä - okei nää kaks viimestä on taas aikamoisia kliseitä tai siis tälläsiä basicjuttuja, mutta silti niin niin tärkeitä. :-) eli siis toivoisin että saisin viettää mahollisimman paljon ihanaa aikaa rakkaan poikaystäväni kanssa! intin takia aika jää ilman muuta vähemmälle ku yleensä, mutta toivon silti että niitä ihanan rentoja hetkiä toisen kainalossa ilman kiirettä mihinkään, tulee oleen paljon. :-)

9. ystävät - tääkin on ihan basictoive, mutta ilman ystäviä en nytkään olis tässä! ystävät on vaan niin tärkeitä ja ainaki mä oon sitä mieltä että kukaan ei selviä ilman ystäviä, ainakaan kovin hyvin. meillä oli ihania aikoja tyttöjen kanssa vuonna 2011, ja toivon totisesti että sama jatkuu vuonna 2012, vaikka taas toiset suuntaa ulkomaille ja kenties toiset ympäri Suomee. siitä huolimatta haluan mahdollisimman paljon viettää ihania hetkiä rakkaiden ystävien seurassa. :-)


sellasia ois mun toiveet vuodelle 2012, ja siis toki jos saisin ihan mitä vaan toivoo, ni tietty toivoisin maailmanrauhaa, köyhyyden poistamista ja paljon rahaa. :-D nää oli kuitenki ny sellasia ihan realistisia toiveita, vai mitä mieltä ootte, vaadinkohan liikoja? toivottavasti en tuu pettymään. :-) ainahan sitä saa toivoo, ja kannattaa olla mieluummin optimisti ku pessimisti, joten uskon että kaikki (ehkä matkoja lukuunottamatta) tää tulee toteutumaan. :-) mutta millasia toiveita teillä on tälle vuodelle? löytyykö samoja kun mun listalta?  nyt jatkan Hellan kanssa juoruilua ja palailen tosiaan sitte huomenna tuplapostauksen kera, heippa!

4 kommenttia:

  1. heips! oikeesti tulee aina välillä sellanen fiilis että ei vitsi mulla on ihan samanlaisia murheita kun sulla :D

    just toi kun munkin poikaystävä oli 6kk poissa ja nyt ens maanantaina lähtee kans inttiin tonne Parolaan. niin toisaalta ajattelee et ei kai mikään voi olla pahempaa kun olla kuukausia erossa, mutta silti sitä jotenkin murehtii että miten se inttiaika sit menee?

    näin sut tässä joskus about kuukausi sitten tivolissa ja sen jälkeen oon nähny sut ainakin Cubuksessa, mutta vitsi kun en oo kehdannu tulla moikkaan! :D

    -minni

    VastaaPoista
  2. haha :D no niinhä meillä vähä taitaa olla ainakin tossa parisuhderintamalla :Dd mut ihan totta, siis jotenki joo intin aikana näkee kuitenki sen about kerran viikossa useimmiten, mut silti jotenki se on vaa pelottava ajatus ku ei vältsisti voi puhua joka päivä (no ei voitu kyllä sillonkaa ku rami oli egyptissä) ja sit just se että sitte ku näkee sen kerran viikossa ni toinen voi olla aika puhki yms ni varmasti tulee helpommin riitaa tms! :s mutta toivotaan että toi ei kestäis ku sen puol vuotta ja kuten todettu ihan omasta kokemuksesta varmaa meiltä molemmilta että kaikkeen tottuu!! :D muistan kuinka kamalaa oli aluks ku rami oli lähteny, mä vaa tyylii itkin millon mistäki syystä, mut kuukauden päästä siihen oli jo jotenki tottunu et toinen oli poissa! sama nyt ku rami oli ton kaks viikkoo pohjosessa ni en kerenny tottua ollenkaa ja oon ikävöiny ihan hirveesti, mut varmasti taas jos se ois ollu pidempään pois ni ois alkanu tottuun! että eiköhän siihen inttiaikaanki sopeudu, varsinki ku tietää että se on vaan väliaikasta! :))

    huh mikä romaanikommentti mulla mutta pakko viä sanoo et jos viä näät mut niin tosiaanki tuut moikkaamaan !! :D ois niin kivaa! :)

    VastaaPoista
  3. sitä just kun ensin tottu siihen et oli yksin ja aina vaan skypeteltiin. nyt on ollu outoo olla 24/7 sitten yhdessä :D ja jos ollaa yks päivä eri paikoissa niin tuntuu heti kamalalta! kyl se varmaan sitte pikkuhiljaa alkaa sujuun :)

    ja mä koitan kerätä rohkeutta ens kerralla! :D

    -minni

    VastaaPoista
  4. tuttu tilanne!! mutta tosiaan eiköhän se siitä jo aika nopeesti ala sujumaan ja onhan sitä ihmiset ennenki inteistä selvinny ei maailma siihen voi kaatua ! :D mutta jee ehdottomasti kerää rohkeutta ja tuu jutteleen jos törmätään jossain! :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...