keskiviikko 21. joulukuuta 2011

en kirjota all i want for christmas is you!

totuushan on että tietysti just toi lause/biisinpätkä tuli ekana mieleen ku rupesin mietiskeleen tälle tekstille otsikkoo. :-D mutta se on jopa mun mielestä vähän liian kulunu, vaikka tosissaan mieluusti ottaisin Ramin tänne Tampereelle jouluks. :-D anyway eilen kertoilin meiän joulunvietosta ja nyt aattelin sitte että pääsette vihdoin ja viimein kurkkaan niitä mun joululahjatoiveita, joita on tänä vuonna jotenki ihan uskomattoman vähän.. en ymmärrä miten tässä näin kävi, mutta tässä nyt vähän kollaasia niistä vähäisistä:



  • ykköstoiveena on toi oikeella näkyvä Remingtonin Pearl Wand! testasin sitä sillon joskus syksyllä ku Alli osti sen, ja sen jälkeen en oo saanu sitä mielestäni. multa kun ei edelleenkään toi suoristusraudalla hiusten kihartaminen onnistu kovin mallikkaasti niin aattelin että josko tolla olis helpompaa! tuskin tonkaan kanssa heti alkuun oon mestari, mutta ainaki mulla on toivoo että voisin oppia. lisäks oon kuullu tosta niin paljon kehuja että pakko saada se!
  • sitte tuolta oikeelta myöskin, pari oloasua. joku söpö pyjama tai vähintäänki pyjamahousut ois tosi kiva saada ja oonki vähä Ramille vihjaillu että vois ostaa mulle sellaset! oon kauhee paleleen iltasin joten ois ihana ku vois vaan pujahtaa nätteihin pyjamahousuihin. :-) velourhousut tms tarvisin myös, ihan kotona hengailuun ja töihin! oon tullu siihen tulokseen että lasten kanssa työskennellessä parhaat housut on joustavat ja sellaset jolla ei oo väliä ku niihin kuitenki kaatuu jotain, mutta niiden pitäis kuitenki olla ees jotenki kivan näköset, etten ihan missään höntsyissä/verkkareissa halua töihin lähtee. niinpä velourhousut ois täydelliset!
  • lahjakortit on mun joululahjalistalla joka vuosi ja niin tänäki vuonna. :-D niitä vaan tarvii aina!
  • sitte pari oikeesti hyödyllistä juttua! päätin etten vielä rupee toivoon hirveesti mitään kotijuttuja omaan asuntoon, kun ei asuntookaan vielä oo, ja mieluummin toivon sellasia sitte tupareissa yms, mutta pari juttua haluan jo nyt! nimittäin kahvinkeittimen ja käsivatkaimen. :-D oon tullu siihen tulokseen että tollasia elektronisia asioita tuun varmasti tarviin, enkä todellakaan ite osaa ostaa ku en noista mitään ymmärrä.

sellasia on siis mun joululahjatoiveet. tähän listaan saattaa vielä nousta junalippu Lappiin mikäli kaikki muuttujat nyt järkkääntyy niin että mun kannattaa sinne lähtee. mutta tällä hetkellä siis tällästä löytyy mun listaltani, millasia juttuja teiän joululahjalistoilla on? :-) kertokaa/linkkailkaa omia listojanne jookos!  nyt lähen Lauralle hengailemaan ja palailen huomenna varmaan näiden juttujen kera tai sitte yhen hiuspaljastuksen kanssa koska en ehkä malta enää pitää sitä sisälläni! :-D nyt moikkis ja kivaaa keskiviikkoo! ♥

2 kommenttia:

  1. mulle on tehty tolla kihartimella pari kertaa hiukset ja wooooot miten nopee se on, menee joku 2sek yhtee hiuksee??:D ainoo vaan että niistä tulee tosi sellaset "pienet" ku toi on niin kapee, tai varmaan voi tehä jotenki erilailla mutten mää ainaskaa osaa... ja haha munki lahjalistalla sähkövatkain! menee vähän tylsäks nää lahjatoiveet mitä vanhemmaks tulee:D

    VastaaPoista
  2. joo toi on kyl tosi nopee jos vaan osaa haha :D siis musta tuntuu että oon tonki kanssa ihan yhtä surkee ku kaikkien muidenki kihartimien tms kanssa, mutta aion olla sinnikäs nyt ja oppia !! :D ja joo ehkä vähä tylsää mut oikeesti sähkövatkain on tosi tarpeellinen vähän kaikkeen kokkailuun ja leipomiseen! :D

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...