perjantai 23. joulukuuta 2011

dagens outfit

MOI. äääärghusajaoaj ksjfkdfk, mua ärsyttää nyt niiiiiiiiin suunnattomasti! kuvasin tässä yks päivä teille videopostauksen mun ostoksista ja mun oli tarkotus laittaa se tänään tänne ja sen lisäks  esitellä  teille yks mun omasta mielestä ihanan asun, jossa huitelin oisko ollu keskiviikkona Lauralla. :-) no latasin ensin sitä videoo Youtubeen semmosen pari tuntia JA sitten, se näyttää muka ihan normaalilta yms mutta se ei vaan näy! siis se vaan lataa lataa lataa ja näyttää koko ajan nollaa minuuttia! äää voisin kirota tässä aikamoisen rivin, koska mua suututtaa tollanen niin paljon ja oisin oikeesti halunnu sen videon tänne tänään. >:( jos jollain on vihjeitä mitä teen niin kertokaa? koitin ladat sitä Vimeoonki, mutta se on liian iso sinne? se on 5 min eikä silti mahu, mitä hittoa? ärsyttäääää mutta esitellään tässä nyt jo tää asu ja toivotellaa hyvät joulut ja katon sitte jos saisin myöhemmin sen videon vielä tänne. :-(

halusin laittaa jalkaan piiiiiitkästä aikaa noi mun kirkkaanpunaset farkut ja sen myös tein. mulle tulee noista helposti sellanen miten sen sanois, ei nyt punk-fiilis mut jotain sellasta. :-D nyt halusin kuitenki ton asun tyylin vivahtavan enemmän semmoseen klasisseen suuntaan, joten päätin ottaa aseikseni punaset huulet, mutta jotta vähän jotain "rokkihenkee" säilyis, pääsi päähän housuihin sopiva punanen jenkkihuivi! tossa asussa oli mun mielestä monta kivaa juttua ja onnistuin jopa laittaan tollasen vyötärömittasen paidan vaikka yleisesti ottaen oon sitä mieltä ettei ne sovi mulle. korkeiden housujen kanssa kuitenki kivat. :-)



  • neule Gina Tricot
  • vyö Pieces
  • farkut Cubus


ja hei jutskataanko hetki noista kuvista! lähinnä tosta valotuksesta ei siitä miten tyhmältä ja pulleroiselta niissä näytän. :-D otin kuvat siis Vilman Canonin järkkärillä, jota kuten kaikki varmaan tietää, lainaan aina kun vaan onnistun siihen saamaan luvan tai huomaan sen tarpeettomana meillä kotona. :-D nyt kyseessä oli jälkimmäinen, joten otin kuvat itselaukasimella. mutta siis pointti oli että kattokaa tota valoa! se on saatu aikaan tietysti lisäsalamalla, jonka erikoisuutta oon vasta alkanu arvostaa, siis miettikää nyt, noiki kuvat on otettu kuitenki suhteellisen hämärässä, mutta silti ne näyttää valosilta, tykkään paljon. :-) jos joskus oon sitä mieltä että ostan järkkärin, niin ostan kyllä satavarmasti myös tollasen lisäsalaman! harmi ku noita ei (vissiin) saa pokkareihin haha. :-D

semmonen oli siis ton dagenin outfitti (kuinka tyhmä lause....) mitä mieltä siellä ollaan? onko hyvä vai ei? :-)

nyt mä lopetan tän koneen ääressä istumisen ja siirryn telkkarin ääreen! jouluaatonaaton ohjelmana ois joku kiva jouluaiheinen leffa (luultavasti päädytään taas Holidayhin :-D) kuusen koristelua ja tietysti suklaakonvehtien syöpöttelyä! ja kai tässä jossain vaiheessa yötä saadaan jo kinkkumaistiaisetkin. :-) mä veikkaan että postaustahti jouluna ei tuu oleen mikään erityisen tiuha, mutta eiköhän tänne pyhinäki pari postausta saada! nyt tosiaan nauttimaan siitä joululomasta ja ennen kaikkea joulusta, toivotan teille kaikille jo nyt ihan superhypermahtavaa joulua, pitäkää kivaa rakastakaa lähimmäisiänne ja kaikkee muuta sellasta, heippa ja jouluhalit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...