sunnuntai 18. joulukuuta 2011

youth's delightful frolic

moi! mä lupailin viime sunnuntaina että tän viikon aikana tuun kertoileen kuvien kera teille vähän lisää tosta ihanasta lauantaista (viime lauantaista siis) jollon meiän neljäs kompalainen pääsi ylioppilaaks! tein tän postauksen joku päivä tällä viikolla mut on ollu nii paljon kaikkee muuta postailua etten oo ehtinh tätä julkasta! jutun tosta eilisestä lauantaista lupan julkasta vähä nopeemmin kunhan sen saan aikaseks kirjottaa. oon siis ollu tänään niin äkyttömän kipee etten muista koska viimeks ois ollu näin kamala olo, jos ei siis lasketa niitä paris kurkkutulehdusta jollon sattu kurkkuun mutta nyt sattuu ihan joka paikkaan! mulla on aika alhanen ruumiinlämpö eli jo semmonen päälle 37 tuntuu mulla kuumeelta nii voitte kuvitella mikä on olo nyt ku se kuume huitelee jossai 38. :-( en oo siis pystyny kyenny edes tulla julkasee tätä postausta ku oon tasan vaan maanku sohvalla tuskissani! hetki sit alko olo mennä nii tukalaks että oli pakko turvautua buranaan ja nyt sain oloni siis sellaseks et pystyin puhelimella tulla tän tänne laittaan! huomisen sairasta kotona ja tän taudin ois paras mennä sillä ohi koska en vaan voi olla töistä pois! miks oon taas kipee ja muutama kirosana tulee jos tää onko perusflunssan sijaan influenssa! toivottavasti ei, mutta tän ei pitäny ola mikään sairaskertomus vaan kertomus siitä lauantaista joten here we go:

sillon juhlittiin siis rakkaan Kallemme ylioppilasjuhlia ja yhellä sanalla sanoen juhlat oli kompamaisen loistavat. :-) Vilma kuvas hirveen määrän ihania kuvia tuolta juhlista, mutta koska mun täytyy vähän sensuroida että millasia kuvia ja kenestä julkasen, niin teen tän nyt tälläsenä tiivistelmänä jossa kuvat kertoo ja sanat jatkaa. :-D okei alkulöpinät sikseen ja alotetaan!

juhlat pidettiin Saarijärven läiheisyydessä sellasessa ihanassa maalaisidyllissä ja juhlapaikkana toimi vanha koulu. Kallen oma toive oli, että juhliin ei pukeuduttais juhlavasti vaan velvollisuudesta, vaan että kaikki pukeutuis sillain ku itestä tuntuu mukavalta. mä valitsin sitte itelleni tälläsen yksinkertasen mutta ihanan asun ja luonnollisesti tykkäsin kovasti:



asu oli siis pääosin musta, ja piristäjänä oli noi pinkit huulet! myös kengät (jotka ei tässä kuvassa näy, hienoa Vetu....) oli ihanat! lainasin Hellalta täydellisiä Zaran korkoja, jotka oli jopa mun jalkaan mukavat vaikka korkoo löyty!
  • farkut Cubus
  • mekko (toppina) Vila
  • vyö Gina Tricot
  • kengät Zara





Kallen yo-juhlissa me siis mm:
nää on kauheen sekalaisessa järjestyksessä älkää välittäkö!

ihailtiin uuden ylioppilaan saavutuksia:




annettiin lahjoja ja pidettiin koskettavia ja ei niin koskettavia puheita:


kompalaisilla oli luonnollisesti yhteinen lahja josta paljastu kaikkee kätevää omaan kotiin. muutenki Kalle sai ihan mahtavia lahjoja, ja oon hivenen kateellinen sen ja tyttöystävänsä Lontoon matkasta tossa tammikuun alussa.......



syötiin:


siis tuolla oli ihan kauheen paljon erilaisia ruokia ja kaikki oli niiiiiiiiiin hyviä! mä yritin ottaa ihan vaan vähän kaikkee, mutta silti siinä vaiheessa ku ois pitäny alkaa ahtaan pääruoaks tarjoiltua ihanaa sienikeittoo, olin jo lähestulkoon räjähtämispisteessä. :-D että ihan putkeen ei menny mutta ainaki kaikki sai mahansa täyteen!

juotiin vähän kuohuvaa:



mikä saavutus jopa kaks kuvaa jossa en hymyile hampailla! :-D ehkä juuri siks näytänki siltä ku oisin juonu enemmänki ku sen pari. toi alempi kuva on tosiaan äitin ottama ja naureskeltiinki Vilman kanssa muutamalla äitin otokselle, koska äippä ei tosiaan mikään tekniikan ihme lapsi oo ja toi Vilman kamera on sille hieman liian hankala, joten tarkennukset oli vähän pielessä mutta eipä se oo nii justiinsa. :-D

laulettiin (valitettavasti):


Anne oli kehitelly kompalaisille heti juhlien alkuun aika räväkän sisääntulon..... :-D eli laulettiin (kyllä minä mukaan lukien, Rami voit pyyhkiä sen kauhunsekasen ilmeen naamaltas!) heti kättelyssä Kallelle Gaudeamus Igitur ja voin kertoo ettei se todellakaan menny putkeen! muut vieraat varmaan piti kompalaisia (taas kerran) suhteellisen hulluina, ja sitähän me välillä ollaan, mutta onneks Kalle kuuluu porukkaan ja on meiän muiden lailla tottunu tähän kaikkeen eli ei ollu moksiskaan. :-D lisäks kun kompaporukan viimeset saapu oli meillä toinenki esitys, josta ei luojan kiitos oo yhden yhtä kuvaa ja toivon mukaan muut vieraatki on sen jo unohtanu..... se on sellanen että se sopii ihan hyvin Kompaan, muttei ehkä ois kestäny päivän valoa. :-D



kompalaiset jatko laulutaitojensa esittelyä myös jatkoilla, ku vedettiin aika moni- ja kovaäänisesti mm. Aikuinen nainen, Penkki puu ja puistotie sekä Hakaniemen rantaan.... kuvassa ainoastaan mä ja Juulia koska epäilen vahvasti että muut ei ois halunnu naamojaan julkastavan tästä kuvasta. :-D ilmeet mitä mielenkiintosemmat meilläkin, ja suuret pahottelut kaikille jotka joutu kuunteleen tota...

kisailtiin:



Kallen sukulaiset oli järjestäny pari tosi kivaa kisaa tonne, joista toinen oli tietokilpailu Kallesta. :-D se oli superhauska ja lisäks meiän nuorten joukkue voitti! nöyrästi asiaan saatto vaikuttaa se että meiän joukkueessa oli Kallen tyttöystävä ja sister in law (mikä se on suomeks?!)

kuunneltiin itse sankarin ihan mahtavaa esitystä:



lisäks me:
  • tutustuttiin uusiin aivan ihaniin ihmisiin (mm juurikin Kallen tyttöystävä ja sister in law, hei oikeesti onkse joku käly tai lanko tai jotain, en koskaan oo osannu noita, viisastuttakaa mua! :-D)
  • päivitettiin piiiiiiiitkästä aikaa kaikkien kompalaisten kanssa kuulumisia ja oli ihan superia kuulla mitä kaikille tärkeille ihmisille kuuluu kun oltiin tosiaan nähty viimeks Kompassa ennen ku mä lähin reissuun!
  • valvottiin ihan liian pitkään ja oltiin aamulla ihan liian väsyneitä
  • pidettiin vaan yksinkertasesti ihan huisin hauskaa!

tässäpä teille vielä muutama random kuva mm. Kallen ihanaisesti koirasta Ellusta ja Vilma talvikuvailuista seuraavana aamuna! tuolla oli pikkasen enemmän lunta ku täällä meillä. :-D





semmoset juhlat oli Kallella ja vielä kerran pakko kehua kuinka onnistuneet koko bileet oli ja kiitos tuhannesti kaikille, oli ihan huippua! ♥ niin ja tosiaan (melkein) kaikki kuvat on (c) Vilma Kankkunen! 

nyt mä jatkan sohvalla makaamista ja kohta nukkumaan tätä tautia pois! toivokaa parasta että tää menee ohi jottei tulis täällä bloginkaan puolella kauheen hiljasta, jos vaan kykenen niin väsään huomenna joitain noista ton alemman postauksen postausideoista! muistakaa tsekata toi postaus ja kertoilla mielipiteitänne. :-) nyt heippa hei ja teille kaikille parempaa viikon alkua! ♥

5 kommenttia:

  1. haha ihanat ilmeet :D

    mul on kans toi sama juttu et oon melkee aina alilämpönen ku oon kipee :o viimeks oli 34 astet "lämpöö" :D tosi harvoi kyl nousee kuume! oon miettiny et oonks joku omituisuus ku ketää mun lähipiirist ei oo samanlaine mut lohduttavaa kuulla etten oo ainoo :D

    VastaaPoista
  2. :D haha nojjjaaa, tosi ihanat! :D

    aijaa! mulla on kans välillä tota alilämpöö ja sillon on ihan yhtä hirvee olo ku sillon jos on kuumetta! :( haha mä oon ainaki kuullu et se on ihan normaalia ja et ihmisillä vaihtelee se perusruumiinlämpö jonku verran vaikka aina sanotaan et se on 37 ni voi olla allekki!

    VastaaPoista
  3. joo totta, mä aina luulen et on kuumet ja sit ei ookkaa :( menis nopeemmi ohi melkee jos nousis kunnon kuume. aijjaa mä oon kysyny tost ku oon lääkäris käyny eikä se osannu sanoo mitää siihe! voi olla et oli joku valelääkäri :D

    VastaaPoista
  4. toi on totta et jos vaa lepää ja antaa sen kuumeen tulla ni ainaki itestä tuntuu et se menis nopeemmin ohiki! voi kyl olla tuuristaki kiinni en oo kovin hyvä lääketieteessä:D eli sinänsä toi mun ruumiinlämpö teoriaki voi olla vaa joku mun oma kehittelemä ja kuvittelen vaan et oon kuullu/lukenu jtn sellasta haha:Dd

    VastaaPoista
  5. vähä sama vika, ei oo mun erikoisalaa :D mut voi se olla et oot oikees, ainakaa en sit ois mikää ufo haha :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...