perjantai 2. joulukuuta 2011

KÄÄK!

hei apua ja voi ei! mun piti tänään tulla kirjotteleen teille kuulumisia viimesiltä parilta päivältä, mutta kaikki meniki ihan pyllylleen! ensinnäki nukahdin töiden jälkeen telkkarin eteen ihan tosta noin vaan ja mistään mitään tietämättä.:-D heräsin sitte äsken ja ajattelin että no kyllä mä ny yhen kuulumispostauksen kerkeen tässä väsäillä, mutta kas kummaa ihan ilosena sanoin Vilmalle heipat juurikin äsken ja samalla hetkellä tajusin että siinä meni sitte se kuulumispostaus tältä päivältä! kaikki kuvat on nimittäin Vilman kamerassa jonka se tietysti nappas mukaansa lähtiessään..... kuvaton postaus tuskin ketään kiinnostais eli siihen en nyt lähe. valitettavasti mulla ei oo enää aikaa kehitellä teille mitään muuta kivaa ku se suunnittelemani postaus, silla kohta puoliin mun pitäs lähtee Ramin kanssa vähän shoppaileen ja sen luokse viettään iltaa. :-) mun tän päivän postailut jää siis tähän, joten toivottavasti kukaan ei nyt ollu iiiihan hirveesti odottanu just että tänään perjantaina tulis postaus, oon pahoillani oisin itekki halunnu kirjotella ku eilen ei ollu aikaa!

paljon postausideoita mulla kyllä on päässä ja yritän esimerkiks huomenna järkätä aikaa niitä luonnostella. :-) ja toki teki saatte aina ehdottaa jos jotain mieleen tulee! huomenna sitte vihdoin ja viimein ainaki se kuulumispostaus tältä viikolta, joten toivottavasti jaksatte viä vähän venailla! laittaan itteeni ihmisen näköseks etten järkytä ihmisiä kaupungilla tällä mun 8 tuntia töissä plus yllättävät päikkärit päälle-lookillani. :-D parasta viikonloppua siis kaikille sinne ja huomiseen! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...