maanantai 5. joulukuuta 2011

8 things

heippa hei! en kerenny eilen postailla teille mitään koska yo-juhlat ja niiden jatkot veny sen verran myöhäseks ja itseasiassa tälläki hetkellä oon pienessä kiiressä ku pitäs laittautua nopskaan ja suunnata tyttöjen pikkujouluihin! näin ollen kaivoin yhen postauksen tuolta arkistojen kätköistä ja saatte lueskella sen tänään. :-) huomenna tuun sitte kertoileen noista pikkujouluista! mä oon (muistaakseni) saanu joltain jossain kohtaa sen 8 random asiaa itestä-haastepostauksen, mutta vitsi ku en löytäny sitä kommenttia tuolta kommenttien joukosta, eli jos muistat antanees mulle tän haasteen niin tuuppas kommentoimaan ! anyway, eihän siitä oo kauaakaan ku tein sen 8 ei niin kivaa asiaa itestäni-haasteen, mutta halusin tehä nyt tänkin, koska mun omasta mielestä näitä on aina niin hauska lukee. ainakin sillon jos faktat on jollain tavalla hauskoja, mitä mulla ei kyllä nyt taida olla, mutta ehkä tykkäätte silti. :-D tässä tulis siis 8 faktaa Veerasta:

1. mä rakastan suklaata ja kaikkia suklaakarkkeja, mutta en voi sietää oikeestaan mitään muita suklaaleivonnaisia kun äitin suklaapiirakkaa. kaikki mun kaverit rakastaa mutakakkuja, suklaakakkuja ja muita suklaalölleröitä, mutta muhun ne ei vaan yksinkertasesti iske! ja tosiaan, koen tän ihan vaan positiivisena asiana sillä jos asia ei näin ois, oisin varmaan vielä tuplasti pulleempi. :-D

2. mua on ihan älyttömän helppo huijata ja uskon melkein kaiken mitä mulle sanotaan. en tiedä johtuuko tää siitä, että ite oon maailman huonoin valehtelija vai mistä? joka tapauksessa etenki Rami ja Hella pystyy kusettaan mulle silmät ja korvat täyteen ja mä vaan sinisilmäsenä uskon kaiken. :-D muistan mm. sillon ku joskus aikoinaan tutustuttiin Ramin kanssa, se kerto mulle asuvansa 18 kerroksisessa talossa... hei haloo kuinka monta 18 kerroksista taloo Tampereelta löytyy? varsinki sillon ku Hervannan Matrixia ei vielä ollu, ja tiesin kyllä että Rami ei asu Hotel Ilveksessä.

3. oon alkanu ymmärtään pienten lasten imuripelkoo, oon nimittäin tän syksyn aikana saanu ite yhen uuden pelon. rakennustyömaat. :-D ei kuulosta kauheen pelottavalta, mutta herran jestas yks pimee, suimuinen ja syksyinen aamu ku huomasin matkalla bussipysäkille uuden rakennustyömään nostokurkineen ja kaivureineen... en meinannu pystyä kävellä pysäkille ku olin ihan paniikissa. en ees tajua mitä pelottavaa niissä voi olla, mutta tälläselle pelkurille näköjään riittää jo ihan mikä vaan pelkotilan aikaansaamiseks.

4. varsinki nyt päiväkotityötä tehdessä mulla on usein niskä ja selkä ihan älyttömän jumissa ja ois niin ihanaa mennä vaikka kerran kuussa hierojalle, mutta en vaan pysty. mä saan aina hieronnassa ihan älyttömän hepulin, varsinki jos joku oikee hieroja hieroo mua. en pysty rentoutuun yhtään koska mua kutittaa niin älyttömästi, siis mä oikeesti vaan nauran pääni irti, se on kamalaa! :-D niskahieronnan just ja just kestän, mutta selkähieronta ei mee millään. sain siellä Turkissa hieronnassa muutaman oudon katseen ku vaan kikatin koko 15 minuuttia.....

5. oon alkanu juomaan kahvia vasta viime keväänä työelämään hypätessäni. en yhtään tykkää mistään kahvikarkeista tai leivonnaisista tai mistään! enkä siis oo koskaan tykänny myöskään itse kahvista, mutta viime keväänä mun oli pakko opetella juomaan sitä koska se ihan tosissaan pitää mut hereillä. aluks alotin jollain puolella kupillisella jonne sen sijaan että oisin laittanu puolet maitoo, tipautin ihan vaan pienen tilkan maitoo, jotta kahvia ois mahollisimman vähän, ja join sen ns. shottityylillä. :-D nykyään pystyn juomaan jo muutaman ison kupin kahvia työpäivän aikana, mutta edelleenkään en juo sitä milloinkaan muulloin kun töissä kun on ihan pakko!



6.  mulla on Facebookissa kavereina tosi paljon ihmisiä jotka kyllä tunnen/oon tuntenu, mutten tosielämässä varmasti jaksais niiden kanssa jutella, mutten halua poistaa melkein ketään kavereista, koska joidenkin statuspäivitykset on vaan niin viihdyttäviä. :-D joko ihan oikeesti hauskoja/mielenkiintosia, mutta usein myös noloja, just noi mun mielestä tyhmät päivitykset on kaikkein hauskimpia, oonko kamala ihminen? :-D nykyään käyn kyllä Facebookissa vaan muutamien päivien välein ja päivittelen sitä tosi harvoin!

7.  mä haluisin fanittaa lätkässä HIFKiä, koska mun mielestä niiden motto tms "en gång I.F.K alltid I.F.K" on niin hyvä. :-D

8.  mä tykkään autolla ajamisesta tosi paljon! mutten niinkään pitkistä ajomatkoista, vaan nimenomaan taajama-ajosta, musta on ihana istuskella autossa ja kuunnella musiikkia, mutta kuitenkin niin että siihen itse ajamiseenki saa keskittyä jonkun verran eikä edessä oo vaan satoja kilometrejä suoraa tietä. mua harmittaa tosi paljon että ku muutan pois kotoo niin mulla ei totta vie oo varaa tai välttämätöntä tarvetta hankkia omaa autoo ainakaan heti, joten ajelu jää vähemmälle :-( koska valitettavasti Rami on tällänen samanlainen ajofani, eli sen autolla liikuttaessa se on tietysti ratissa! ja ehkä niin on parempi. :-D

huh olipas näitä taas vaikee keksiä, miten voi olla itestään hankalaa keksiä 8 juttua? :-D tai siis kyllä mä oisin keksiny vaikka mitä, mutta kaikki tuntu tosi turhalta ku niitä alko kirjottaa.. ehkä teen joskus sellasen 100 asiaa minusta-jutun niin saan ainaki kirjottaa kaikki turhimmatki asiat jotka mieleen juolahtaa. :-D toivottavasti kuitenki tykkäsitte! nyt mun täytyy jo rientää joten palataan huomenissa ja hauskaa iltaa kaikille! :-)

2 kommenttia:

  1. Rakennustyömaapelko, hmm :D mutta toisaalta ymmärrän kyllä, mieti ku olis yksin pimeässä kävelemässä sellasen ohi ja yhtäkkiä joku kaivuri laitettaisiinki päälle!! Ite ainaki hyppäisin varmaa metrin korkeudelle ja kiljuisin ku sumusireeni :D

    ps. voisit kirjottaa sun joulunvietosta!

    VastaaPoista
  2. siis niinpä! nimenomaan pimeellä pelkään niitä ku siä on aina kaikkia valoja ja ne koneet näyttää ihan jolta transformereilta hyi hyi! :D ja hei hyvä idea! voisinpa kirjotella:) vaikka sille postaukselle tulee kyllä sitte vähän toistoa sen joulun saapuessa mutta eipä se kai haittaa! :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...