torstai 15. joulukuuta 2011

you say; sit down, it's just a talk

moikka! tän viikon aikana mä oon tehny pariki ennätystä, haha. :-D ensinnäkin, oon käyny ihan jopa Tampereen keskustassa jo useampaan kertaan tällä viikolla, siis kuvitelkaa! :-D tosiaan kuten eilisessä postauksessa mainitsin, käytiin eilen Ramin kanssa vähän shoppailemassa. meiänhän oli siis tarkotus vaan nopskaan kävästä ettimässä Ramille jotain kivaa nimpparilahjaks, mutta loppujen lopukshan se meni siihen että mä "vähän" kiertelin omia kauppojani ja puolet ajasta Rami vaan harhaili mun perässä ja jakeli arvokkaita mielipiteitään. mm. että bleiserit ei sen mielestä oo hienoja tytöillä! ja nyt se päätti sitte sen paljastaa. :-D mähän rakastan bleisereitä ja mun rakkaus niitä kohtaan on vaan kasvanu tän syksyn aikana. no toisaalta, rakastan myös esimerkiks kukkakuosia, jota Rami ei voi sietää, ja mä en voi sille mitään että Ramin mielestä maailman hienoimmat kengät (Nike Air Forcet) näyttää vanhusten tukikengiltä, näitä meiän parisuhteen pahimpia kriisejä, rankkaa eikö? :-D

anyway sitte taas takas siihen pointtiin jos sitä joskus oli! eli eilinen ilta kulu siis shoppaillen (ostin muuten huisin kivoja juttuja joita yritän ihan pian kuvailla, voi kun ois joskus ihmisen näkösenä sillainki että ois hetken ihan vaan kotona!) ja löytyhän se nimpparilahjaki Ramille. Rami myös halus viedä mut Panchoon ja enhän mä voinu kieltäytyä.... aletaan olla jo vakioasiakkaita ku eilenki tilattiin hampparit ykkösellä ilman pienintäkää vilkasua menuun. :-D oli muuten yhtä hyvää ku aina! eiliseltä mulla ei oikeestaan oo muita kuvia ku asukuvat, koska Rami ei oo ihan aina yhtä yhteistyöhalunen ku haluaisin ottaa huisin hienoja kuvia blogiin, ja senki ottamat kuvat musta oli onnistuneita vaan ku niissä ei näkyny päätä. joten kattellaan ihan vaan tätä mun asua:



eilen mentiin tälläsillä hempeillä väreillä, ehkä vähän vaisu asu, mutta ite tykkäsin kyllä kovasti tosta "rauhallisesta" fiiliksestä. :-D
  • housut H&M
  • toppi Gina Tricot
  • bleiseri H&M



en enää ihmettele että näytän tossa asukuvassa vähän pelokkaalta jos Rami on kattonu mua tällä ilmeellä noita kuvia ottaessaan. :-D tosiaan aina ei  ehkä poikaystävänkään kiinnostus voi riittää mun blogiani kohtaan, mutta onneks se alkaa olla jo tottunu. :-D


mä en taas ihan käsitä miten sain selitettyä yhestä shoppailureissusta ja Pancho-illallisesta noin hervottoman pitkästi? josko tää tän päivänen menis vähä lyhyemmällä tekstillä! se mun toinen tän viikon ennätys, tää ei oo ihan kauheen ylpeiltävä aihe, mutta oon totta vie ottanu tällä viikolla ilon irti siitä että asun mun ei tarvi maksaa palkastani vuokraa ja vesimaksua yms yms, oon nimittäin syöny ulkona muutaman kerran.... tän päivän ohjelmassa oli nimittäin taas kaupunkireissu ja tällä kertaa matka kävi kohti American Dineria rakkaan serkkuni Sohvin ja ihanaisen siskoni Vilman kanssa! liikkeellä mä olin tänään tälläsessä asussa:
(miks tykkään esitellä mun asuja vaikka niissä ei oo mitään erikoista! asukuvat on kivoja :-D)


tän asun pointti oli vähä niinku toi kauluspaitatunika tuolla neuleen alla, hienoa sinänsä että koko asun "juju" jos sitä sellaseks voi sanoo, näkyy kuvissa näin huonosti! anyway, halusin myös karvalakin päähäni ja mun mielestä se toimi ton asun kanssa kivasti. mulle vaan tulee ehkä vähän turkismummo olo aina ku mulla on toi karvahattu ja punaset huulet. :-D no mikäs siinä!
  • farkut Gina Tricot
  • neule H&M
  • kauluspaitatunika Gina Tricot
  • karvalakki Seppälä





tosiaan me käytiin vähän syömässä ja juoruamassa American Dinerissa! oli ihan älyttömän kiva nähä Sohvia niin pitkästä aikaa, taitaa olla ihan oikeesti valitettava fakta että oltiin nähty viimeks kesällä, miten aika on menny näin nopeesti? mutta tiettekö mikä on parasta, se kun ei oo nähny jotain kaveria tosi pitkään aikaan, mutta sitte ku näkee ni huomaa että ihan ku sitä aikaa ei ois kulunu laisinkaan, heti ekat sanat vaihdettua kaikki on ihan ku ennenki ja juttu luistaa ihan ku ois tavannu viimeks eilen. :-) se on jotenki kiva tunne! no näin oli ainaki tänään meiän kohalla ja niinhän siinä taas kävi ettei ois meinannu malttaa syödä ku koko ajan suu kävi kaikilla. oli kyllä tosi kivat treffit ja onneks kohta on joulu ja nähään siis pian uudestaan ihan ilman sen kummempia järjestelyjäkin! mä kun oon sitä mieltä että ainakaan meiän suvussa kellään ei vaan voi olla mitään muuta jouluna! :-D


Vilma otti tälläsiä kivoja taidekuvia jollain hauskalla asetuksella sen kamerassa, ja olihan munki pakko päästä kokeileen samaa. :-D vähän huonommalla menestyksellä kuten alempana näätte!



niin söpö! :-D






varo vaaraa Vilma, odotan päivää jollon ainaki välikaikasesti ryövätä toi kauluri!


eilinen ja tää päivä on siis ollu kaikella tapaa sangen kivoja, ja loppuviikkoo kohden sen kun paranee! huomenna romantillinen ilta Ramin kanssa ja lauantaina kunnon biltsuilta, jippikajei! nyt mä lähen kuitenki katteleen eilisen ja tän päivän Salkkarit (miks Jirille ja Heidille pitää taas tulla mutkia matkaan >:( ) ja jos vaikka pääsis kerrankin ajoissa nukkuun, oon kulkenu koko viikon töissä vähä niinku koomassa ku oon ollu niin väsy. :-D eilen mm. nukahdettiin Ramin kanssa kesken jutun ja valot päällä, heräsin parin tunnin päästä ja huomasin asian ja huomautin siitä myös Ramille, sammuttiin kumpikin takas ja valot jäi yhä päälle... seuraavalla heräämiskerralla onnistuin jopa laittaan herätyksen itelleni ja sittenhän se kello jo näyttiki kuutta! :-D ehkä tänä yönä paremmalla onnella ja huomennahan on perjantai, täytyy iloita. ♥ tässä postauksessa on ihan hirveesti turhaa asiaa ja mulla on vissiin puheripuli joten mä lopetan nyt ennen ku saatte pään säryn mun liiasta papatuksesta, heippa ja palataan kun ehditään pusipus! :-D

ps. mitäpä mieltä ootte asuista? :-)

2 kommenttia:

  1. Eka asu sopii sulle tosi hyvin:)!

    VastaaPoista
  2. kiitos paljon! mäki kyl tykkäsin siitä. :-) bleiserit on jotenki mun juttu :D

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...