tiistai 27. joulukuuta 2011

this melody was meant for you

moikka moi! niinku eilen mainitsin niin meiän Tapaninpäivään kuuluu perinteisesti suvun kesken joululaulajaiset. :-) pointtina on siis hengailua, herkuttelua ja joululaulujen hoilailua aina millon kenenki luona! toi on musta tosi ihana perinne, ja just eilisissä laulajaisissa puheltiin että on muuten tooosi pitkä perinne, toi on meinaan alkanu joskus 70-luvulla ku mun iskä ja sen siskot oli pieniä. ja yhä me vaan jaksetaan hoilottaa joka Tapani, vaikkei meistä monikaan mitään rokkitähtiä oo niin aina on hauskaa eikä se nyt oo niin justiinsa meneekö kaikki nuotit iha oikein vai ei. :-D esimerkiks mua melkein hävettää ku kuulen oman ääneni sieltä muiden joukosta, koska kuten niin monesti ennenki on tullu mainittua, oon tavattoman huono laulaja!

kuitenki meiän ilta suju mukavasti. herkuteltiin vielä viimesen kerran tänä vuonna niillä ah niin ihanilla jouluherkuilla, juteltiin, vaihdeltiin kuulumisia ja naurettiin. :-) mulla oli ainakin tosi mukaisa ilta, mutta kuvia mulla ei kauheesti oo, koska en viittii noita kuvia tuolta oikein julkasta ku en tiedä mitä kaikki ois siitä mieltä. :-D itestäni mulla kyllä on asukuvat, joten laitan nyt ne tähän!



tää asu oli mun mielestä ihana! ei ehkä kovin jouluinen, vaan ennnemminki kesäinen, mutta toisaalta ku asteet on kolme plussan puolella, ni muutenki tuntuu keväseltä ennemmin ku jouluselta. :-D kelpaa muuten mulle! mutta tosiaan asuun, toi pinkki bleiseri oli pakko saada vihdoin päälle ja valitsin sen seuraks noi kamelinväriset housut, koska jotenki ne vaan sopii yhteen tosi tosi hyvin. vai mitä mieltä ollaan siellä päässä? :-) tääki asu on koostunu aikalailla Hennesiltä, vois ehkä noissa alennusmyynneissä sitte painottaa ton shoppailun vaihteeks johki muuhun kauppaan haha. :-D


nythän se joulu alkaa olla ohi taas kerran, ja oli kyllä yhtä ihana tänäki vuonna ku kaikkina muinaki. :-) tänään ollaanki sitte pääsemässä hyvin näiden välipäivien viettoon alennusmyyntien merkeissä, niistä lisää huomenna, nyt lähen laittautumaan, että pääsisin lähtee sinne keskustan hullunmyllyyn! :-) mutta kertokaahan mitä tykkäsitte asusta ja millasia jouluperinteita teillä on? :-) 

3 kommenttia:

  1. Mist toi bleiseri on?! IHANA!

    VastaaPoista
  2. Ihana asu ja tuo bleiseri on siis niin ihanaihana! :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: niin totta vie on! se on Hennesiltä :) kerroinki mun selviytymistarinan tosta bleiseristä tossa videopostauksessa haha:D en tiä jos noita ois viä jollain Hennesillä!

    Reetta: kiitoksia:) itekki tosiaan tykkäsin, ja todellakin toi bleiseri on ehkä mun tän hetken lempparivaate! täydellinen :D

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...