sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

sulla on matkalippu toiseen maailmaan


otsikko viittaa lähinnä siis leffaan, oon ovela, mutta on tää biisiki loisto!


moikka moi! jaksoin ku jaksoinki vielä tänään tulla kirjotteleen teille, vaikka oon jotenki ollu ihan kammottavan laiskalla päällä koko päivän. meillä oli sunnuntaiaamun kunniaks kello soittamassa yheltätoista, mutta tosiaan pientä laiskuutta oli ilmassa, koska oltiin kummatki nii uupuneita että nukuttiin koiranunta vielä kahentoista jälkeenki! ehkä se on tää sunnuntai, mikä pistää laiskottaan. :-D

eilinen oli kaikkee muuta ku laiskottelua, meillä oli tosi ihana ilta, vaikka sitä tai ainaki meiän leffaanmenoo kuvaski aika hyvin sanonta "vaikeuksien kautta voittoon". päädyttiin illan aikana siihen että mennään kattoon joko Kohta 18 tai This means war, tultiin lopputulokseen että komediamaisempi This means war on parempi, mutta kuinkas ollakaa siinä vaiheessa ku päästiin Finnkinon sivuille asti tsekkaileen lipputilannetta, oli vierekkäisiä paikkoja jäljellä tasan eturivissä ja siihen ei ton mun melkein kaksmetrisen kultsini kanssa pahemmin istuskelee mennä. :-D ei sitte muuta ku leffa vaihtoon ja päätettiin että pakkohan ne liput on ostaa valmiiks netistä ettei tosiaan päädytä ku päädytäkki siihe eturiviin. no sitte alkoki se todellinen säätö ja tappelu, kenen muun mielestä Finnkinon sivut on kauniisti sanoen epäkäytännölliset?! kummankaan puhelimilla ei onnistuttu lippuja ostaan ja Ramin netti JA kone temppuili sen verran että lopulta mä sain jo pari melkein-raivariaki aikaseks ku yritin ostaa niitä lippuja yli tunnin. :-D onneks Rami oli ihana ja kokkaili meille keittiössä herkkuruokaa, sillä välin ku mä tappelin noiden lippujen kanssa! siinä meni vähä meiän yhteiskokkaus suunnitelmat, mutta toisaalta kyllä mun kelpas ku yhtäkkiä eteen kannetaan herkullista sisäfilepihviä ja kermaperunoita, että kiitos vaan rakas ♥ anyway lopulta mä kuitenki sain ne liputki ostettua sitte saatiin ku saatiinki ihan hyvät paikat Kohta 18 leffasta!





siellä ne pihvit paistuu! kokkaustatsi on noilla sukuvika, ei haittaa mua :-)



mun oli pakko napata tälläset suklaamunat matkaan mulle ja Ramille ku kävin kaupassa. :-D pupuneiti ja pupujussi! ei kyllä ollu niin hyviä ku odotin, mikä pettymys!



"pystymetsää (ja laakeeta peltoo) maisema herättää jumalan pelkoo" :-D haha en voinu vastustaa kiusausta jatkaa otsikon mukasesti. tykkään tosta biisistä sikana! 

Ramillahan on periaatteena että leffateatteriin ei missään nimessä saavuta sillai varttia ennen leffanalkua, niinku mä olin ennen tottunu, vaan että sinne saavutaan sillon ku se leffa alkaa, sen jälkee käydään viä vessassa ja ostetaan popparit, ja sitte leffaan mennään se 5-10 minuuttia sen jälkee ku näytös on alkanu. :-D aiemmin olin sitä mieltä että tää on ihan kauheeta, koska oon tottunu oleen tollasissa jutuissa ajoissa. (toisin ku muuten...) mutta nyt oon tajunnu että täähän on oikeesti aika hyvä kikka, ootteko koskaan kattonu että ihan oikeesti joka leffassa mainoksia on vartin ennen leffan alkua, eli esim eilen ku toi näytös alko 20.45 ja saavuttiin sinne siinä 20.55 nii katteltiin sitte mainoksia viis minuuttia (eli just vaan trailerit, jotka on jopa ihan kattomisen arvosia toisin ku ne hiton pepsoden mainokset joita saa kattella iha tarpeeks telkkarissaki!) sen normaalin viidentoista minuutin sijaan! hyvä kikka etten sanois, taas yks hyvä juttu jonka oon oppinu Ramilta. :-D mutta sitte taas asiasta sadantee, tälläsissä lookeissa lähettii kohti Plevnaa:


mun kovin Gina Tricot painotteinen asu näytti tolta! noi farkut on ihan liian mukavat, joten ne oli superhyvä valinta leffaan, niitten kaveriks halusin jotain nättiä ja keväistä joten valkkasin ton valkosen pitsipaidan ja ainaki mun omasta mielestä asu oli kiva ja sellanen freesi. :-) näissä mun jäätävissä poseerauksissa se ei taida päästä oikeuksiinsa ihan samanlailla ku livenä, mutta no can do, mitä mieltä ootte te?


olin myös ilonen ku sain valita Raminki asun, toki mä joskus  mielipiteeni kerron mutta niinku mäki omat vaatteeni ni päättää Ramiki omat vaatteensa aina, nyt kuitenki iha tosissaa ehdottelin Ramille asuja ku meille tuli vähän kiire (ylläri) eikä se ite ehtiny, ja kuten yleensäkki nii nytki meiän mielipiteet kohtas ja oltiin samaa mieltä siitä että noi paidat + tummat farkut oli kiva asu. :-) haha kerranki kuvia jonku muunki ku mun asusta ni pakko heittää kauheet sepustukset tänne. :-D valitettavasti mitään koko asukuvaa en Ramista saanu, ku tääki oli tällänen puolitilannekuva ku oltii lähössä!

leffana oli tosiaan se kotimainen Kohta 18 ja kaipa mä tapani mukaan voisin siitäki jakaa muutaman fiksun (nooot..) mielipiteeni jos vaikka jotakuta kiinnostaa! eli siis sekä mä että Rami oltiin positiivisesti yllättyneitä tosta leffasta, ei kummatkaan oikeen perusteta sellasista peruskotimaisista tiettekö kuinka suomalaisissa leffoissa helposti kaikki vedetään vähä yli, siis sillai päinvastoin yli ku jenkkileffoissa. :-D jotenki mä en tykkää siitä, mutta tässä ei sellasta ollu! voi olla etten vaan oo tarpeeks kehittyny leffankatsoja enkä "nähny ton läpi", mut mun mielestä toi leffa oli jotenki tosi aito! jutskattiinki ton jälkeen että tavallaan hassua oli et tossa ei ollu niinkää mitään juonta, vaan siinä oikeesti vaan kerrottiin noiden viiden pojan elämästä ja niiden fiiliksistä, ilman sen kummempaa päämäärää. lopussa kuitenki kaikkien tarinat sai arvosensa päätöksen, eikä loppu jääny sellaseks ärsyttävän hämäräks! mutta kokonaisuudessaan ite tykkäsin tosi paljon tosta. toi oli kuvattu kauheen kivasti, näyttelijät oli oikeesti hyviä vaikka noi pojat oli vissiin suht tuntemattomia nimiä (ainaki mulle, kertokaa jos oon väärässä!) niin ne oli hyviä näyttelijöitä ja kirsikkana kakun päällä tietysti noi tunnetut suomalaiset näyttelijät, parhaimpana niistä mun suosikkinäyttelijä Uudesta Päivästä eli Esko Roine! suosittelen tota leffaa kaikille, ja se vielä pakko sanoo että vaikka toi kaikkien esittelyjen perusteella vaikutti sellaselta et siitä jäis kauheet angstifiilikset niin ainaki mulle jäi aika päinvastaset fiilikset. :-) kauhee sepostus tuli nyt tästäki, kertokaa te muut mitä mieltä ootte ollu kyseisestä pätkästä?



loppuillasta mulla ei oikeestaan ookkaa tänne mitään sanottavaa, mutta tosi ihana lauantai-ilta oli. :-) tän päivän laiskotteluista kertoilinki jo joten enköhän lopeta tän kilometripostauksen tähän, toivottavasti joku ees jakso lukee kaiken. :-D nyt lähen rentoutumaan saunaan ja kai viikonlopun teeman mukasesti tota telkkarista tulevaa Twilightiaki pitää vähä tsekkailla Vilman loisteliaassa seurassa! :-) hauskaa viikon alkua kaikille, palataan kun kerkeillään pusimoi!



ps. sen vielä sanon että huomenna ku nään Ramia niin lupaan lupaan lupaan että vastaillaan niihin vimppohin kysymyksiin ja julkasen sen vastauspostauksen ens viikon aikana, ja nyt tosiaan tarkotan sitä. :-D saan senki tuolta roikkumasta ja pääsen toteutteleen teiän muita toiveita!

3 kommenttia:

  1. Oot ollut kyllä niin nättinä liikenteessä, taas kerran! :-) Meidän on pitänyt Peten kanssa mennä kattoon toi kohta 18, mut sit luin jostain arvosteluista, et se on aika tylsä. Se leffa on jäänyt sit kokonaan välistä.

    VastaaPoista
  2. Kiva toi asu :)! mäkin haluaisin nähdä ton kohta 18. musta on kiva, että uusissa suomalaisissa leffoissa ois just niitä uusia näyttelijöitä, ei mitään iänikuisia pamela tolia ja jasper pääkkösiä =D. että se just tossa leffassa kiehtoo, miten uudet näyttelijät on pärjänny :). heei katotko säkin sitä "uusi päivä" sarjaa? =D kuka näyttelijä siitä oli tossa leffassa? :) itekkin tykkään kattoo sitä sarjaa, ja täytyy kyllä sanoa, että kauheen monia en itteni lisäks tunne jotka siitä sarjasta tykkää :).

    VastaaPoista
  3. Anniina: voi kiitos paljon! :)) aijaa, no mut voi kyl olla et joidenki mielestä toi on tylsä, jos ei just tykkää ton tyylisistä leffoista missä ei ns. tapahdu mitään kauheen leffamaista vaan kerrotaan just peruselämästä! mut mun mä tykkään ton tyylisistä leffoista ni mun mielestä ei ollu tylsä :)

    Anna: kiitos paljon! :) se oli kyl hyvä! ja mä kans tykkäsin nimenomaa siitä et noi tuoreemmat näyttelijät oli pääosissa ja sit just Pamela Tolat ja Elina Knihtilät oli niissä sivurooleissa :D pääsi ne nuoret näyttää kykynsä! ja joo !! hyvä ku hei kysyit koska unohdin mainita, mun piti kirjottaa se tonne perään mut unohdin, eli siis siinä oli Esko Roine joka on se Ensio Uudessa Päivässä :D mä kattelen sitä aina yle areenasta ku on tylsää! kukaan mun kaverikaa ei tykkää siitä, lähinnä joidenki kavereiden äidit :D mut musta se on just hauska ja sellanen hyvänmielen sarja! hauska kuulla et ees joku muuki nuori seuraa sitä :D ja ite tykkään ku sehän on Tampereella kuvattu ni on kiva bongailla tuttuja paikkoja ja sit bongailla niitä näyttelijöitä kaupungilla! oon nähny muutaman :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...