tiistai 24. huhtikuuta 2012

all that is good

moikka moi! mä saavuin hetki sitte töistä ja aattelin tulla heti kertoileen teille kuvien kera mun eilisestä päivästä. :-) mulla oli eilen vapaapäivä (mikä vois olla parempaa ku vapaapäivä maanantaina?!) ja päätettiin taas Hellan ja Lauran kanssa käyttää se hyödyks! lähettiin Hellan kanssa siis Desilan kautta (heti ku kerkeen niin teen postauksen kaikista tuotteista mitä ostelin!) kohti Lauran ihanaista kotia ja päätettiin ihanan aurinkoisen sään kunniaks kävellä. kuumahan siellä tuli, mutta ei sovi valittaa ku nyt vihdoin on lämmintä. (vaikka nyt ku kattoo ulos ni siellä näyttää lähinnä synkältä, mutten luovu toivosta :-D) liikkeellä olin tälläsessä asussa:


asulm1

asuks mä valitsin ton ihanan ponchon, nyt ku sitä vielä voi käyttää ku ei oo hellettä! mun mielestä toi väri menee ihanasti yhteen noiden kirkkaansinisten farkkujen kanssa ja toi huivi oli kiva piriste asuun! ite tykkäsin tästä huimasti, mutta mitäs sanotte te? :-) 
  • farkut Gina Tricot
  • poncho Gina Tricot
  • huivi H&M
saavuttiin Lauralle jo siinä joskus kolmen maissa ja piakkoin myöskin vapaapäivää viettelevä Sarkku liitty meiän seuraan. :-) oli ihan loistavaa vaihdella taas pitkästä pitkästä aikaa kuulumisia nelisteen ja oikein kunnolla! kerettiin puida maailman menoo hyvä tovi, ennen ku lähettiin käväseen Sarkun seurana yhessä asuntonäytössä ja sen jälkeen mihinkäs muuallekkaan ku ruoanhakureissulle. :-D aurinkoisessa ilmassa oli ihana kävellä, mutta oli sitä ruokaaki ihana saada! mä ja Sarkku ei voitu vastustaa Pancho Villan kiusausta ja käytiin hakeen sieltä take away hampparit, samalla ku meiän terveysintoilijat Laura ja Hella tyyty ihan vaan Subiin. :-D


lm8


lm7


lm6


lm9

siitä sitte takas Lauralle syöpötteleen ja jatkaan höpöttelyä! juttua meillä riitti ihan sinne Salkkareihin asti, eikä niidenkää aikana oltas maltettu hiljaa olla, mutta pakkohan se on keskittyä tärkeempään haha ;) Salkkareiden jälkee istuttiin vielä teelle ja naurettiin et ollaan ihan ku jotain mummoja ku vaa ihailtiin maisemia Lauran ikkunasta ja hörpittiin teetä... :-D mutta rattosa päivä ja ilta oli kyllä kokonaisuudessaan ja oli ihan sairaan ihanaa nähä tyttöjä tollai kunnolla taas hetken tauon jälkeen! onneks meillä on viikonloppuna edessä kokoontuminen ihan koko porukalla nii päästää taas pitään hauskaa. :-)


lm5


lm4


lm3

Sarkku halus nappailla Hellasta taidekuvia, ja ihan taiteellisiahan ne oliki haha :-D

lm2

Hella paparazzoi meiän Salkkareihin keskittymistä :-D vaikka mä vissii keskityin enemmänki tekstaamiseen, ei tuu toistumaan!

lm1


semmonen oli siis mun maanantai, ei varmaan kuulosta kauheen pahalta? :-D miten teiän maanantait suju? mulla alkaa kyllä nyt olla ahkeran työskentelyni jälkeen jo sen verran nälkä, että taidan lähtee kokkaamaan jotakin ja palailen huomenna joko ostospostauksella tai päivä kuvina-postauksella, ette te musta eroon pääse, ei huolta. :-D nyt moimoi ja ihanaa päivänjatkoo kaikille, huomiseen! ♥

lm10

4 kommenttia:

  1. ompas sarkku lihonnu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sori vaan muttei kyllä todellakaan oo lihonu tipan tippaa! :D ihan vaan ja ainoostaan laihtunu ja aika paljonki tässä lähiaikoina! :D mun mielestä ei kyllä näytä edes noissa kuvissa yhtää lihoneelta mutta jos susta näyttää nii kuvat tosiaan sitte hämää, ja jos oot tota mieltä ni oisit voinu pitää mielipitees iha ominas, oon sanonu etten halua tollasia ikäviä kommentteja mun kavereista tänne ne ei kuulu tänne millään lailla ja tonki hyväksyin vaa siks et pystyin tulla korjaan sun erittäin pahan virhearvios :) törkeetä tulla sanoon tollasta etenki ku ei tiedä totuutta ja muutenki, menisikkö sanoo puolitutulle/tuntemattomalle päin naamaa että ootpa lihonu?? :D

      Poista
  2. haha mikä pikku sormen kynsi! :D hahha söpö

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo! :D mun pikkurillien kynnet on nii vammaset että melkei hävettää! mulla oli aikoinaan paha tapa purra kynsiä mut joskus ripari ikäsenä lopetin sen ja kasvatin kivat kynnet mut sit tos syksyllä ku olin pidempää reissussa ja kynnet oli muutenki iha paskana ni alotin sen uudestaan, nyt oon taas kasvattanu kynnet mut jotain mun on revittävä joskus ni oon uhrannu mun pikkurillit :D vois kyl lopettaa ja kasvattaa kesäks neki, näyttää nii idioottimaiselta tollai! :D

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...