sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

she's wondering what clothes to wear

moi! vihdoin mulla on aikaa istahtaa alas kunnolla kirjottaa teille muutama sana, mulla on ollu lievät vierotusoireet tästä hommasta ku ei oo päässy pahemmin mitään näpytteleen näiden kaikkien kiireiden keskellä tän viikon aikana. :-( nyt taas tilanne on sellanen että olo on sen verran kurja (okei okei myönnettäköön mulla on pikkunen krappe tässä tilanteessa ihan sallittavaa + vissiin pikkunen flunssaki!) , että mitään pitkää tekstiä ei oo tulossa mutta saattepahan kuvia. :-) oon keräilly viikon varrella mun mielestä kivoja asuja millä oon ollu liikenteessä enimmäkseen töissä, ja aattelin nyt esitellä ne täälläki. loppuviikko mulla tosiaan meni töissä, shoppailemassa (pakollisia juttuja!) ja Ramin kanssa hengatessa ja eilen oli mun rakkaan isukin viiskymppiset, näin ollen tää krappe annetaan anteeks. :-D mutta tosiaan kiirettä on ihan oikeesti pitäny, mutta ens viikolla yritän järkkäillä enemmän aikaa blogille, ku töitäki on vähemmän, joten toivon mukaan musta kuuluu vähä useemmin! nyt kuitenki niihin tän viikon asuihin, kerranki kunnolla asuja, kertokaa mielipiteenne yms. :-)

sen verran näistä asuista yleensä, että mun omasta mielestä nää on oikeestaan kaikki sitä sellasta "ihan kiva"-osastoo. :-( mihinkää en ihastunu sen erityisemmin! musta tuntuu että tää kaikki kiire on tappanu mun luovuuden, sillä tällä viikolla oon joutunu miettiin mun asuja tosi paljon enemmän ku yleensä, ja silti ne on ollu tällästä tasapaksua ja tylsää.. pitäs vissii selailla vanhoja asukuvia ja paljon tyyliblogeja että mulla heräis joku inspis taas! tosin ehkä tosiaan toi vähä kiireettömämpi viikkoki voi auttaa tähän luovuuden palaamiseen ;)


tälläsessä asussa hengailin joku päivä ihan vaan Ramilla! huolestuneille tiedoks että toi sisälsi tietysti myös shortsit tuolla alla, mutta mun mielestä toi tunika + sukkikset oli ihan kiva yhdistelmä, jotain mielenkiintoo asuun toi noi korut. :-)
  • kauluspaita Gina Tricot
  • koru Lindex



tää asu oli ehkä mun oma suosikki näistä kaikista, mua kiinnosti yhdistää noihin mintunvihreisiin housuihin denimiä ja tietty valkosta, mun mielestä tää yhdistelmä toimi tosi kivasti! :-) noi värit natsaa ja no, jotenki noiden housujen kanssa ei voi epäonnistua, ne on niin ihanat. :-D
  • kauluspaita H&M
  • housut Cubus
  • toppi H&M
  • vyö H&M


 mun teki mieli pukee ihan perus siniset farkut ja bleiseri ja niin sitte tein! toi asu ois ehkä toiminu paremmin mustilla housuilla tai sit jollain mulla paidalla, jotenki toi kokonaisuus on vähä rikkonainen, mutta kyllä tääki menetteli. :-) ehkä ilman tota korua ja vaikka Converseihin yhdistettynä tää ois toiminu paremmin, nyt tää meni ehkä liian klassiseks mut ei sit kuitenkaa tarpeeks. :-D okei varmaan tosi sekava selitys, mutta yhteenveto, päällä tykkäsin tosta asusta ja se näytti sillon kivalta mutta näin jälkenpäin, not so good!
  • farkut Gina Tricot
  • raitapaita Only
  • bleiseri H&M



tääkin asu näytti mun päässä kivemmalta ku sitte lopulta puettuna, mutta aikaa vaihtamiseen ei enää ollu! periaatteessahan tässä pitäs toimia kaikki, noi värit mätsää nii ihanasti yhteen, tykkään tosta topista iha superpaljon, samoin housuista, mut jotenki ne ei ehkä vaan istu päälle tollai yhdessä! mutta kyllä tää menetteli silti ja tavallaan tykkäsin. :-D kauheen ristiriitasia mun mielipiteet ja sit vielä pyydän teitä keksiin jotain sanottavaa näistä haha!
  • housut H&M
  • vyö H&M
  • toppi Zara


semmosissa vermeissä oon siis huidellu tän viikon aikana, vaikkei nää asut mun mielestä ollu mitään mun parhaita mestariteoksia, ni musta tällänen postaus oli välillä ihan kiva, niin näätte teki että en mäkään todellakaan aina onnistu pukeutumisessa, jos joki ei siis ollu vielä tähä mennessä sattunu sitä huomaamaan. :-D anyway te saatte nyt kyllä kertoilla omia mielipiteitänne näistä, jos sellasia on! loppuun haluun vielä kiittää teitä kaikkia kaikista ihanista kommenteista, joita on viime aikoina tullu tosi kivasti, luen aina jokaisen kommentin huolella ja vastaan myös ajan kanssa, koska tykkään teiän kommenteista niin paljon ja yleisesti siitä kun kommentoitte! :-) pari uutta tyyppiäki on tullu mukaan seuraileen mikä on tietysti aina ihan superia ja sainki tossa vähä aika sitte idean, että ku 100 lukijaa on täynnä pistän pystyyn tän blogin ekan arvonnan! :-) omien veikkauksieni mukaan siihen menee vielä tovi, joten monen monta tavallista postausta vielä luvassa ennen sitä ja niitähän mä tykkään kirjotella, voi ehkä päätellä jo siitä että tää on blogin 445. postaus ;) joka loppuu tähän ja jatkan varmaan huomenna sitte niistä iskän juhlista yms, nyt moi moi kaikki ihanat ja tosi kivaa alkavaa viikkoo! 

5 kommenttia:

  1. Omat lempparit on noista 1 ja 3. Kaikki on kyllä kivoja!:) Vaikket jälkeenpäin ollu tykänny tosta kolmannen kuvan asusta niin paljoo niin musta se on just tosi kiva. Simppeli, muttei kuiteskaan liian :D Haha kamala selitys.
    Ihanat noi sun hiukset! Tossa 1 kuvassa himo kiva toi letti :)

    VastaaPoista
  2. Ihanasti sopii toi turkoosi ja ruskee yhteen! Muuteskin tosi kivoja asuja taas :-)

    VastaaPoista
  3. Kaikki muut ihania paitsi toi 3! Ehkä toi väriyhdistelmä oo ehkä ihan sellanen parhain mahdollinen, toi on ehkä vähä sellanen "tönkkö". Toisen paidan kanssa olis ehkä sopinu paremmin ja toi koru pois niin sitte ois hieno! Oon oottanu sun postaustas hirmu pitkään ja nyt se vihdoin oli täällä :)) Muuten sulla on edelleen SUPER ihana blogi ja ihan _TÄYDELLINEN_ tyyli just mun makuun! :)) taas tällänen romaanikommentti! :DDD

    VastaaPoista
  4. Emma: kiitos! :) kiva kuulla että ainaki muut on tykänny, omille asuilleen on aina selvästi kriittisempi ja ainaki musta tuntuu et jollain joku asu saattaa olla tosi ihana mut samantyylisen ku puen ite ni se tuntuu tylsältä! :D ykkönen oli mustaki kiva ja kolmonenki periaatteessa mut joku siinä mua häiritsee haha :D kiitos itekki tykkään hiuksista mut välillä tuntuu et näihin on vaikee keksiä vaihtelua ku kyllästyn helposti, mut noista leteistä oon ainä tykänny! :)

    Roosa: ne mätsää kyl ihanasti yhteen, jotenki keväinen yhdistelmä! :) ja kiitos paljon!

    Anonyymi: kiitos! :) kiva kuulla tosiaan että muut tykkää mutta joo oon niiin samaa mieltä tosta kolmosesta !! :D jotenki vaikka aattelis et tottakai mustavalkonen ja musta menee yhteen niin tossa se ei toiminu, just ilman tota korua ja rennommalla bleiserillä ois voinu mennä just esim conssien kaa mut tollain toi oli vähä hassu:D mutta jee ihanaa että mun postausta oli ootettu ku itekki olin ootellu et pääsisin kirjotteleen! :) ja kiitos iha superisti kaikista kehuista, piristit mun päivää<3

    VastaaPoista
  5. oon aina niin himoinnu tota turkoosia paitaa kun se on ollu sulla, se on niin ihanan värinen ja mallinen!:) niin nyt ginasta löyty aika samanvärinen mut vähän läpikuultava paita jossa oli kans tasku rinnassa ja vähän paksummat olkaimet ja makso vaan kympin niin pääsin vihdoin kotiuttaan tollasen paidan kotiin eikä tarvi enää kadehtii:D anyway my point was, toi paita on niin ihana!!!

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...