perjantai 27. huhtikuuta 2012

couple of outfits!

moikka! mä aattelin taas tulla heittään teille parit asukuvat, koska en eilisen jälkeen oo viä oikee kerenny tekeen mitään sen kummallisempaa ku hengaileen Ramin kanssa ja oleen päivän töissä, eli pahemmin juttua ei oo. :-) mulla on myös eilen ja tänään töissä ollu mun mielestä tosi kivat vaatteet, joten haluun näyttää nää asut teillekki, olkaas hyvät:


asupo2

mun eilisen päivän työasu näytti tolta! rakastan tota Hennesin kultasta paitaa yli kaiken ja mun tekis mieli pitää sitä ihan liian usein, harmittaa edelleen etten aikoinaan saanu napattua käsiini myöskin hopeista versioo tosta! myykää joku se mulle !! :-D mutta toi on ihana etenki korkeiden housujen kanssa joten valkkasin sen kaveriks noi korkeevyötäröiset Kristenit ja vielä kaulaan karvakaulus, nyt ku sitä vielä voi käyttää! asu oli mun mielestä tosi tosi kiva, mutta mitäs sanotte te? :-)
  • karvakaulus Sokos
  • paita H&M
  • farkut Gina Tricot



po


asupo3

tänään oon sitte hillunu töissä tälläsessä asussa! aika eri tyylinen ku toi eilinen, mutta mä tykkäsin tästäki. :-) rakastan myös tota sinistä neuletta ja ootan jo sen yhdistämistä farkkushortseihin! nyt jalkaan pääty kuitenki vielä ihan perus Kristeni Zipit ja ton neuleen alle kauluspaita, mun mielestä kiva yksityiskohta! mitäs te tykkäätte tästä asusta? 
  • neule H&M
  • kauluspaita H&M
  • farkut Gina Tricot
  • vyö Gina Tricot

po1


semmosissa asuissa oon siis liikkunu tässä viimeset pari päivää. tällekki illalle pitäs vielä keksiä jotain kivaa päällepantavaa, koska ollaan menossa pitkästä aikaa ihan kahdestaan treffeille, ei Ramin kanssa vaan Hellan kanssa. :-D haha, tosiaan siis mennään johki syömään kahestaa, koska Vilma varastaa meiän talon ja me halutaan jotain ruokaa! treffeistä toisiin treffeihin, syöpöttelyn jälkeen suuntaan vielä Ramille, mutta palaillaan noihin huomenna tai viimeistään sunnuntaina, nyt lähen miettiin sitä asua illalle, heippa ja ihan parasta viikonloppua kaikille ihanille siellä ruudun toisella puolen! ♥ 

PS. onko mun lukijoissa ketään joka ois joskus osallistunu yo-pohjasen amiksen pääsykokeisiin, mielellään lähihoitaja linjalle? :-) oon tosiaan sinne menossa ens viikolla ja hätkähdin ajatukseen että pitäsköhän mun valmistautua siihen jotenki muuten ku täyttämällä ne haastattelukaavakkeet yms! eli siis ku papereissa lukee että "soveltuvuuskoe koostuu tehtävistä ja kyselyistä joilla kartoitamme henkilökohtaisia ominaisuuksiasi sekä kykyjäsi" niin onko siellä siis jotain ruotsia, enkkua, matikkaa, äikkää niinku AMK pääsykokeissa?! vai oks siellä vaan niitä palikkatestejä ja jotain "keksi uusiä käyttötarkotuksia banaanille" ja niitä psykologisia kysymyksiä?? auttakaa mua pliis, haluan sinne kouluun, ja jos siellä tosiaan on jotain ruotsia yms niin mun on pakko päntätä ja pikaisesti! :-D kiitos jos joku ihana auttaa mua vähän! 

12 kommenttia:

  1. Oon aikoinani ollut Turussa pääsykokeissa, ja sitä ei todella kannata stressata, siellä vaan erotetaan ne jyvät akanoista :) Siellä oli muistaakseni esseen kirjoitus itsestään ja motiiveistaan ja sitten haastattelu, jossa persoonallisuutta peliin. Itse pääsin heittämällä sisälle, ja epäilen, ettei kukaan normaali täysjärkinen ylioppilaaksi päässyt pääsisi ko.kouluun. :) Onnea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii kiitos tiedosta! :) että teilläkö ei ollu siellä mitää tyylii ruotsin luteunymmärtämistä tms:o jos jotain sellasia on ni kertaukseen ois mulla syyt ku vähä päässy kaikki unohtuu vuodessa :D ja vielä en oo mitään tehny eli vähä kiire tulee lu tosiaa kokeet on keskiviikkona! mut jos siellä on vaa tollasta ni sitte mul ei ehkä oo nii suurta hätää :D mutta kiitos avusta tosi paljon!! :)

      Poista
  2. Tää on varmaan ihan turha kommentti, mutta luin tänään just Aamulehtee ja tuli kauheen huono omatunto kun siinä oli siitä sairaanhoitaja yms yms pulasta ja en itte vois ikinä kouluttautua millekään hoitoalalle, mutta onneksi sää veera pelastat meidät!;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo mä tuun ja pelastan koko suomen hoitaja pulasta :D mutta turhaan podet huonoo omaatuntoo tollasesta, toisille vaan sopii toiset ammatit ja toisille toiset, ite en vois ikinä olla joku pörssivaltiohallintopoliitikkatoimistotyyppi ja kyllä sellasiaki tarvitaa että tää valtio pysyy pystyssä! :D eli jokanen hoitaa oman osansa tavallaa :D ja kaikki kunnioitus ihan perus sairaanhoitajille, siihen hommaan musta ei ois! mutta toivottavasti musta tulee joskus hyvä kätilö tai mielisairaiden ja päihdepotilaiden yms hoitaja:))

      Poista
  3. ihanan värinen toi sininen neule! olitko muuten tänään (pe 27.4) ylöjärven cittarissa foodwestin hommissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niinpä! se on niin täydellisen värinen, pakko hamstrata kesäks lisää tota kirkkaansinistä! :) ja joo !! olin siellä ke-pe :D taasko mut on bongailtu jostain hihii! :D

      Poista
  4. Ite olin Tampereen ammattiopiston lähihoitajan soveltuvuuskokeessa kolme vuotta sitten,eikä kokeet oo siitä mun käsitykseni mukaan mikskään muuttunu ja siis se oli se peruslinja, mutta mun mielestä siis koe on ihan sama yo-pohjasille.Eli siis ite en kyllä millään lailla valmistautunu.Sen muistan että matikkaa siinä testattiin yhessä osiossa.Siinä oli kaikennäkösiä laskuja sanallisia ainaskin :(.Sitten kielistä ei mitään muistikuvaa oliko,mutta kaippa siinä enkkua jotenkin sitte katottiin :D sitten äidinkielestä oli luetunymmärtämisiä, mutta niin suurin osa oli tosiaan niitä psykologisia testejä,eli yks osio oli että siinä oli kauhee määrä kysymyksiä esim.miten toimisit jos...ja sit siihen vastattiin silleen A,B,C -tyylillä,ja niitä kysymyksiä on satoja,ja nehän on semmosia että samoja juttuja kysytään vähän silleen tarkoituksella vähän vaan eri sanoin jotta saadaan hyvin selville millanen tyyppi kyseessä,toi on siis se persoonallisuustesti-osio mun käsittääkseni,sitten on semmosia loogisia päättelytehtäviä esim.mikä ei kuulu joukkoon ja mikä on seuraava numero ja sitten rautalangasta pitää vääntää jotaki,sillon oli ainaskin pupu,sitten on tosiaan semmonen jossa pitää keksiä mahdollisimman monta käyttötarkotusta jollekin esineelle,ja näitten testien lisäks oli sitten psykologin haastattelu ja opettajan haastattelu ja ne oli semmoset suht lyhkäset keskustelut ihan vaan siitä miks haki tohon ja miks haluu sille alalle ym. joo, että näin,siis tosiaan jos on vaan motivoitunut ja kiinnostunu alasta niin eiköhän se hyvin mene,ite en ois päässy just ja just sisään,mutta jos se ois ollu eka vaihtoehto niin sit tosiaan oisin päässy,mutta se oli mulla neljäs vaihtoehto joten pääsin lukioon,onneks :Dvaikka nyt kylläkin hoitoalalle aionkin lukion jälkeen,mutta niin piti siis tosiaan sanoo että mäkin oisin päässy jos ois ollu ekavaihtoehto,vaikka en saanu sitä rautalankaa väännettyä en sitte mihinkää suuntaa,se ei ollu lähelläkään pupua,sitten mun enkku ja matikka on aikas surkeet joten kusin varmaan nekin,eikä mun looginen päättelykykykään mikään mahtava oo :D mutta pitkän stoorin jälkeen tsemppiä sulle kokeeseen!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitos ihan hirveesti kaikksta vinkeistä! :) pistän Ramin opettaa mulle pikkasen matikkaa ni jos si ne ennut ja ruotsit menis vähä omalla painolllaan :D kiitos tsempeistä ja hyvä et pääsit ite lukioon jos sinne eniten halusit! :)

      Poista
  5. ei hitto mua ärsyttää hain kans tonne yo pohjaseen lähihoitajakouluu eikä oo tullu mitään kirjettä pääsykokeisiin:/ ei voi mitään uusiks vaan:D mut en ees muista mitkä tohon vaikutti saiko pisteitä vaan keskiarvosta? Että vaikuttiko kirjotukset?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi eii :( toi on pahinta jos ei pääse ees pääsykokeisiin! mäkää en mee vannoon mut mun muistaakseni siihen vaikutti vaan lukion päättötodistuksen keskiarvo ja tosiaa siis numerot mitä on lukiossa saanu mistäki aineesta, näin muistelisin!

      Poista
  6. Toi eka asu on iihana! :) Sopii sulle tosi hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! :) mä tykkään itekki tosta iha hirveesti ja tekis mieli pistää heti uudestaa päälle haha :D

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...