torstai 12. huhtikuuta 2012

ei ehdi keksiä!

moikka! lupasin että tuun tässä lähipäivinä esitteleen mun viime viikon keskiviikon ostokset. vaateostokset näitteki perjantaisen baariasun muodossa, mutta nää kosmetiikkaostokset esittelen nyt!
mun piti laittaa tää postaus jo eilen tai tänää aiemmin, mut (anteeks ruma kielenkäyttö) toi vitun uus bloggerin ulkoasu on niiiiiiiiiin pepusta, että puhelimella jos yritän muokata tai julkasta jotai tekstiä, siinä ei näy mitään, eli käy samoin ku sille mun yhelle postaukselle viime viikolla, kaikki teksti katoo! ei puhettakaa et oisin konetta kerenny avaan ennen tätä hetkee täs parin päivän aikana ku oon käyny kahen työn välillä kotona vaan syömässä ja meikkaamassa semmosen puolen tunnin ajan, plus tietty nukkumassa liian lyhyet 6 tunnin yöunet! hirmunen tappokiire siis ollu töiden kanssa, joten saatte nyt vaan tän ostospostauksen, toivottavasti huomenna ehtisin julkasta jotain muutaki matskua, lue asuja, koska mitään muuta mulla ei oo tarjota ku oon tosiaa ollu töissä 12 tuntia päivässä ja loput ajasta nukkunu.. viikonlopusta on onneks tulossa kiva ja koitan keretä sillonki jotai postailla, nyt kuitenki loppu lätinät ja niitä ostoksia:

oon pitkään himoinnu sellasta oikeesti vaaleenpunasta huulipunaa, mutten oo löytäny sitä just eikä melkein sävyä! mulla on pinkkiä huulipunaa, on punasta, on vähä koralliin menevää yms, mutta sellasta ihanaa kunnon possun vaaleenpunasta ei ollu. sit aloin lueskeleen blogeista Kicksistä saatavasta Viva la Diva merkistä ja niiden halvoista meikeistä. pakkohan sitä oli siis keskiviikon kaupunkikierroksella piipahtaa tuolla Kicksissä ja onneks piipahdin, siellähän se täydellisen vaaleenpunanen huulipuna odotteliki mua hyllyssä!





toi on siis Viva la Divan huulipuna, sävy 90 Madonna (kuten kaikki vissii näkee noista kuvista... :-D) ja hintaa tolla oli 5,90! ei mun mielestä laisinkaan paha hinta, siihen nähden kuinka hyvää toi on, tai ei oikeestaan paha hinta vaikka ois paskaki, mutta onneks on hyvä! tossa on kivasti pigmenttiä, eikä mun tummine huulien oma väri kuulla tuolta läpi. toi on myös sellasta ihanaa hoitavaa huulipunaa, jollasia rakastan. tossa on siis vissii iha jotain blaablaa vitamiineja ja öljyjä joiden pitäs hoitaa huulia, mulle ihan sama, kunhan se tuntuu huulilla huulirasvamaiselta eikä sellaselta talomaalilta ku jotkut huulipunat. :-D ja tosiaan väri on täydellinen (huulet ja niiden omistaja taas ei!), kattokaa vaikka:


toi että toi on jääny tollai hassusti noihin huulien "rakoihin" ei johdu onneks huulipunasta vaan siitä et mulla oli tollon vähä rohtuneet huulet ku olin hukannu mun huulirasvan :-( ja ihana tälläne lähikuva sen jälkee ku on hikoillu sovituskopeissa, jäätyny ulkona, taas hikoillu kaupoissa ja jäätyny ulkona tuulessa ja meikki on kivasti laikuilla, mutta ehkä te kestätte jos katotte vaan noita huulia ja siis niissäki lähinnä tota ihanaa väriä! :-D





täydellisen huulipunan lisäks päätin pitkästä aikaa ostaa kynsilakkoja ku kerran halvalla sai! oon tässä lomallani taas ollu ahkera piiiiiiiitkästä aikaa ja jopa jaksanu lakkailla kynsiäni muutaman kerran ja tietysti siinä samalla huomannu että niitä uusia kynsilakkoja vois ostella. no sitte sattuneesta syystä ku bongasin Cubuksesta aika melkein mintunvihreen Dependin lakan, se oli pakko ostaa. ku myyjä vinkkas että lakkoja saa kaks hintaan 3,90, päätin napata mukaan vielä tollasen hiekan värisenki lakan, vähä niinku tasapainoks. :-D tykkään kummastaki iha superisti ja ne tulee olee varmasti kovassa käytössä mitä lähemmäs kesää mennään ja mitä enemmän jaksan kynsiäni lakkailla kun ne taas vihdoin pitkän kasvatuksen tuloksena kasvaa! tälläsiä siis tarttu mukaan:





mitäs te sanotte lakoista ja huulipunasta? :-) onks kivoja? ootteko muuten testaillu muita noita Viva la Divan meikkejä (kauheen rumat muuten noissa noi tekstit hyi!) onks ne millasia? ihania värejä ainaki ja halpa hinta, joten pikkasen houkuttelis ostaan, etenki jos ne muutki on yhtä kivoja ku toi huulipuna!

nyt todellaki nukkumaan ja huomenna taas 7.30 töihin! palaan huomenna ja viikonloppuna kuulumisten kera, nyt moi ihanat ja huomenna perjantai, älkää satuttako itteenne perjantain kolmannentoista kunniaks!

8 kommenttia:

  1. Tosi suloiset nuo kynsilakkasävyt :P

    VastaaPoista
  2. Haastoin sut :) Haaste löytyy täältä: http://lurus-blanket.blogspot.com/2012/04/hyva-mieli-on-paras-mieli.html

    VastaaPoista
  3. Ihanat nuo kynsilakat! Namnamnam mitkä värit:)

    VastaaPoista
  4. Pitäs kans kokeilla vivA la divaa :) itsellä ei mitään huippukokemuksii noista lakoista:((( oon kyllä kaikkien lakkojen kanssa huono :S

    VastaaPoista
  5. JA PS! oisit käyny meillä töissä jonain semmosena päivänä että näytän ihmiseltä :D (niitä on kyllä aika harvoin kun painaa suoraa koulusta töihin) mulla oli meinaan just joku kokeilu että kauan voin olla pesemättä hiuksia ilman että niillä sais voideltua leivän, kun kampaaja valitti että pesen näitä liikaa:D

    onko kengät päässy jo kokeiluun?

    VastaaPoista
  6. Tiia: ne on kyllä ihanan herkulliset! :p tekis mieli kokeilla niitä yhtä aikaa kynsiin!

    Luru: jeeee haasteet on parhaita kunhan niitä vaan ehtis toteutellakki haha :D mutta siis kivaa kun haastoit mut, kiiitos paljon! :))) teen mahdollisimman pian ton!

    sufy: no nimenomaan namisävyjä noi on! :) oikein himottaa lakata kunnet aina ku noita kattelee :D

    Siiri: mä kans mietin et pitää testailla enemmänki noita ku ei oo ainakaa hinnalla pilattuja! :) ja ite tykkään noista lakoista, mulla pysyy usein tosi huonosti lakat mut noi pysyy aika kivasti :) ja hahaha toi ps ! :D kuule ku me just Ramin kanssa katottiin että olit tosi nättinä että oleppas hiljaa siellä! :) mutta tohon sun hiustenpesukokeiluun suosittelen avuks kuivashampoota !! sillä voi just pidentää pesuväliä jonku päivän tai pelastaa yllättäen rasvaset hiukset ja se antaa myös tuuheutta hiuksiin! :) ja aaah kengät on ihanat ja sain eilen mun isän viiskymppisillä niin paljon kehuja niistä koroista! ;) että kiitos vaan myyjällekki! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha ja totta! Ja on mulla aina kuovashampoo mutta se oli jäänyt toiseen kassiin :))) ainoo vaan ku reenaa melkee joka päivä niin mua ällötää jos en pese niitä! Siitä jää vaan se fiilis:D

      Poista
  7. aaa noni hyvä, aattelin et jos et oo kuullu vielä siitä niin päätin vinkata ;) mut joo ei sitä oikee voi käyttää jos on oikeesti hikoillu yms! mut joskus aamuisin pelastaa :D

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...