maanantai 9. huhtikuuta 2012

it's easter and the sun

hello helloo! eilen en pahemmin kotosalla aikaa viettäny, joten en kerenny kirjotella tänne mitään. tällä hetkellä mua masentaa, koska paluu arkeen on huomenna, enkä ois vielä valmis siihen, ku mulla on ollu niin loistava loma! arkeenpaluussa ei sinänsä ois mitään vikaa, mutta mun ens viikosta on tulossa ihan tapporaskas ja suoraan sanottuna vähän masentava! mulla on päikkytöitä joka päivä 8-16 ja sit kahtena päivänä jatkan siitä vielä elintarviketutkimuksiin, eli sellasia ihania 12 tunnin työpäiviä luvassa.. kai se on tää loman jälkeinen masennus mikä mulla pukkaa päälle, ku toi tuntuu jotenki iha ylitsepääsemättömältä. :-D kyllähän siitä nyt oikeesti selviää ja ennen ku huomaankaa on taas viikonloppu! mut oikeesti mun ei pitäny tulla valittaan teille mun tulevasta tappoviikosta, vaan kertoileen taas yhestä pääsiäsloman päivästä, eli siitä jollon meillä oikeesti vietettiin sitä pääsiäistä. :-D

lauantaina mulla tosiaan piti olla se kuuluisa krapulapäivä, mutta koska krapulaa ei näkyny mailla halmeilla, päätin lähtee Vilman kanssa kävelylle kauniiseen kevätilmaan,  (tähä välii sellane juttu etten kestä ku tälle viikolle on luvattu pilvistä joka päivälle :-( ) sekä vähän kuvailla kaikkia pääsiäisjuttuja ennen ku aloin valmistautuun iltaan!






tähän astiset kuvat by Vilma (miinus toi jossa neiti itse esiintyy!)





kävelyltä saavuttuamme oliki tosiaan aika alkaa valmistautuun illan pääsiäisateriaan, joten meikkailin ja laitoin tukkani ihan rauhassa, ja vaatekriisiltäki pelastuin ku silmään osu toi ihana Zaran toppi ja tiesin heti että se on yhdistettävä noihin farkkuihin, joihin alatte varmaan jo kohta kyllästyä ettekä halua nähä enää yhtäkään asukuvaa multa. :-D anyway, tän näkösenä lähin sitte noutaan Ramia tänne meille syömään:


jos ignoraatte sen et mulla on taas noi farkut, niin mitä mieltä ootte asusta? ite tykkäsin ihan hirveen paljon ja tekis mieli laittaa toi heti uudestaan päälle. :-D
  • farkut Gina Tricot
  • toppi Zara






sitten oliki tosiaan luvassa se paljon puhuttu pääsiäisateria! pääsiäisen perinneruokahan on usein lammas, ja meiän iskä tekee sattumoisin ihan kuolettavan ja kirjaimellisesti itkettävän hyvää karitsanpotkaa, joten tottakai sitä oli nyt tarjolla monin verroin. Rami oli kutsuttu syömään myös, ja herra sai ekan kerran elämässään maistaa lammasta, onneks noin hyvää lammasta. se todistaa jo paljon ton ruuan herkullisuudesta että tosiaan jopa Rami tykkäs siitä. :-D alkuruokana meillä oli mätileipiä sipulin ja smetanan kera ja tietysti kuohuvaa! ihan loistoateria, kiitos vaan iskälle taas kerran. :-) syötiin vatsamme ihan liian täyteen kaikkee herkkua, jonka jälkeen jatkettiin matkaa Ramille. maattiin sohvalla vatsojemme vieressä ja katteltiin Mission Impossible Ghost Protocol. :-D se oli oikeesti hyvä, mitä nyt olin niin väsyny että missasin kaikki Edelmannin osuudet ku nukahdin just ku se tuli rooleihin ja heräsin ku se kuoli. :-(






näyttää pahalta, mutta maistuu hyvältä, uskokaa tai älkää! :-D



kuinka jäätävät poseeraukset? :-D


semmonen mukava oli mun lauantaini, sunnuntaina heräilin Ramilta ja olin henkisenä tukena sen siivouspäivässä, ennen ku suuntasin kaupunkiin treffaan tytsyjä ihanan illallisen merkeissä! siitä lisää varmaan huomenna, nyt koitan pitää masistelut loitolla ja nauttia tästä viimesestä lomapäivästä mm. pienen Greyn anatomiamaratonin ja Hellan kera! :-) toivottavasti tää postaus ei ollu kauheen sekava, koitin tehä taas vaihteeks vähä kuvapainotteisemman postauksen ku niistäki usein tykätään! kertoilkaas miten teiän lomat on sujunu, ja ootteko te yhtä innoissaan palaamassa arkeen kun mä? :-D koittakaa selvitä ja ihanaa viikkoo, vaikka työt ja koulut alkaaki!


3 kommenttia:

  1. noi on tosiaanki iha superkivat ja täydelliset ja kaikkee! :) kuten tosiaa noista asukuvistaki huomaa, noiden oston jälkee mulla on ollu noi päällä iha liian monta kertaa :D mutta siis tosiaan noi on Ginan Kristenit korkeella vyötäröllä ja hintaa oli se perus viiskymppii! :) kannattaa ehottomasi käydä tsekkaamassa lähin Gina, noita oli kaikkia ihania eri värejä:)

    VastaaPoista
  2. ei lihavalle sovi tommoinen farkkutyyli, näytät siten paljon lihavemmalta ja vanhemmalta! poikkiksenikin ihan kauhisteli tätä näkymää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha voi ei pahottelut sulle ja sun poikkikselle, ootte varmaan saanu ikuiset traumat ku näytän nii läskil ja vanhalta :D mutta tosiaan mielipiteensä kullakin, mun mielestä sopii ja sehän on tärkeintä! :)

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...