lauantai 28. huhtikuuta 2012

let's do this one more time

moikka! mä oon kuulkaas mun mittakaavassa ihan superaikasin hereillä, ottaen huomioon että nyt on lauantai! olin Ramin luona yötä ja sillä alko työt ysin jälkeen joten heräiltiin jo puol yheksän ja heitin Ramin töihin ja tulin kotiin. jouduin sitte hienosti herättään mun äitin että pääsin sisälle, koska meillä tietysti kaikki nukku vielä ja turvaketju ovessa oli kiinni ku noi ei ollu ihan oottanu mun saapuvan Ramilta noin aikasin. :-D mutta pääsin kuitenki kotiin, eikä edes väsytä! pienet päikkärit joutuu ehkä ottaa jossai kohtaa päivää, että jaksaa bailata aamuyöhön saakka, mutta kyllä se tästä ja pääsinpähä kirjottelee teille postausta kerranki hyvissä ajoin! :-)

mainitsinki eilen että oltiin menossa Hellan kanssa ravintolaan syömään ja näinhän me tehtiin! liikkeelle lähin tän näkösenä:


asugl

toi asu ei ollu mikään mun suurin suosikki, mutta ihan mukiinmenevä! tykkään tosta bleiseristä iha hirveesti, mutta mulla on aina vähä vaikeuksia sen yhdistelemisessä, joten sitä tulee käytettyä liian harvoin. :-( nyt laitoin sen kaveriks pitsitopin ja noi korkeevyötäröiset farkut ja kuten sanottu, asu oli ihan ok! mitä mieltä te ootte?
  • bleiseri Cubus
  • pitsitoppi H&M
  • farkut Gina Tricot
 

gl



ruokapaikaks valittiin pitkästä pitkästä aikaa Gringos Locos, ja ois tietysti varmaan ollu ihan nappivalinta syödä siellä jotain burritoja tms, mutta päädyttiin silti kummatki hamppareihin. :-( ite otin tietysti valkosipulihampurilaisen ja nyt kaduttaa! oon tottunu Panchossa ihan sairaan hyviin valkosipulipurilaisiin, mutta toi oli pahaa. :-( mä sanon harvoin ravintolaruuasta että se on pahaa, koska en oo mikään nirso, mutta tossa oli sellasta valkosipulikastiketta joka oli mun makuun jotenki tosi ällöö, joten en tykänny! harmittaa koska se ois muuten varmasti ollu tosi hyvää ja ois pitäny hyödyntää toi ravintola ja ottaa oikeesti jotain meksikolaistyylistä. :-D




gl2


gl1


gl4


gl3

vaikka ruoka ei tällä kertaa ollu mitään maailman mahtavinta, oli seura sitäki parempaa, tottakai! Hellalla ja mulla ei vaan voi olla koskaan tylsää, tehtiin me mitä vaan, joten hauskaa oli. :-) juoruiltiin, syötiin ja juoruiltuun vielä tovi, kunnes oltiin jo maksettu eikä kehdattu enää varata pöytää turhaan. heitin sitte Hellan kotiin ja ajelin ite Ramin luokse, siitä mulla ei ookkaan mitään sen kummempaa kerrottavaa saatika sitte kuvia, koska oltiin maailman pahimpia lööfföjä oikeesti! :-D menin Ramille joskus ysin jälkeen ja mentiin samantien sänkyyn lööfföileen ja katteleen leffaa ja samalla tahdilla jatkuki sitte koko ilta. mutta mikäs siinä, ainaki rento perjantai, koska lauantaista on tulossa kaikkee muuta!

tästä postauksesta tuli ny vähä tämmönen lyhyehkö, mutta välillä näinki. :-) tänään on luvassa kiva ilta ihanien tyttöjen kanssa, ja siitä varmaan lisää sitte huomenissa jos vaan saan raahattua itteni koneen ääreen! nyt alan kumminki kattelee jotai kivaa leffaa ja rentoileen siihen saakka että muu perhe herää, kivaa viikonlopun jatkoo ja moi moi ihanat! :-)

6 kommenttia:

  1. ihanan tyylikäs asu! sulle sopii kyllä kaikki bleiserit niin hyvin :). joko on muuten vappusuunnitelmia? tampereella varmaan kivasti vappuna meininkiä puistoissa yms. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! :) mä tykkään ite kans iha hirveesti bleisereistä vaikkei ne kaikki ehkä iha nii hyvi mulle sovikkaa mut tykkään anyway:) vappusuunnitelma kehitty oikeestaan vasta tänään eli Hellan kanssa hengaillaan iha vaa täällä niillä, juodaa hyviä drinksuja ja fiilistellään ens viikkoo ;) Tampereella yleinen vapunviettopaikka on Koskenranta ja joo se ois ihana paikka istuskella JOS se ei ois täynnä keski-iältään 13 vuotiaita ihan räkäpäissään :( baarissa oltiin viime vuonna mut tänä vuonna ei oo jotenki fiilistä ku ne jonot on kammottavat! mitäs menoo sielläpäin on vappuna? :)

      Poista
  2. Tuo sun tukka on sitte niin kivan värinen ja mallinen, tykkään ihan hirveesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitoksia! :) mä tykkään tästä kyllä itekki aikas paljon:)

      Poista
  3. ei vitsi toi tukka on niin kiva, sopii tosi hyvin! Voisitko vaikka laittaa ohjetta/videota siitä miten teet edellisessä postauksessa tuon otsatukan "taivutuksen"? Ymmärsitkö mitä tarkoitin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! :) mun pitää kattoo osaisinko tehä jonku sellasen, mut siis se on maailman helpoin tehä joki ihan vaan suoristusrautakiharana tai sitte piippiraudalla ihan vaan sillai et rauta on vaakasuorassa! :) toivottavasti tajusit mitä tarkotan!

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...