tiistai 3. huhtikuuta 2012

together u and i can stop the rain and make the sun shine

moikka kaikki! mitäs teiän viikkoon kuuluu? mulle kuuluu loistavaa, miinus toi sää! okei en edes alota siitä kuinka nyt on huhtikuu ja ulkona on enemmän lunta ku jouluna, kuinka Ramille mennessäni noin 5 kilsan matka kesti puoli tuntia ja teillä oli ainaki 5 rekkaa jumissa ja kuinka melkein kuolin tänään ku mun päähän tippu katolta lunta niin että tumpsahti ja siitä kuinka mua niin armottomasti vituttaa toi samperin (yritän kirjottaa lukijaystävällisesti, uskokaa tää tekee tiukkaa!) takatalvi ku piti jo olla melkein kesä!

eli siis tosiaan en alota tosta säästä....... en anna sen häiritä koska mulla on lomaviikko ja otan siitä kaiken ilon irti, tähän asti on ollu aivan mahtavaa ja oon nauttinu täysin rinnoin, ja viikon ohjelma näyttää siltä että samaa rataa, jopa parempaa, jatketaan. :-) tulin juuri ihanalta illalliselta ihanien tyttöjen kanssa, mutta siitä lisää huomenna, nyt palaan hetkeks eilisen ja tän päivän kuulumisiin, ku mulla nyt kerranki on kuvia! mulla on siis kuvia, mutta ne ei välttämättä liity tarinaan, joten antakaa anteeks jos tästä tulee osittan tämmönen "kuvia viime päiviltä"-setti, mutta kuitenki Vetun tapaan selityksillä höystettynä. :-)




mun eilinen asu oli ihan supertavallinen, mutta mun on pakko laittaa siitäki nyt asukuvat, koska toi asu oli mun omasta mielestäni ihan älyttömän kiva! :-) aattelinki et kuinka kivalta voikaan näyttää vaan valkonen teeppari, perusfarkut ja joku nätti huivi, joskus yksinkertanenki on kaunista, eikö totta ;) tosta viininpunasesta huivista vielä sen verran että en oo koko talvena ihastunu tohon väriin, mutta nyt se jotenki alko himotteleen mua, ja oli pakko lainata tota Vilman huivia ku se roikku tossa kaiteella! tosiaan toi asu koostu Gina Tricotin vaatteista plus Vilman oma tekemä huivi. mitä te tosta tykkäätte, oonko ihan yksin tän yksinkertasuus ihastukseni kanssa? :-D




tommosessa superrennossa asustuksessa lähin siis tarpoon sinne Ramille, työllä ja tuskalla! mutta vaikeuksien kautta voittoon, pääsin oman kullan kainaloon viettään ihaninta maanantai-iltaa aikoihin. :-) kuinka voikaan iloita siitä että seuraava päivä on kummallaki vapaa! tosiaan Ramille päästyäni luulin että tuska tuolla takatalvessa tarpomisesta on ohi, mutta tajuttiin että kauppareissuhan on tehtävä jos jotain ruokaa aiotaan suuhumme pistää illan aikana, joten ei muutaku takas pihalle ja tuskaselle kauppareissulle. onneks siitäki selvittiin ja päästiin rauhassa katteleen Salkkareita. :-)


joku saaattaa muistaa sunnuntaisen postauksen tälläsen vastaavan kuvan, joka oli otettu Ramin ikkunasta, pikkanen eri meininki tossa pari vuorokautta myöhemmin, noin niinku tota säätä ajatellen !!



ps mun mielestä toi Salkkareiden Matleena on rasittava :-D



tollasen sulosen veijarin kanssa mä iltaani viettelin ♥



katteltiin siis Salkkarit, hengailtiin, mä kuvailin kaikkee turhaa, hoideltiin tärkeitä asioita, kuten haettiin ammattikorkeekouluihin ja yliopistoihin! tähän väliin pikkunen info, jos sua ei kiinnosta mun koulujutut nii hyppää seuraavaan kappaleeseen: hain pelkästään Tampereelle, tiedän täällä on superisti vaikeempi päästä kouluihin ku vaikka Oulussa, mutta en haluu lähtee täältä ja täällä menee kaikki koulutusalat mihin voisin kuvitella haluavani, eli miks toisaalta en yrittäis sit niihn ku kerran tahdon? :-) sosiaali- ja terveysala on se mun juttu, ja ykköstoiveena mulla onki päästä Tamkiin lukeen kätilöks. jos se ei onnaa nii kakkosena on sitte sairaanhoitaja ja sitä kautta kätilöks tai johki mielenterveys- ja päihdepuolelle (saa tulla valistaan miten noi jutut tossa sairaanhoitaja suuntautumisissa yms menee, en oo vielä ottanu selvää koska kätilö tosiaan on se ykkösvaihtis!) tähän mielenterveys- ja päihdesettiin vois mainita senki että hain myös yo-pohjaseen amikseen lähihoitajaks, siinä mulla on selvät sävelet että jos sinne päädyn nii suuntaudun mielenterveys- ja päihdetyöhön. :-) yliopistoon hain sillai niinku tosissani lukeen vaan varhaiskasvatusta, eli vois alkaa pänttään pääsykokeisiin jos vaikka ihan vakavasti yrittäis päästä opiskelee lastentarhanopettajaks! semmosia oli siis ne mun ykkösvalinnat, johin ihan niinku tosissaan johoni haluisin päästä ja toivon mukaan pääsenki, tuun varmaa vielä avautuun näistä useeseen otteeseen ja kerjään jotain neuvoja pääsykokeita varten, tää oli vaa tällänen ilmotus ja nyt voidaanki palata takas eiliseen ennen ku saan kauheen stressin päälle pelkästä pääsykoekasan ajattelemisesta. :-D



tommoset kivat kaverit kuoriutu niistä meiän viikonloppusista pääsiäismunista! kuinka söpöjä :-D





vajakit. :-D tää oli nii läppä ku mä rupesin nappaileen noita kuvia iha muuten vaa, napsin pari ja päätin et vikassa teen jonku mahollisimman vajaan ilmeen, Ramilla oli vissii samat aikeet ku huomasin vasta kuvan katottuani et jahas, hieno tuli :-D



ohjelma oli tosiaan Salkkarit, hengailua, rentoilua ja sitte siihen ruuanlaittoon! päätettiin kokeilla taas jotain uutta ja kokkailtiin kermasen tomaattista katkarapupastaa. :-) se oli helppoo ja herkullista, toi helppo on meillä aika kova sana ja tähän asti se on toiminu! pieni fail mun rakkaalla Top Chefillä kuitenki kävi tossa pastaveden valuttamisessa kattilasta....... kansi vähä hölskähti ja kaikki pastat levis lavuaariin. :-D ei sitte muuta ku uudet pastat keittoon, mutta ei hätää hyvin onnistuttiin silti ja herkkuruokaa oli! ruuan jälkeen katteltiin vielä leffaa ja rentoiltiin. :-) sellanen ihanan "romantillinen" maanantai, ei mitään kauheen erikoista, mutta silti ihanaa! jotenki oli tosi kiva ilta ♥




tää päivä Ramilla kulu myöski ihanan rennosti ja rauhallisesti, ei tehty mitään sen vauhdikkaampaa ku haettiin aamiaista kaupasta ja ihan vaan oltiin yhessä. :-) mukava ilta ja päivä siis, jonka jälkeen suunnattiin kohti keskustaa kummatki omien kavereidemme luokse! kuten sanottu, tästä illasta kertoilen huomenna, tää postaus on jo nyt tarpeeks pitkä ja sekava, vois kai taas välillä heittää tänne jonku kuvapostauksen haha. :-D




tän takia hymyilen aina kuvissa !! :-D näytän ihan masentuneelta tai siltä ku hakisin jotai makuuhuoneposeerausta tai parhaassa tapauksessa joltai duckfacelta ku yritän laittaa suuni jollain toisella tavalla! ehkä luonnollisuus on vaa parempi :-D



nyt mulla ei ollu enää sen kummempia, kattelen tän päivän Salkkarit ja meen ajoissa nukkumaan, huomenna edessä taas ihanien tyttösten kanssa ihanaa aikaa, pitäkää teki loistava viikko, palaillaan! ps. sain ku sainki tän postauksen ulos tän vuorokauden puolella! oon tehny tätä semmosen pari tuntia ja kerenny tässä kattella samalla Barca - Milan pelinki, go Barca ;) anyway heippa ihanat! ♥ :-)




12 kommenttia:

  1. Nuuskaako Rami? Hyväskytkö asian ihan mutisematta vai paheksutko jotenkin?:) Ihan mielenkiinnosta kyselen, ei pahalla. :)

    VastaaPoista
  2. Hitsi vie, sulle sopii ihan mielettämän hyvin kiharat tuohon lyhyempään tukkaan!!! Katoin vaa sillee, et WAU :-D

    Mä hain kans TAMKiin sairaanhoitajaks, saas nähdä kutsutaanko edes pääsykokeisiin :-D Mutta onnee teille hirveesti niiden hakujen kanssa!! :-)

    Ps. Sain itsekin tänään lumipesun, kun katolta tippu kauhee kasa lunta 20cm päähän musta.

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: nuuskaahan se, mut ei itseasiassa enää mitenkää vakituisesti, sillon ku me alettiin joskus ekoja kertoja treffaileen ni se nuuskas iha kunnolla :D mutta siis joo tota on aiemminki kyselty et kuinka voin pussata miestä joka nuuskaa haha :D mä hyväksyn asian ihan mukisematta! tosiaan Rami on nuuskannu siitä asti ku oon siihen tutustunu, oon nii tottunu siihen ettei se häiritse ja mikäs mä oon siihen mitää sanomaa, pahat tapansa kaikilla :D mieluummin nuuska ku tupakka !! nuuska ei häiritse mua mitenkää, harvemmin jos mun nyt on iha sairaalloisen pakko pussata Ramia just sen yhen vartin aikana ku sillä se nuuska on, ni siltikää en nuoleskele sen ikeniä (harvemmin tosiaan tapana...) että edes koskisin siihen nuuskaan haha :D ja nuuska ei jää mitenkä haiseen tms ku sen otttaa pois! ei häiritse mua:) toki terveydellisistä syistä en panis pahaksee vaik Rami päättäs lopettaa mut tollanen sillon tällön nuuskailu nyt on mulle yks hailee! kirjotinpas taas romaanin noinki lyhyeen kysymykseen :D

    Anniina: voi kiiiitos! :)) oon ite vähä välillä epäröiny niiden kanssa, mut ny ku näissä alkaa jo vähä olee tota pituutta ni kiharatki toimii, niillä ollaanki ny si menty pari päivää ja vielä tänäänki ku ihastuin kerralla ihan kunnolla haha :D

    ja jooo katotaa mulla kans et mihin pääsykokeisiiin tuun edes pääseen! :D toivottavasti nyt ainaki siihen kätilöön, ja tsempit sullekki, toivottavasti saat kutsun pääsykokeisii!!
    ps. argh inhoon tota säätä!! :D

    VastaaPoista
  4. Voi että, tsemppiä hakuihin ja pääsykokeisiin! mä ihan yllätyin ku luin että haet kätilöks, jotenkin ihan sun oloinen ammatti! tai susta saa sellasen mukavan ja positiivisen kuvan tän blogin perusteella :). Itekin on nyt haut tehty, ja eikun odottelemaan kutsuja pääsykokeisiin :).

    VastaaPoista
  5. Mä hain kans varhaiskasvatusta lukee Tampereelle :) Mut ihan ykkösenä haluaisin Ouluun, ja ehkäpä mä sinne oon helpommin pääsemässä ko Tampereelle :D Mut hei kirjottele sit pääsykokeisiin lukemisesta, oon niin pulassa sen VAKAVA aineiston kanssa et huhuhh :D Vihaan hienostelusanoja, ja tuossa niitä todella löytyy....

    VastaaPoista
  6. Anna: voi kiitos paljon! :) kiva kuulla et jonku mielestä oisin sopiva kätilöks, itekki kyl näkisin itteni siinä työssä hyvinkin:) mut hahaa en ny si tosta ilosesta ja positivisesta tiedä, siis hyvinä päivinä ja suurimman osan ajasta oon kyllä! mutta si ku sille päälle satun eli useimmiten ku oon väsy tai nälkänen, ni osaan myös olla aikamoinen äkäpussi ja saatan räjähtää pienestäki asiasta pahasti :D mutta töissä on aika työpersoona eli iha eri juttu kuitenki:) mutta anyway tsempit sullekki kaikkiin pääsykokeisiin, toivon mukaa pääset sinne mihi haluutki! :))

    volyym: jep se on totta et pienempii kaupunkeihi tai sit ruuhkasuomen ulkopuolelle on paljo helpompi päästä! mutta tosiaan kirjottelen luultavasti pääsykokeisiin lukemisesta mut saa ny nähä kuinka paljon panostan tohon vakavaan, pitää vähä miettiä et mikä on se ykkösjuttu ja priorisoida ku noissa amk jutuissaki on kuitenki pänttäiltävää! :s liikaa asiaaaa! mutta tsemii sullekki ja toivottavasti pääset sisään! :))

    VastaaPoista
  7. Vitsi en ollut tätäkään lukenut hetkeen! Ihanaa olla taas linjoilla:) !

    VastaaPoista
  8. hihii, no mutta todellakin ihanaa että oot taas mukana! :) ja etenki kirjottelemassa itekki!

    VastaaPoista
  9. hei herranjestas noi kiharat on i-h-a-n-at :oo

    VastaaPoista
  10. voi kiitos paljon! :) mä itekki kyllä tykkäsin niistä koko ajan enemmän ja laitoinki ne uudestaa parina päivänä ton jälkeenki! :D joka kerta ku kävin suihkussa aattelin et ny kyl laitan hiukset jotenki muuten, mut sit aina asuun sopi noi kiharat ja oonki sit tosiaa ollu kikkarapää koko viikon :D

    VastaaPoista
  11. Oot näköjään suuntautumassa vähän samalle alalle ku mäkin! Tsemppii vakavan lukemiseen, ite oon kans yrittäny sitä tääl pänttäillä -.-' :D

    VastaaPoista
  12. nonni! :) meinaaks säki lastentarhanopettajaks vai luokanoppettajaks vai mitä? :) ja haha joo tsemppiä tosiaanki tarvitaan, painaa vähä noi työtki tässä päälle ja siinä samalla ku pitäs koittaa lukee ni ei oikein nappaa :D mutta hurjasti tsemppiä sinnekki suunnalle! :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...