tiistai 10. huhtikuuta 2012

her name was new york

moikka moi! lupailinki eilen että tuun tänään tarinoimaan meiän sunnuntaisesta ravintolaillallisesta, joten here i am. :-) viime viikolla tuli kyllä syötyä ulkona vähä liian moneen otteeseen, mutta menköön nyt loman piikkiin, tällä viikolla ku tuskin tollaselle luksukselle tulee oleen lainkaan aikaa, ehkä säkällä perjantaina, vaikka sillonki saatan olla niin naatti ettei musta ees oo mihinkää lähtijäks. :-D mutta sunnuntaina tosiaan syötiin ulkona ja ihan parhaassa seurassa! liikkeelle lähin kauheella kiireellä, mutta lopputulokseen olin ihan tyytyväinen:


päälle valikoitu tollanen mun mielestä tosi ihana, ehkä vähän seilorihenkinen asu! voisin hyvin kuvitella pitäväni tota vielä uudestaanki, ja varmasti tuun pitämäänki. :-) oon jotenki ihan ihastunu kaikkeen vähänki seilorihenkiseen, joten tollanen raidallinen toppi yhdistettynä kultanappiseen tummansiniseen bleiseriin, oli mun mieleen just eikä melkein! kultaset asusteet ja vähän beigee mukaan niin asu oli aika täydellinen ja tosi mun tyylinen. :-) häpeekseni myönnän että nää kaikki asun jutut on taas kerran mistäs muualtakaa ku Hennesiltä.. mutta siitä huolimatta, mitä sanotte asusta? :-)



joku pyyteli asukuvaa myös mun ulkovaatteista, ja nyt ku pitkästä aikaa laitoin untuvatakin sijaan villakangastakin, päätin että voisin kuvata asun ihan takki päälläki! hieno suoritus Veera, nimittäin takki ja huiviki sattuu oleen peräsin Hennesiltä.. :-D



Saara saapu tosiaan pääsiäiseks Tampereelle, ja perjantaisen baarireissun lisäks täyty sitä tietysti treffata vähä rauhallisemmissaki merkeissä, että päästiin kaakattaan ja vaihtaan kuulumiset ihan kunnolla! mikä ois tähän hommaan parempi skenaario ku rauhallinen illallinen hyvällä ruualla? ;) heti alkuun pienet pahottelut kuvien laadusta, ravintolassa oli kauheen pimeetä, enkä ihan kehdannu väläytellä tota supersalamaa siellä, ja mun tärinäkäsillä on tosi hankala saada tarkkoja kuvia pitkällä valotusajalla :-( mutta no can do, onpaha jotain materiaalia!

paikaks valittiin aikamoisen pähkäämisen ja jahkaamisen jälkeen New York, koska ei oltu siellä hetkeen käyty, eikä testattu uutta menua! paikan tunnelma ja palvelu oli ihan yhtä hyvää ku aina ennenki, mut meistä kaikki oli vähän sitä mieltä että uus menu ei ollu ehkä ihan paras mahdollinen. supermaukkaat ruuat me silti saatiin valittua. New Yorkin menuhan on ainaki mun muistini mukaan ennen ollu suhteellisen perus, mutta nyt sitä oli uudistettu selkeesti vähä erilaisemmaks, toisaalta kiva, koska nyt se erottuu vähän muista, mutta mun makuun osa ruuista kuulosti jopa vähän liian erikoisilta. :-D mutta toisaalta mä nyt en mikään super kulinaristi ole, joten ehkä mun mielipide ei oo se tärkein, ja ainaki porukkaa tuolla riitti eli vissiin menu oli monien mieleen! :-)





olin päättäny että haluun syödä hampparin (kuka yllätty, käsi ylös...) musta tuntuu että nyt ku en voi syödä siipiä oon vaihtanu ne hamppareihin. :-D tuolta löyty yks hamppari joka oli niin mun mieleen ku voi vaan olla! aika perusburgeri muuten, mutta siihen sai valita juuston. mä suuren vuohenjuustofanina tietysti valitsin chevré juuston ja ai että oli herkullista! ton kanssa tarjoiltiin lime-chiliranskalaiset ja vaikka me vähä aluks niitä epäiltiin niin hyviähän neki oli. :-) eikä toi kinuskijuustokakkukaan pahaa ollu!





ruoat ja muut ravintolan puitteet oli hyvät ja meiän ilta oli mahtava! meillä todellakin riitti puhuttavaa, oli ihana kuulla oikein kunnolla miten Saaralla on lähteny elämä rullaan suuressa ja mahtavassa Helsingissä ja oli kiva päästä kertoileen sille ihan näin face to face kaikki omat jutut mitä tässä on tapahtunu! :-) pienoisia juonia tietysti punottiin myös tän kevään varalle ja jutskailtiin mm. Hellan tulevista läksiäisistä jollon on pakko saada koko tyttöporukka koolle! :-)




loisto ilta, loisto seuraa, kiitos ihanasta illasta tytsyille ja otetaan ihan mahdollisimman pian uusiks! :-) ♥

nyt mä lähen Ramin luokse rentoutuun ja koitan karistaa tän työstressin pois ainaki tän illan ajaks! toivottavasti teillä on vähän stressitömämpi viikko, heipsan ihanat!

8 kommenttia:

  1. Mun tuli niin nälkä tätä postausta lukiessa! :D Kiva asu sulla ollut, tykkään erityisesti tosta tummansinisestä jakusta :)

    VastaaPoista
  2. Alko tekeen iiiihan sikana mieli cokista. Vaikka oon muuten suht terveysintoilija, NIIN OON HEIKKONA KOLAAN, mums :D hahha! Ja ei vitsi un kattelin tässä sun asua, että pitäs munkin hommata välillä jotain kultaista eikä aina vaan hopeeta... !

    VastaaPoista
  3. oon ihan pikkusen vaan kateellinen ton hellan silmistä :(

    VastaaPoista
  4. mihinkä hella lähtee? anteeks oon ehkä liian utelias mutta mietin et jos se taas lähtee johonki ulkomaille :)))

    VastaaPoista
  5. ihana toi sun takki! onko ollu ikävä pitkiä hiuksia? =)

    VastaaPoista
  6. Aino: joo haha, tuttu tunne! :D ruokapostauksia lukiessa tulee aina nälkä ja pahinta jos on jo valmiiks nälkä :D ja kiitos, itekki kyl olik tyytyväinen asuun ja aikalailla jumaloin tota tummansinistä bleiseriä! mulla on sama mustana ja ku kattelin näitä kuvia ku olin tulos vastaa kommentteihin nii totesin et mun on yksinkertasesti pakko laittaa se musta huomenna päälle olin kuinka tylsä tahansa :D

    Siiri: ää voi sori! toivottavasti sulla oli kokista saatavilla koska tiedän ku kokishimo yllättää ni sit sitä ok vaa saatava :D itekki oon iha rakastunu kokikseen ja musta tuntuu että vielä kolmikymppisenäki tilailen ravintolla ison kolan viinin tms sijaan :Dd ja joo, itekki ihastuin kultasiin asusteisiin tossa syksyllä ja nykyää mul on aina kauhee tahtojen taisto että kulta vai hopee :D

    Anonyymi: Hellan silmät on nii ihanat! eli oot iha syystä kade, arvaa paljo mä oon ihaillu niitä iha pienestä asti ku ite oon tälläne siansilmänen myyrä !! :D

    Anonyymi: juu Hellan ois taas tarkotus lähtee osaks kesää etelä-eurooppaan ravintola tms hommiin! :)

    Anonyymi: mäki tykkään tosta takista vaikka villakangastakit on suhteellisen turhia mut syksyn hätäostoksena ja viidentoista euron hinnalla toi kelpas :D tykästyn siihen päivä päivältä enemmän vaikka se on aika perus mutta tykkään silti :) ja ei oo ollu ikävä pitkää tukkaa ainakaa vielä! :)

    VastaaPoista
  7. Ihana toi Hellan paita, mistä se on? :)

    VastaaPoista
  8. se on kyllä kiva! Hella ei vaan itekkää ollu ihan varma sen alkuperästä eilen kun kyselin, mut veikkailtiin kummatki vahvasti Hennesiä tai Ginaa! :p

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...