keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

every second is a highlight

hei ei oo todellista ?! nyt mulla rupee ihan tosissaan palaan kiinni tähän Bloggerin uuteen ulkoasuun/käyttöjärjestelmään tai mikä ikinä tämä onkaan! julkasin tän postauksen päivällä, iltapäivällä huomasin otsikossa idioottimaisen kirjotusvirheen, muokkasin sen ja nyt illalla ku katon mun blogia, huomaan että muuta postauksessa ei sitte ookkaa enää jäljellä ku se otsikko !!!! postausta ei ole missään luonnoksissa eikä MISSÄÄN mun Bloggerin uumenissa!? nyt voisin ihan oikeesti kirota tähän semmoset pätkät että oksat pois, muta jätän sen tekemättä... ärsyttää ihan vaan niinku pikkusen ruveta väsään uudestaan postausta jota tein eilen illalla jonku tunnin ja vielä tänää aamullaki jonku aikaa, että käytänpäs tähä vielä vähä lisää aikaani! nyt tulee siis lyhennetty versio meiän tiistaisesta illallisesta tyttöjen kanssa!

liikkeelle lähin Ramilta tän näkösenä:


kehitin pienen vaatekriisin maanantaina ku olin lähössä kiireellä Ramille ku tajusin että munhan täytyy kehitellä ton illallisenki asu siinä samalla, näinpä päädyin mun turvariepuun eli tohon Ginan ihanaan pinkkiin paitaan! päätin yhdistää sen tällä kertaa noihin korkeevyötäröisiin farkkuihin ja mun mielestä se toimi kivasti, mitäs sanotte te? :-)




Sarkku ehotti ruokapaikaks Amarilloo ja mä ja Hella suostuttiin, ku ei oltu siellä aiemmin syömässä oltu. oltiin kävästy siellä ainoastaan yo-päivänä ennen Ilvekseen menoo, ja pakko sanoo että me ei meinattu tunnistaa paikkaa päivän valossa ja itekki noin niinku täysillä valoilla. :-D tykkäsin Amarillon fiiliksestä, sisustus ja tunnelma oli kivoja ja siellä oli nättiä. palvelu oli myös hyvää ja ennenkaikkee hauskaa, ja ruoanki hinta-laatusuhde kohillaan, eli aikalailla kaikki kunnossa!





ruokalistojen äärellä me vietettiinki sitte jonkin aikaa, koska kaikki kuulosti niin hyvältä! :-D loppujen lopuks mä päädyin kuitenki Lauran suosittelemaan Chicken Pocketiin, ja onneks päädyin, se oli nimittäin hirveän herkullinen. :-) se oli siis sellanen tortillalätyn tapanen asia, jonka sisällä oli kanaa, salaattia, tomaattia, sipulia ja vuohenjuustoo. lisäks siinä oli pari dippiä ja superhyviä ranskiksia, eli aikalailla täydellinen annos! Sarkku ja Hellaki söi kanaa, toinen hampparin ja toinen burriton muodossa, ja ainaki ruokahalusta päätellen neki tykkäs, eli aika hyvän arvosanan Amarillon ruuat sai meiltä! plussana meiltä nachojen ystäviltä vielä se, että tuolla tuodaan kaikille ns. alkupalaks nachokori salsalla, how cool is that? :-D




tältä se Chicken Pocket näytti, herkullinen eikö?


me istuskeltiin tuolla jutskailemassa semmonen päälle kaks tuntia, ja mikäs siellä mukavassa ympäristössä hyvän ruuan äärellä jutellessa! juttuahan meillä tunnetusti riitti ja ku me päästään suunnitteleen viikonlopun rientoja, siinä yleensä kestää aika kauan. puhumattakaan siitä ku päästään spekuloimaan mitä sitä pukis päälleen. :-D mutta älkää pelätkö, kyllä me muustaki puhuttiin, ettei ihan istuttu siellä kahta tuntia juttelemassa baareilusta ja vaatteista! mutta tosiaan pitihän siinä keskustelun lomassa pienet jälkkäritki syödä, ite valitsin tollasen mustikkajuustokakun ja oli kyllä hintansa väärti! mä oon ehkä vähä huono arvosteleen juustokakkuja, koska oon niiden suuri fani ja söisin varmaa jopa oma tekemääni juustokakkua, mutta kyllä mä silti tota uskaltaisin suositella. :-D musta tulis vissii yhtä hyvä ruokakriitikko ku leffakriitikkoki, right....? :-D









Amarillo oli siis kaikinpuolin kiva paikka ja tuun käymään siellä varmaan vielä uudestaan. aina on kiva löytää uusia hyviä ravintoloita ni on vähä vaihtelua. :-) meiän ilta oli myös loistava, joten kiitos ihanille tytöille siitä! ei mulla varmaan muuta, josko tää postaus nyt vaikka pysyis täällä, kolmatta kertaa en tätä tee, ku tästä tokastaa ei tullu yhtä kiva ku siitä ekasta, mutta ei voi mitään :-D nyt heippa! 


5 kommenttia:

  1. toi paita on vaan niin täydellinen! muistan kun noita oli Ginassa, mutta ei ollut mun kokoa :( toi sopii sulle kyllä hyvin! kivannäköinen toi ruokapaikka :)

    VastaaPoista
  2. hehe mua naurattaa kun olit noin innoissaan noista nachoista :D:D Amarillossa siis kuuluu ihan normaalisti kaikille noi nacho siihen alkupalaks, vähän samanlailla, kun New Yorkissa ne sipset :)
    Suosittelen muuten New Yorkkia, josset oo vielä käyny:) Chicken Crispy Burger on ihan huikee!

    VastaaPoista
  3. Anna: toi on kyllä ihana, todellinen luottovaate! :D ja oli kyl kiva ruokapaikkaki :))

    Anonyymi: haha siis emmä sitä mitenkää ihmetelly, tiesin kyl et se just tuodaan kaikille niinku alkupalaks :D mut se oli vaan kiva ylläri ku en tosiaa aiemmin ollu ollu tuolla:) ja hääh ei viimeks ku mä oon ollu New Yorkissa oo tullu mitää sipsejä :( mut siel on kyl huippuruuat eli tosiaan pitää mennä taas ja varsinki et saan sipsejä !! :D

    VastaaPoista
  4. toi sun paita on niin pirtsakan värinen, tosi kiva :) ja chicken pocket näyttää myös hyvältä :-D

    VastaaPoista
  5. toi on kyllä ihanan värinen ja just täydellinen kesään ja kevääseen:) ja haha joo, chicken pocket oli kyllä herkku!

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...