maanantai 23. huhtikuuta 2012

u can find me on a table full of vodka and tequila

moikka moi! mähän lupailin että tuun tänään vähä kertoileen mun viikonlopusta, joka oli huippukiva ja aika vauhdikas, siitä kiitoksena kärsin nyt pienestä flunssasta, mutta oli se sen arvosta. :-D koitan nyt saada tästä tekstistä ees jotenki järkevän ja tiivistää paljon, koska juttua on hirmusesti mutta kuvia vähän!
 
perjantaina töistä päästyäni ja hetken Hellan kanssa hengailtuani lähin Ramin luokse tän näkösenä:


asuvvk5

mun teki hirveesti mieli laittaa päälle toi kirkkaansininen bleiseri, joten asu rakentu sen pohjalta ja ite tykkäsin tosta tosi paljon! sopivasti rentoutta mutta kuitenki pientä juhlavuutta ton bleiserin avulla. mitäs te sanotte tosta asusta? :-)
  • bleiseri Bershka 
  • t-paita Gina Tricot
  • farkut Gina Tricot

vvk8

meiän oli tarkotus ensin viettää rauhallista koti-iltaa Ramin luona laitellen ruokaa ja kattellen pakolliset perjantai ohjelmat eli Salkkarit ja Voice of Finlandin finaali. nää suunnitelmat meillä toteutu kohtuullisen hyvin, hengailtiin, käytiin kaupassa, kokattiin superherkullista kanawokkia nuudeleilla ja tosiaan katottiin noi kaikki ohjelmat. :-) ps pakko sanoo että Voice of Finlandin voitti täysin väärä henkilö, kuka vaan muu ois ollu parempi!


vvk5


vvk6

Robin oli siellä! :-D okei mua huolettaa vähän koska musta on kovaa vauhtia tulossa joku Robin fani... päikkylapset on vissii aivopessy mut!

vvk7

joo totaa, mites nää yhteiskuvat taas. :-D ihan hienoja ja sillai!
mutta tosiaan sitte siihen illan osuuteen joka ei menny ihan niin suunnitelmien mukaan. :-D Rampsan kaveri oli kutsunu meiät sen luokse viettään iltaa kera tyttöystävänsä ja vähän nauttiin viiniä sivistyneesti..... hmm kuinkas kävikään, ku päästiin paikalle yhentoista maissa siellä oli tupa täynnä ja täydet bileet käynnissä. :-D me tietysti liityttiin joukkoon ja lopulta löydettiin ittemme Fat Ladyn pöydästä vetämästä varmaa kolmatta pulloo skumppaa! meiän tosiaan piti juoda sillai ihan vähän ja nimenomaan viettää iltaa porukalla, meiän ei pitäny kummankaan saada krapulaa, koska Rami oli tosiaan seuraavana päivänä lentämässä Italiaan ja mä olin menossa illalla juhliin, no toisin kävi. :-D ei sillä en tosiaankaan valita, meillä oli nimittäin ihan huippuhauska ilta isolla porukalla, tuli jutskailtua paljon, tutustuttua itseasiassa vähä uusiin typyihinki, tanssittua ja ennen kaikkee vaan pidettyä hauskaa. :-)


vvk4

mun ja Ramin illan juomat! vitsi toi mustikkapople oli hyvää ton karpalomehun kanssa :-)

vvk3

isin juhlista jäi vähän noita juomia yli ni pitäähä niitä ny tuhota, ettei pahaks mee! :-D



vvk9


Rampsan ystit kävi vähä vetämässä moovseja, oli ihan pakko ottaa kuva, vaikkei niiden hienous tässä näykkään. :-D 

 
lauantaina puoli kolmen maissa herätessämme ei sitte enää ollukkaa nii hauskaa ja ne puheet siitä ei krapulaa-jutusta vähän kusi. :-D meillä oli kummallaki jäätävä krappe eikä särkylääkkeitä tai liioin ruokaa ollu mailla halmeilla... mä oisin varmaan kuollu tai vähintää jättäny illan juhlinnat välistä, ellei mun rakas poikkikseni ois ollu nii ihana ja siinä tappokunnossa raahautunu ihan mun vuokseni apteekkiin ja hakeen meille ruokaa. :-) rakastuin heti vähä lisää, jos se vielä on mahdollista! :-D no siinä se päivä sitte kulu itteemme parannellessa ja Ramin pakkaillessa, yritin mä jotenki itteeni ihmisen näköseks laittaa mutta eihän siitä kauheesti mitään tullu. seittemän maissa Ramin veli ja kaverit saapu myös Rampsalle ja aika suorilta mä lähinki ajaan niitä kohti Pirkkalaa ja tälläki hetkellä ne paistattelee Sisilian auringossa, oonko kade vai en? :-(

pojat kentälle heitettyäni lähin ite kaahaileen kotiin jotta ehtisin laittaa itteni vielä kauniiks ja valita vaatteet ennen ku suunnattiin Hellan kanssa kohti keskustaa! aloteltiin meillä sillai pikasesti, jonka jälkeen tosiaan lähettiin kohti Omppua, jossa rakas Allimme ja sen kaverit oli jo täydessä vauhdissa. :-) Allin kaverilla oli kakskymppiset, ja ne oli päättäny lähtee Keuruuta kauemmas juhliin ja me päästiin iloksemme mukaan! Allihan on tunnetusti ihan paras ja sen tytöt on ihania myös, joten ilta ei voinu olla muuta ku onnistunu! ite olin liikkeellä tän näkösenä, ja nää asukuvat kera Hellan onki ainoot kuvat joita mulla illasta on:


asuvvk2

mulle tuli taas vuosisadan vaatekriisi, ku olin keksiny sellaset kivat perus baarivaatteet, mut sit kuulinki että tytöt meinas panostaa synttäreiden kunniaks ja oli liikkeella mekoilla yms, joten pakkohan sitä oli itekki heittää päälle jotain vähä spessumpaa. :-D koska en toho hätää keksiny oikei muutakaa, turvauduin jo käytettyyn mutta mun mielestä tosi kivaan asuun! pitäs varmaan hamstrata vähä enemmän semmosia baariasuja.
  • toppi H&M
  • hame Gina Tricot

vvk1


hengailtiin tosiaan hetkinen siellä Ompulla, jonka jälkeen jatkettiin porukalla kohti Kuubaa! Kuubassa oli jotenki ihmeen vähän ihmisiä, kaikki oli vissii meiän tuurilla päättäny valita jonku muun juhlapaikan lauantaille, mutta mikäs siinä, tytöt pääsi rauhassa vallotteleen tanssilattiaa, ja ainaki saatiin hyvä pöytä jossa juoruilla ja vaihtaa kuulumisia. :-) kaikkien väsymysten ja mun krapen takia ilta jäi meiän ja Allin osalta vähä lyhyeks, mutta sitäki hauskemmaks! oli ihana nähä kaikkia Keuruun typyjä ja ennen kaikkee Allia, että terkut vaan kaikille ja kiitos ku päästii mukaan juhlimaan ;)

jos viikonloppu muuten oli vauhdikas niin sunnuntai oli ihanan rauhaisa, krapultasta ei ollu tietookaan, sen sijaan suunnattiin Hellan kanssa niiden takapihalle ottaan aurinkoo! kyllä, luitte ihan oikein. :-D tiedetään että ulkona oli "vaan" 14 astetta, mutta Hellan piha on sen verran suojaisa että siinä asteet lähenteli auringon porottaessa hellelukemia, joten shortseilla ja topilla siinä tarkeni mukavasti ja saatiin vähä jopa väriäki! :-) ihana sunnuntai ja ihana viikonloppu kaikin puolin, nyt mun on kuitenki pakko lopettaa tää jauhaminen ja juosta bussiin, sillä jatketaan tyttöjen kanssa viikonloppua vielä tänään ja lähetään treffaileen Lauran luo! ♥ siitä lisää huomenna, nyt moimoi ja ihanaa maanantaita joka iikalle! 


vvk2

22 kommenttia:

  1. Vihii mulla on kans toi bleiseri ! Ihana:) ja haluun myös ton hameen... Ps saako tota poplee vai mikä nyt on niin Alkosta?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi bleiseri on kyllä täydellinen! mun tekis mieli pukee se ihan liian usein :D ja joo poplee saa ihan Alkosta mustikkana ja mansikkana, suosittelen testaamaan ;)

      Poista
  2. Ihan älyttömän ihana toi asu jossa on toi punanen hame ja valkonen paita<333 sopii sulle aivan täydellisesti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! :) itekki tykkään siitä tosi paljon, vaikken nyt ihan tosta täydellisestä tiedä, mut kyl mun mielestä sopii! vaikka tosiaan täälläki porukka on ollu sitä mieltä ettei tällänen lihapulla voi pukeutua noin, mutta tärkeintähä on et ite tykkää :D ja kiva että ainaki osa on mun kaa samoilla linjoilla, kiitokset siis vaan! :)

      Poista
  3. kivoja kuvia, ja pople on kyllä parasta :). ai siel on jo nooin lämmin! täällä on vasta just ja just 10 astetta, että ei ihan viä pääse aurinkoa ottamaan :p.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia! :) maistoin ekaa kertaa kunnolla tota poplee ja se on kyl tosi hyvää, varsinki ton karpalomehun kanssa tykkäsin tosi paljon! joo täällä on ollu viimeset pari päivää semmosta melkein 15 varjossa, joten tuulensuojasella terassilla auringonpaahteessa on kyllä tosi lämmin. ihanaa, ja toivottavasti lämpimät ilmat saapuu sinnekki päin pian, tänne on luvattu loppuviikolle sadetta :(

      Poista
  4. Oi tuollainen sininen bleiseri olisi niin kiva ja varmasti käyttökelpoinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi on kyllä ihan tosi ihana ja nimenomaan käyttökelponen! :) tekis mieli pukee se päälle joka päivä :D

      Poista
  5. Oot ihan mielettömän kaunis tossa asukuvassa! (= ja voi että mä niin tykkään tosta sun asusta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi voi kiitos! :) ja toi punavalkonen asu on kyllä munki mielestä ihan tosi tosi kiva, vaikka osa täälläki on ollu sitä mieltä että eihän tollaset vaatteet sovi tälläselle läskille, mutta ite oon kyllä eri mieltä ja tykkään kovasti :) kiva kuulla että löytyy muitaki jotka on siitä positiivista mieltä! :)

      Poista
  6. JA HEI KÄY TSIIGAAN MUN BLOGI :) tunnustus sulle sielä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä huomasin !! kiitti iha sikana :) <3 tuli tosi hyvä mieli, heti ku selvisin siitä hämmennyksestä ku törmäsin omaan naamaani tossa uusien postauksien etusivulla haha :D mutta ihanaa kun tykkäät, kiitos paljon! :) paitsi että voihan peppu, koska mä oon kans saanu noita jo pari, mutten ollu ehtiny viä tehdä ja olin aatellu laittaa sut sinne ehdottomasti! :D

      Poista
  7. Hei wau, mä en oo koskaan ennen tajunnut, että punainen ja valkoinen sopii ihan mielettömän hyvin yhteen!! Mutta kiitti paljon inspiraatiosta, taidampa pukea lähipäivinä päälleni punaista ja valkoista ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nonniin oleppas hyvä vaan! :) ite tykkään kovastikki niiden yhdistelmästä ja jäänki siis innolla seuraan sun asuja mitä sä noilla väreillä keksit ;)

      Poista
  8. Hei kaunis nainen! Mitä itseruskettavaa käytät? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. talvisin käytän nykyää vähä millon mitäki, kesäsin en ollenkaan! aattelin tehäkki postauksen ku ostin Nivean sun touch itseruskettavaa ja siis näissä kuvissa oon laittanu sitä joskus vajaa viikko sitte, eli en oo mikää kauhee tehokäyttäjä jos ei oo jotain erityissyytä :D mutta sitä siis ja siitä tulee postausta tässä lähiaikona vielä:) ja hehee kiitos kehuista!

      Poista
  9. Siis aivan U-P-E-A tukka sulla!!! :) Sopii tositosi hyvin

    VastaaPoista
  10. Oot kyllä kaukana lihapullasta tossa asussa! WautsiWau! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, en nyt tiä iha hirveen kaukana mutta ite tykkään kyl kans :) kiitos kivasta kommentista! :)

      Poista
  11. Hei woooow, toi punasen ja valkosen yhdistelmä sopii sulle ihan täydellisesti! Todella kaunis olet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! :) mä tykkään kans tosta väriyhdistelmästä, pitäs pitää useemmin noita värejä yhessä :)

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...