torstai 5. huhtikuuta 2012

talk that talk to me


  •  farkut Gina Tricot
  • vyö H&M
  • toppi joku random turisti shop Agia Napassa
  • bleiseri H&M
  • pipo Cubus





mä halusin nyt alottaa heti tolla asulla ja kertoilla siitä vähä! :-) sain jonku yhtäkkisen inspiksen, että mun pitää nyt kokeilla kerranki jotai muuta ku sitä klassista tyyliä ja päätin sitte "repästä" (okei joku on nyt sillai mitä helvettiä, toihan on ihan perus asu, mutta myöntäkää et oha toi mulle vähä erilainen :-D) kerralla kunnolla, heittää pipon päähän, löysän topin päälle ja toista kertaa elämässäni (eka kerta oli joskus yläasteella ku haluttiin Hellan kaa tehä vaikutus johonki varmaa siis daa tosi ihquuun jätkään, jolla oli Conssit ja lainattiin sitte siskojemme ihan liian isoja Converseja ja oltiin niin noloja :-D)  Converset jalkaan! toi pipo ei kuumuuden takia kauheen kauaa mun päässä pysyny vaikka sen kriiseilystä huolimatta siihen sain. mun mielestä tollanen pipo ei vaan sovi mun pään muodolle, näytän ihan tontulta, mut ku kaikilla muilla ne on niin hienoja ni pakkohan niitä on säännöllisin väliajoin kokeilla. :-D mutta siis mun oma tuomio tästä "rentummasta" asusta on että tykkäsin tosi tosi paljon! en nyt oo mitenkää alkamassa aina pukeutua tolla lailla, mutta kuten täällä blogissa monesti todettu, miksei sitä tyyliään vois aina välillä vaihdella. :-) mitä te sanotte tästä kokeilusta, hot or not?

tollasessa asussa tosiaan lähin iltapäivällä Hellan kanssa kohti keskustaa. käytiin kiertelemässä parit kaupat ja löysinki muutamia juttuja joita varmaan esittelen tässä lähipäivinä! tehtiin siis ihan pikanen kierros Tampereen kaupoissa, jonka jälkeen treffattiin Laura ja mentiin sen luokse istuskeleen ja viettään iltaa. :-)

Lauran luona istuskellen meiän ilta oikeestaan kuluki! vietettiin siellä sellaset kevyet viis tuntia. :-D ei oltu nähty yli viikkoon joten herran jestas, johan sitä puhetta, jutskailua, kuulumisten vaihtoo ja juoruilua riitti! parhaiden kavereiden kanssa illan viettäminen, kuulumisten vaihto ja pää irti nauraminen on vaan parasta viihdettä ja melkein vielä hauskempaa se on Subien ja cokisten äärellä. syöpöteltiin, juteltiin, katottiin sekä eiliset että tän päiväset Salkkarit, oltiin vaan ja hengailtiin sekä ihasteltiin ihanaa auringonlaskua Lauran ikkunasta. :-) aika mukava keskiviikko ilta sanoisin mä!








kiitos parhaille tytsyille taas kivasta illasta, oli huippua! :-) tänään mulla on myöskin ohjelmassa jotain huippua, nimittäin romanttinen ilta Ramin kanssa, meiän huomisen kuukausipäivän kunniaks! saa nähä mitä kaikkee keksitään, mutta ainaki kokkaillaan joku kiva kynttiläillallinen ja saunotaan ku kerranki ollaan täällä meillä isossa ja saunallisessa talossa! :-D ennen Ramin hakemista tänne mulla on kuitenki vielä monta jutskaa hoidettavana, joten enköhä nyt nosta perseeni tästä koneelta ja palaile taas ku vaan kerkiän, heippa ihanat ja kauheen kivaa pääsiäistä kaikille, syökää paljon pääsiäismunia ja mämmiä, heippa!

7 kommenttia:

  1. hahaa mulla oli just viime sunnuntaina samanväriset farkut, samanmallinen löysä toppi, bleiseri ja tennarit :D mut kiva asu!:)

    ja saahan susta nättejä kuvia vaikket hymyilekkään, ja ooiivoii sun iho näyttää ihanalle noissa lähikuvissa, jealous!

    VastaaPoista
  2. haha toi on aina hauskaa ku bongaa jostai blogista iha samanmoisen asun ku mikä itel on just ollu :D mutta kiitokset ja ilmeisesti sunki asu on ollu aika kiva ;)

    ja joo oon vähä koittanu treenata huvikseni noita ei hymyileviä kuvia :D viä vähä harjotustasolla mutta ehkä mä viä joskus opin jonku toisenki poseeraustavan ku sen luonnollisen hymyni haha:D ja joo! mun iho on itseasiassa tällä hetkellä tosi hyvässä kunnossa, oon ilonen niin kauan ku se jatkuu! :D

    VastaaPoista
  3. Toi pipo on ihana, niin söpö! :D Ja tollanenkin tyyli on sulla just jees, mä ainakin tykkään vaihdella tyyliäni melkein päivittäin! Jonain päivinä vetelen tennareissa ja hupparissa, ja seuraavana päivänä hameessa ja korkkareissa :D Ja just tennareihinkin voi yhdistää jakun ja hameenkin kanssa menee joku kiva pipo. Tyylejä on kiva sekoitella ;D

    Ja ihanaa iltaa sulle ja Ramille! :)

    VastaaPoista
  4. Vähä sulla on pitkät jalat! Ihana asu muutes ;)

    VastaaPoista
  5. Ihana :D kannattaakin kokeilla uusia juttuja välillä! Ja tykkään tosta topista ihan kamalasti:)

    Nyt voi munkin blogia seurata taas bloggerin kautta ;)

    VastaaPoista
  6. Nina: toi pipo on kyllä söppänä, kaikkialla muualla paitsi mun päässä haha :D mutta kiva kuulla että tostaki tyylistä tykätään, tyylien sekottelu ja vaihtelu on kyllä kivaa, ei käy pukeutuminen tylsäks :D ite koen kaikkein omimmaks tyylikseni sellasen vähä klassisemman tyylin, mutta välillä on kiva saada vähä vaihtelua :) ja kiitokset, ilta oli ihana! :))

    LaXo: voi kiitos! :) hullaannuin itekki tällä viikolla ehkä vähä liikaa noista kiharoista ja pakko saada sellaset tänää baariinki :D

    Anonyymi: haha, joo noissa kuvissa mun jalat itseasiasa näyttää suhteellisen pitkältä! noi korkeet farkut luo kivan illuusion ja ku kuva on vähä alhaalta päin nii seki hämää :D nimittäin mun jalat ei tosiaan oo pitkät todellisuudessa! tässa 165 senttisessä ruhossa mikään ei oo kauheen pitkää, ja mulla on töppöjalat :D mutta kiitos asukehuista, kiva että tykkäsit! :)

    Siiri: kiitos! :) ja niinpä, oon samaa mieltä et uudet jutut on aina hyvä, ei käy tylsäks! :D ja toi toppi on kyllä ihana! mun pitäs leikellä mun i love egypt paitaki tollaseks ku toi on nii kiva:) ja joo jei huomasinki ja liityin heti lukijaks ;)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...