keskiviikko 31. elokuuta 2011

waited on u for so long, too many days since June



tomorrow tomorrow, i love you tomorrow. you're only a day away! ♥

moikka taas kaikille! vähiin käy ennen ku loppuu, vai kuinkas sitä sanotaankaa.. nimittäin mun päiväni täällä Korfulla :-( toisaalta oon tosi tosi haikein mielin koska mulla on ollu niin niin niiin mahtavat kolme viikkoo täällä mun parhaimman ystävän kanssa, ja ei oo kiva joutua taas eroon Hellasta! mutta toisaalta tää mun reissu täällä on vastannu mun odotuksia täydellisesti, ollaan relattu, juhlittu, syöty hyvin, otettu aurinkoo ja ennen kaikkee juoruttu! oon tutustunu ihaniin uusiin ihmisiin ja mikä tärkeintä viettäny paljon paljon ihanaa aikaa sen tärkeimmän vanhan kanssa. kuitenki kaikesta tästä huolimatta ootan jo huomista niin älyttömästi, koska Hellan kanssa me tavataan tasan kuukauden päästä ja Ramia en oo nähny kahteen ja puoleen kuukauteen ja mulla on ihan järjetön ikävä! en jotenki vieläkää tajua että huomenna kello 13.30 (Egyptin aikaa :-D) mä sitte vihdoin nään sen ♥ en osaa edes kuvitella millasta on taas päästä halailee ja pussaileen omaa kultaa ja ennen kaikkea nähä vaan Ramin kasvot ja päästä jutteleen sille ilman minkään tyhmän tietokoneen apua! kaiken tän takia en oo ihan mieli maassa lähössä täältä Korfulta vaikka haikeeta onki.. (itseasiassa tällä hetkellä mun päässä pyörii lähinnä älytön stressi tosta lennosta ja kaikesta siihen liittyvästä, ikuinen pessimisti ku oon ni en vaa voi uskoo että tosiaa oon sillon puoli kaks Cairossa ehjin nahoin ja matkalaukku kourassa :-D)

Ramin näkemistä odotan siis kaikista eniten, mutta tottakai odotan myös itse Egyptiin pääsyä! en oo koskaan ikinä käyny missään muualla ku Euroopan maissa ja huomenna oon yhtäkkiä Afrikassa. kulttuurishokki on varmasti suuri, mutta musta se on vaan ihanaa ja jännittävää! meille tulee niin ihanat kolme viikkoo Egyptissä, ohjelmassa on mm. muutama vierailu Kairossa, pyramidien katselua (aion mennä Kheopsin sisälle!!), muutama yö hotellissa ihan vaan me kaks Sharm El Sheikhissä meiän vuosipäivän kunniaks ( ♥ ) sekä ihan vaan perushengailua ja toistemme seurasta nauttimista Suezissa :-) nyt on sama fiilis ku sillon ku lähin tänne Korfulle että en pysty sanoin kuvaan sitä kuinka onnellinen oon ja kuinka paljon sitä Ramin tapaamista odotan! voin vaan kuvitella itteni noilla lennoilla.. tiettekö sen fiiliksen ku on odottanu jotain ihan älyttömästi ja sit se on jo ihan lähellä? no lento Korfulta Ateenaan menee ehkä viä ihan jees nukkuessa ku tää yö kuluu valvoessa, mutta se lento Ateenasta Kairoon, oon varmaan ku kissa pistoksissa ja hymyilen koko aja ku joku idiootti :-) musta tuntuu ettei mun suusta tuu nyt mitään järkevää, joten on ehkä paras että lopettelen tän hehkuttelun tähän ja palaan reaaliaikasena tossa loppuviikosta AFRIKASTA ! :-) valitettavasti mulla ei oo nyt teille mitään ajastettuja postauksia joten yritän palata ihan niin pian ku vaan netti mulle sen suo ni kertoon teille kuulumisia! sama homma ku Korfulle tultaessa ni palaan paikan päältä kertoon millaset mun postailumahdollisuudet on. nyt kuitenki muutama kuva ja sitte lähen pakkailee viimeset kamat ja istuun viimesen kerran kuukauteen iltaa Hellan kanssa! tänä yönä en aio nukkua ku ei siitä mitää tulis kuitenkaa ja tätä lentoo en halua missata !

4 kommenttia:

  1. hei voi että! oon niin kateellinen sulle :D mulla on 97 päivää jäljellä että nään mun poikaystävän. täällä mä istun meidän yhteisessä uudessa kodissa ja joka päivä odotan sitä enemmä ja enemmä. varmaa ihan mahtava tunne kun saa pitkän erossa olon jälkeen oikeesti nähdä toisen! oon miettiny about joka päivä miltä se tuntuu ku saa hypätä toisen syliin! :D aaw. teil on varmaa nii kivaa :) varmaa hassuu ku iha tuntematon kommentoi näin mut ku tuntuu et eletää aika samanlaista tilannetta nii osaan samaistua ;D

    jos siis muistat mut, kommentoin joskus aiemmi johonki postauksee. mun poikkis on siis 6kk ulkomailla eikä nähdä siinä välissä :(

    VastaaPoista
  2. muistan kylla! :) ja ei mitaan, tottakai saa kommentoida! ja totta vie on niiiiiiiiiiiiiin helmee nyt :) koita saki kestaa, loppujen lopuks aika menee nopeesti ja pian ootteki jo yhessa ihan ku ennen! :)

    VastaaPoista
  3. onks sulla joku läppäri tietokone mitä kannat mukana? :)

    VastaaPoista
  4. joo mulla on mun oma samsungi ollu mukana täällä reissussa :) mutten oo jaksanu ottaa sitä joka päivä mukaan tänne kaupalle ni oon vastaillu teiän kommentteihin täällä näiden koneilla, siks ei oo ääkkösiä aina noissa vastauksissa :D

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...