torstai 11. elokuuta 2011

i even did my hair for you

moikka moi! voisin alottaa tänki postauksen sillä jo niin tutulla "oon ihan poikki", mutta siis oon ihan oikeesti! osuutensa asiaan voi olla viime öisillä 3 tunnin yöunilla ja 8 tunnin remuamisella kaupungissa ja sen jälkee viä pakkailemisella ja stressailulla kotona.. mua ihan oikeesti huolestuttaa miten saan kaikki mun matkatavarat mukaan, tällä hetkellä matkalaukun paino on n. 21 kiloo.. taitaa tarvita pari lisäkiloo ostaa, ja vähä tota käsimatkatavaraa säätää, mutta eiköhän tässä selvitä! varotan jo etukäteen että mun kuvat on aika surkeita tänään (taas), onneks huomenna suuntaan kohti Kreikan saaria joten sieltä ei yksinkertasesti huonoja kuvia voi saada, eli parannusta asiaan luvassa :-D muutenki musta tuntuu että nää viimesten päivien postaukset on ollu jotenki kauheen turhia, ja kaikki (mukaan lukien minä) varmaan odottelee jo kieli pitkällä niitä postauksia matkoilta! niitä ois luvassa varmaan ens keskiviikosta saakka, mutta siihen saakka saatte ajastettuja postauksia jotka on ainaki musta ihan kivoja ja löytyy sieltä varmaan teille yks videoki ;)

nyt kuitenki takas tähän mun viimeseen päivään Suomessa. heräsin aamulla pienissä tuskissa kello 7 ja laittauduttuani ihmisen näköseks taas kerran, suuntasin kohti Pyynikintoria ja Kampaamo I.L.Oa! liikkeelle lähin näinki syksysessä mutta ihan kivassa asussa:

  • housut H&M
  • vyö Pull&Bear
  • neule Lindex (siinä on kyynärpää paikat!)
  • karvajuttu H&M

kaikkia kuitenki kiinnostaa eniten nää hiuasiat ja sehän tän postauksen pääpointti oliki joten ei muuta ku ennen-jälkeen kuvia kehiin:


hiukset oli periaatteessa ihan jees ja joissain valoissa jopa nätit, mutta niistä puuttu se freesiys ja toi juurikasvuki moikkaili ihan kivasti kuten huomaatte :-D noissa oli edelleen liiaks sitä tummempaa raitaa tuolla latvoissa, ja siitä piti päästä eroon ja saada väriä kirkastettua!



kuten varmaa huomaatte nii ite väri ei oo muuttunu iha hirveesti mihinkää suuntaa, lähinnä se on kirkastunu ja yleisilme on oikeesti aika paljon vaaleempi, mikä ei näistä kuvista nii hyvin näy :-( anyway tyvi värjättii siis iha kokonaa ja muuten laitettii pari hassua raitaa ja taittava sävy! kuten sanottu ni kuvista ei eroo huomaa nii hyvin, mutta on tää tosiaan aika paljon vaaleempi nyt ja tykkään ite ainaki iha kauheesti :-) ei tää mikää hirveen kylmän sävynen oo, mutta mun mielestä enemmän sellanen luonnollisen vaalee/kulta, ku mikää kusen keltanen :-D eli onnistunu lopputulos taas kerran ja toivotaan että se kestää ton kuuden viikon paahtavan auringon!


kampaajareissun jälkee suuntasin Lauran kanssa Speak Easyyn lounaalle ja samalla ns. viimeselle ehtoolliselle :-D se sisälsi tietysti siipiä, ylläri? tajusin myös just ku olin lähteny että en tullu ottaneeks yhtäkään kuvaa, mutta ehkä se ei nyt haittaa. eli viimeset treffaukset Lauranki kanssa ja ikävä tulee oleen kova! paljon ehtii tapahtua kuudessa viikossa täällä oikeessa elämässä, mutta onneks Skypet ja Facebookit on keksitty ni pysytää ajantasalla :-)

muutenki tänään on ollu jotenki kauheen sekavat fiilikset! toisaalta oon ihan täpinöissäni lähdöstä ja miettikää sitä tunnetta ku pystyin sanoo Hellalle puhelimessa kahen kuukauden tauon jälkee että "nähään huomenna!" aika mahtava fiilis, samaten kun se että tänään on tasan kolme viikkoo siihen että nään Ramin ekaa kertaa kauhteen kuukautee. isoja ja hienoja juttuja enkä voi olla muuta ku innoissani, mutta tästäki huolimatta mulle iskee pieni haikeus ku mietin etten tuu nukkuu mun omassa sängyssä kuuteen viikkoon enkä nää mun perhettä koko aikana yms. nyt ennen lähtöö noi tuntuu jotenki isoilta jutuilta, mutta tiän että ku oon reissussa ni tollaset asiat ei käy mielessäkää (ok, totta kai ikävöin äitiä ja isiä ja Vilmaa ainaki vähän!) ja eiköhän tällänen itsenäinen kuuden viikon reissu tee iha hyvää mun itsenäistymiselle :-) eli pääosin iha superhyvillä fiiliksillä mennää, ja oonki ajastellu teille jo huomiselle pienen hehkutuspostauksen joten huomenna saatte kuulla vähä viä lisää siitä kuinka innoissani oon :-D nyt mä lähen skypettään ja syömään ja yritän päästä ajoissa nukkumaan sillä huomenna herätys kello 8 ja 10 matka jatkuu kohti Helsinki-Vantaata, okei nyt tää teksti loppu tähän koska en pysy enää housuissani :-D

eli siis moikkis moi ja palaillaan reaaliajassa ens viikon puolella! kertokaa mielipiteitä hiuksista ja kommentoikaa muutenki ahkerasti sillä aikaa ku oon poissa :-) kivoja ajastuksia siis luvassa ja yritän joko tulla iha ite hyväksyy teiän kommentit tai laitan Vilman asialle ja vastailen sitte ku vaan pääsen koneelle! pitäkää hauskaa Suomessa ja koittakaa kestää syksyn tuloo, ajatelkaa positiivisia puolia eli uusia vaatteita :-) moikka moi kaikki ihanat pysykää langoilla! :-)

4 kommenttia:

  1. ihanaa reissuu!! :)
    löysin vasta blogisi ja ihastuin!! ihana tyyli ja hyvät kirjotukset! :)

    nii ja toi sun yo mekko on ihana!! onko se ihan ompelijalta vai mistä ostit sen? :)

    Jään seurailemaan!

    -emma

    VastaaPoista
  2. voi kiiitos! :) ja paljon tervetuloo mukaan :)

    yo-mekko tosiaan on ihana oon samaa mieltä :D ostin sen Koskikeskuksen Leimuskasta tossa keväällä :)

    VastaaPoista
  3. Ei herran jestas, tää on varmaa viidesmiljoonas kerta ku tuun sanoo, et oot upeen näkönen, mutta ku nii.. :D Oot varmaa kaunein nainen mitä oon nähny :D en suotta ole kateellinen (:

    VastaaPoista
  4. oho! :) tai siis kiitos ihan kauheesti, tuntuu oudolta lukee tollasia kommenttejä itestään, mut oon toki imarreltu :D kiitos paljon! <3 mutta muista että emmäkää aina kaunis oo (toisin sanoen tosi harvoin :D) ja kaikilla on ne omat hyvät puolensa, ja kauneus on aina katsojan silmässä sanon mä ;)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...