tiistai 9. elokuuta 2011

music is all i need

eilen taisin lupailla että tuun postaileen teille seuraavan kerran tänään illalla, mutta mulle iski hätä! yllättäen sen aiheuttaa taas kerran toi reissu :-D matkalle lähtö on aina yhtä ihanaa, mutta kaikki tälläset pienet stressaavat jutut joita sitä ennen pitäs hoitaa ei ookkaa nii kivoja, vaikka aina perille päästyään kiitteleeki että jakso tän ja tänki asian hoitaa! nyt mä pyytäisin kuitenki taas kerran teiltä apua, mutta tällä kertaa ihan mukavassa asiassa :-) huomasin nimittäin tossa illalla että mun iPhonen soittolistalle kuuluu n. 70 biisiä ja kaikki oon kuunnellu jo niin puhki ettei oo tosikaa. mähän oon usein linkitelly tänne teille omia lempparibiisejäni, nii aattelin että josko te haluisitte nyt kertoo mulle teiän omia lemppareita? :-) uusia biisejä on aina kiva kuulla ja toisten vinkeistä löytyy usein ne parhaimmat helmet, ku ite ku lähtee metsästelee uusia lemppareita ni aina päätyy kuitenki niihi samoihi vanhoihin tai ainaki samantyylisiin :-D eli nyt omia lempparibiisejä kehiin, jooko?


musavinkkejä jakoon siis ja veikkaan että nyt ku toivottavasti löydän taas muutaman uuden lempparin ni Korfulta käsin säädän viä tännekki pitkästä aikaa jotain musalemppareita :-) nyt kuitenki meikkaileen ja kohti kaupunkia ihanien tyttösten kanssa, palataan illalla asiaan bye ja superisti kiitos vinkeistä jo etukäteen! :-)

1 kommentti:

  1. Mulla pyörii tällä hetkellä ainoostaan yksi biisi päässä taukoomatta, koska se on vaan niin mahtava, joten jaan sen myös sun kanssasi : )

    Mafiaveljekset feat. Osmo Ikonen - Viime kesä

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...