torstai 4. elokuuta 2011

running through the rain

moikka moi! mun on nyt pakko sanoo ihan suoraa et mulla ei oo just tällä hetkellä yhtään fiilistä luritella tänne mitään, eilisillasta alkaen on ollu aika hitonmoinen ikävä joten teksti ei ois mitää kauheen ilosta! niinpä kerron vaa et tänääkää en oo saanu aikaseks mitää muuta ku kahvitella Sohvin ja Vilman kanssa, mikä oli kyllä tosi kivaa :-) sieltäkää mulla ei valitettavasti oo kuvan kuvaa, koska meiät yllätti sellanen supersadekuuro matkalla keskustorille, ja oltiin ihan rumia ja märkiä ni ei oikei kuvailut innostanu :-D asukuvat onneks ehin ottaa ennen ku sade alko joten ne mulla on teille esittää:



liikkeellä olin tälläsessä sailor-tyylisessä asussa josta tykkäsin superisti! mitäs mieltä te ootte?
  • paita Gina Tricot
  • shortsit Gina Tricot
  • kengät H&M

sori anteeks sori ku tästä tuli nyt tällänen kamalan masentava ja lyhytsananen postaus, lupaan palailla huomenna teille paremmalla tuulella sillä vihdoin huomenna alkaa Kompa ja sitähän on tunnetusti taas odotettu koko kesä, nii ei voi olla ku hyvällä tuulella! :-) Kompasta tuun siis selittelee teille tarkemmin huomenna ennen lähtöö, nyt kuitenki lähen masistelee Salkkareiden parii ja luultavasti myös syömään suklaata sanoitte mitä sanoitte :-) heippamoi!


2 kommenttia:

  1. Ollaan liikuttu lähes samanlaisessa asussa tänään! :D Samanlainen paita (tosin mulla noi raidat tummansiniset) ja kummallakin valkoiset pöksyt ja musta laukku! Oli jotenkin tosi huvittavaa kun näin noi sun asukuvat :D Mutta nättinä oot ollut taas kerran<3

    Anniina

    VastaaPoista
  2. haha :D siis itseasiassa mullaki on tossa paidassa semmoset nimenomaa ihan tummansiniset raidat noissa kuvissa näyttää vaa mustilta.. eli aika samoissa ollaan menty, hassu sattuma tosiaan :D

    ja kiiitos taas kerran<3:)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...