maanantai 1. elokuuta 2011

we have become accessories

no moi ! kuten eilen sanoin, mulla ei ollu mitään hajua tän päivän ohjelmasta, mutta se kyllä valkeni aika nopeesti siinä vaiheessa ku herätessäni huomaan kellon olevan kolme iltapäivällä... toi aamuyön tuntien Skypettäminen Ramin kanssa ei ehkä oo ihan hyvä juttu mun päivärytmin kannalta, mutta ihan sama! mielluummin juttelen sen kanssa ja sekotan päivärytmini, ku että en juttelis ja eläisin sellasta perus 8-16 arkee :-D anyway vielä kolmeltaki herätessäni olin superväsy ja päätä särki yms yms vaikka olin kerenny kuitenki nukkua lähemmäs 8 tuntia.. niinpä päätin että "today I don't feel like doing anything" ja se päätös piti! mun päivän suurimpia saavutuksia on tähän mennessä ollu pakkaamisen ajatteleminen (hei suunnitelmahan on jo puoli toteutusta vai miten sitä sanotaa?) sohvalta nouseminen jutelleksani pari tuntia Skypessä tällä kertaa kuitenki Hellan kanssa (olipas kiva jutella pitkästä aikaa oikein pitkään ja rauhassa! ps 10 päivää ni nähään! ♥ ) sekä tietysti tän postauksen kasaaminen teille!

koska en oo tehny mitään kertomisen saatika sitte kuvaamisen arvosta, päätin vähä seikkailla tuolla Hennesin syyssivuilla ja tässä tulos.. :-D taisinki tossa jossain postauksessa mainita siitä kaikille tähän menessä varmaan jo aika tutusta Hennesin syyskuvastosta. mun makuun sopivia vaatteita sieltä löyty tällä kertaa jotenki kumman vähän, mikä saattaa johtua osittain myös siitä etten oo vielä yhtään valmis ajatteleenkaa mitään syksyyn liittyviä paksuja vaatteita! mulle kävis iha hyvin jos voisin huidella vielä ainaki kolmisen kuukautta shortseissa ja topeissa. kuitenki syksysempiin asusteisiin kuten huiveihin ja pipoihin oon jo valmis ja niitä mä bongailinki tosta kuvastosta ihan urakalla! tässä niistä muutamia esimerkkejä:



kuten huomaatte, oon tällä hetkellä erityisen hurahtanu tohon kamelinruskeeseen väriin ja sen lisäks kaikkeen paksuun ja villaseen, mutta vaan ja ainoastaan asusteiden muodossa! oon välillä tässä kesälläki ihan jopa toivonu sellasia lämpimiä sadepäiviä, jollon vois hyvin sonnustautua sellasiin kesä-talvi vaatteisiin, u know? tarkotan siis esim. toppia ja jotain iiiiisooa ja lämmintä huivia, tai paksua neuletta lyhyiden shortsien kera.  siihen tarkotukseen noi ihanat kaulurit ja pipot kelpais paremmin ku hyvin! muutenki oon sitte sen syksyn väistämättä koittaessa suunnitellu alkavani käyttää enemmän pipoja, sopi ne sitte mulle tai ei! noi kuvan kaks yksilöö on tällä hetkellä himotuimpien listalla, samoin noi kaulurit jotka on myös aika herkullisen isoja ja pehmeitä. lisäks mua on alkanu houkuttaan kultaset korut, ne sopii ihanasti tollasten lämpimien sävyjen kanssa!

tälläsiä on mun tän hetkiset himotukset Hennesiltä, mitäs te muut, ootteko löytäny jo paljon ihania syysjuttuja tosta kuvastosta? :-) mulla niitä riittäis, mutta kuten oon tainnu sanoo jo liian monta kertaa, kaikki ylimääräset rahat mun on enemmän ku pakko säästää siihen elokuussa alkavaan reissuun, joten nää unelma-asusteet saa nyt valitettavasti odottaa ainaki jonkun aikaa :-(  toisaalta onni että mulla ei ollu tänää pahemmin muuta juteltavaa teille sillä oon jo pitkään aatellu että voisin tulla jakaan vähä omiaki lemppareitani noista Hennesin syysvaatteista tai no tällä kertaa asusteista, ja nytpä seki on tehty! nyt ajattelin lähtee pienelle kävelylle Vilman kanssa ennen ku istun taas koko illan koneella juttelemassa Ramille :-D hektistä tää mun elämä... anyway toivotaan että mulla ois huomenna ees vähä enemmän kuulumisia jaettavana tai vähintääki jotain kuvia näytettävänä, nyt kuitenki moikkamoi ja palataan huomenna ihanat! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...