tiistai 23. elokuuta 2011

this could be heaven or this could be hell

kalispera ja aika väsyneet terkut täältä Korfulta! tohon otsikkoon palaillaan tän tekstin aikana vielä, mutta älkää pelätkö en todellakaan oo kyllästyny lomailuun täällä tai mitään kauheen kamalaa ei oo käyny! :-D
alotetaas nyt kuitenki siitä ku oon viimeks postaillu teille, eli sunnuntai-illasta!

taisinki siinä edellisessä postauksessa mainita että sunnuntaina meiän oli Hellan kanssa tarkotus viettää rauhaisa koti-ilta mun luona ja kattoo vihdoin ja viimein se Harry Potter and the Deathly Hallows.. well well well kuinkas kävikääääään! :-D (ehkä nähtäis sit vihdoi tänä yönä se Potter) päätettiin että ei jaksakkaa jäädä tuijottaa tietokoneen ruutua, vaan lähetään käymään ihan parilla drinkillä jossain kivassa istuskelupaikassa, no pariin drinkkiin se tosiaan jäi vaikka esim. Rami sitä niin kovasti epäili :-D mutta aikanen nukkumaanmeno sai kyllä jäädä alta aikayksikön, nimittäin mehän innostuttiin enemmän ku lihavat lapset tikkarista tästä että mun huoneessa toimii netti (aina aika ajoin..) ja jäätiin sitte selailee blogeja yms vähä liian pitkäks aikaa. tulos oli siis se että lähettiin liikkeelle siinä kello 3.30 ja todettiin että jahas eihän täällä tollaseen aikaan oo auki ku ne muutamat clubit, no onneks yhessä niistä on yläkerta joka on tarkotettu ihan vaa istuskeluun joten sinne siis suuntasimme!






jos siältä ruudun takaa löytyy joku täysikänen joka ei oo maistanu Jägerbombia eli jekku-redbullia, ni suosittelen ehdottomasti jos yhtään tykkää energiajuomista :-D mutta jättäkää ehdottomasti siihen yhteen tai kahteen, oon nimittäin kuullu että muuten seuraukset saattaa olla tuhoisat...


mentiin siis Icelle iha vaa istuskelee ja juomaan hyviä drinkkejä ja huonoja Jägerbombeja, mutta se annettakoon anteeks koska baarimikko ite oli kännissä ku käki, mikä on sinänsä hienoa ku on töissä.. :-D anyway, jotkut rasittavat talousjutuista puhuvat kreikkalaiset häädettyämme jutskailtiinki huomaamattamme sinne kello kuuteen aamulla.. sen huomattuamme oltii jo vähä niinku tekemässä lähtöö ku yks baarin työntekijä tuli kysyy että maistuisko meille free drinks on the house, no mikäpäs siinä, kuka suomalainen sitä ilmasista drinkeistä kieltäytyis etenki ku kerranki tarjooja oli joku jolla ei ollu mitään taka-ajatuksia vaan saatiin juoda Sex on the Beachimme ihan ylhäisessä yksinäisyydessämme ilman kenenkää ahdistelua :-D no siinä vähä ennen seittemää lähettii sitte käppäilee mun huoneelle, ruokapaikan kautta tietysti, siinä vaiheessa tajuttiin että eihän tässä enää kannata nukkuun mennä vaan tehään Agia Napat ja suunnataa parin tunnin päästä rannalle nukkun.. no, sekään suunnitelma ei menny aivan putkeen vaan nukahdettiin sitte mun huoneeseen ja herättiin kello 11 :-D

no ei siinä mitään, päivää oli vielä vaikka kuinka jäljellä ja suunnattiin sitte sinne rannalle! :-) siellä me kirjaimellisesti maattiin koko päivä, vaikka oltiin iha niinku ahkeria että jossai vaiheessa raahauduttiin esitteleen rantatennis taitojamme (jotka on muuten kehittyny roimasti parin viikon aikana!) ja myöskin syömään ittemme ihan ähkyyn!






eiks oo hienosti sensuroitu toi mun naama :-) näytin sen verran nuutuneelta lihapullalta että oli pakko keksiä jotain :-D tää kuva on täällä siis vaan siks että halusin todistaa teillekki että oon mä sentää vähä väriä täällä saanu, vaikken kyllä nii paljon ku oisin odottanu! ja musta tuntuu etten rusketu enää :-( tänää en sattuneesta syystä pystyny oikee panostaa joten huomenna makaan tuolla vaikka pyörtyisin iha sama palanko mutta kunhan rusketun! :-D (terve asenne...)

no rannalla tarpeeks lööfföttyämme siirryttii kumpiki huoneisiimme laittautuun, sillä tarkotuksena oli lähtee oikei kunnon illalliselle johonki kivaan ravintolaan ja sen jälkeen kattoo se Potter. no tarkotukseks tää juttu myös jäi.. päästiin kyllä ravintolaan asti, mutta mulle se ei mikää nautinto ollu ja Potteritki jäi sitte kattomatta sen siliän tien! (miks mulla on tälläsiä karmeita vanhussanontoja täällä :-D) mun olo oli ollu koko päivän jotenki vähä kummallinen, mutta laitoin sen väsymyksen+kuumuuden+alkoholin+kaiken tän piikkiin enkä ajatellu sitä sen kummemmin, kuitenki siinä vaiheessa ku oltiin lähössä täältä meiltä mun olo oli jo oikeesti aika kurja mutten halunnu turhaan pilata meiän kivaa iltaa ku aattelin että kyllä se siitä ku saan ruokaa.. no ei ihan niinkään. ravintolassa pystyin haukkaa mun saganakista kaks palaa ja istuun vaa tuskissani kunnes mun oli pakko käydä oksentamassa. nam. no sen jälkee lähettiinki sitte aika reippaasti kotia kohti ja selvisin onneks sen kummemmitta vaivoitta huoneeseen ja nukkuun vaikka pieni masis päälle iskiki. en edelleenkää tiä mikä oli vialla, mutta äipän kanssa yhteistuumin tultiin tulokseen nestevajaus... eli täysin oma moka :-D tänää nukuin pitkään ja istuin Hellan kanssa altaalla pari tuntia varjossa ja oon tankannu vettä ku hullu, mistä tuliki mieleeni et vois juoda taas! olo on siis ollu jo parempi vaikkakaa ihan täysissä voimissa en oo päätellen siitä että nukuin yöllä 13 tuntia ja silti ihan kepeesti 2 tunnin päikkärit tossa äsken..

tältä päivältä ja eiliseltä illalta mulla ei siis valitettavasti oo kuvan kuvaa, pahoittelut siitä :-( toivon että toi mun sairastelu täällä oli nyt tässä (tosta siis toi otsikon hell-osuus) ja loppuajan saan olla ihan pirtee ja terve ja ottaa aurinkoo, syödä ja juoda ihan niin paljon ku huvittaa :-) tän postauksen jälkee suuntaan sinne Hellan yökerhoon typyä vastaan ja sitte puoli kolmen maissa tullaan tänne meille ja katotaan se Potter vaikka toisella ois pää irti ! muusta ohjelmasta huomisen auringonottoo lukuunottamatta mulla ei ookkaan mitään hajua mikä on itseasiassa aika ihanaa :-D palaan siis kertoilee teille juttuja sitte ku niitä taas tulee! kommentoikaa ahkerasti ja hei kertokaa mitä Suomeen kuuluu! :-) teiän kommentteja on aina nii kiva lukee ku tänne tuun! nyt kuitenki syön illalliseni (paprika :-D) ja lähen Hellan luokse, heippa hei kaikki ihanat ja hauskaa viikkoa! :-)

2 kommenttia:

  1. haha tää ei liity ny mitenkään mihinkään mutta kattelin just vanhoja kuvia niin mulla on pari kuvaa sustakin vuos sitten vapulta... :D ollaan yhteiskuvassa mää sarkku laura ja sää, en ees muistanu tollasta!

    VastaaPoista
  2. haha :D joo muute nyt ku sanoit ni muistan! varmaan erittäin upeita kuvia veikkaisin... :D

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...