lauantai 6. elokuuta 2011

too hot for you to leave him

moi! tällä hetkellä ku mä oon varmaan hiki hatussa kisaamassa kuuluisasta Kompapokaalista (arvatenkin aika huonolla menestyksellä.. :-D) ajattelin ajastaa teille jotain pientä, ettei tarvii ihan kuivin suin näin lauantainakaa olla! mähän oon jo kerran tehny hot men top ten - postauksen, mutta ku tässä muutamia päiviä sitte sain Siljalta näinkin mukavan haasteen, ku listata kolme komeinta julkkismiestä, ni kuinkas oisin voinu olla tarttumatta siihen? en mitenkään joten tässä tulee! koska oon tosiaan jo kerran tehny tän tyylisen postauksen ni tähän top trehen pääsee mun tällä hetkellä jostain syystä in olevat miekkoset, enjoy:

3. Usher



mä oon jo sieltä auvoisilta yläasteajoilta saakka lämmenny Usherille ja jostain syystä tänä kesänä herra on ponnahdellu mun silmille leffojen ja biisien muodossa, ja oon sitte kuolannu sen perään aina nähdessäni :-) eilen sitte tätä listaa pohdiskellessani lähin weheartitiin tutkaileen laulajan kuvia ja no.. loppu on sitte historiaa ainaki tällä listalla :-D ei oo mikään salaisuus että muhun on aina iskeny tummahipiäiset miehet ja tota Usherin hymyä kattoessa sulaa kyllä kovempiki sydän...

2. Chuck Bass



ja nimenomaan Chuck Bass, ei niinkään itse Ed Westwick! ei sillä että herran ulkonäössä olis suurtakaa vikaa, mutta välillä se on ehkä vähä liian söpö mun makuuni :-D kuitenki tossa Chuckin roolissa paha poika-vivahteella maustettuna herra sytyttää ja lujaa! tässä miehessä on karismaa ja se tekee ulkonäöllekki aika paljon. lisäks eihän muakaa sinänsä haittais vaikka Rami tossa parin vuoden kuluttua omistais muutaman hotellin ja lennättelis mua helikopterilla ympäri Eurooppaa :-)

1. Noah Mills



joo tiedetään tiedetään Noah oli jo siinä mun toisella listalla, mutta tää on vaa sellanen mies joka on AINA yhtä härkänen.. tällä herralla on ehkä parhaat kasvot ikinä, ja eihän toi kroppakaa mitenkää ruma oo, vai? ja mites toi hymy, pidetäänkö pieni hiljanen hetki? mulla ei iha kauheesti oo sanoja enempää, mutta tää herra on Ramin rinnalla oikeesti maailman parhaimman näkönen ihminen! Ramin ja  Noahin välillä on vaan se pieni ero että Rami ei (valitettavasti) poseeraa mallina Dolcella eikä muutenkaa oo vielä hakeutunu tolle mallialalle vaikka kuinka oon patistanu, habibi usko ku sanon että ku ne näkis sut ni ei niitä pari senttiä liikaa pituutta haittais :-)

oon aika ylpee itestäni (ja nii varmaa Ramiki) että tältä listalta ei löytyny yhtäkää yli viiskymppistä miestä :-D mitäs mieltä te ootte näistä herroista? löytyykö samaisia kenenkää muun top tre-listalta?

tällästä silmänruokaa tänään, huomenna palailen sitte noiden Kompa-kuulumisten kera, hauskaa viikonloppua kaikille! :-)

3 kommenttia:

  1. Kiitos, että toit Noah Millsin tietoisuuteeni. <3

    VastaaPoista
  2. moi! sulle ois haaste mun blogissa :) http://ppetrinas.blogspot.com/2011/08/8-erilaistaei-niin-kivaaasiaatotuutta.html

    VastaaPoista
  3. juulia: ole hyvä vaan ;) on aina ilo ilmottaa uusista hyvännäkösistä miehistä haha :D

    ppetu: hei kiitos paljon! :) vähänkö mielenkiintonen toi haaste ja oon miettiny et jonku tollasen faktatyylisen haasteen voisin taas tehä:) plus tää tuli tosi hyvään saumaan ku loppuviikolle luultavasti joudun vähä ajastella teille postauksia ku mitä luultavimmin sinne Kreikkaan päästyäni pari päivää iha vaan nautin hyvästä seurasta ja lomasta enkä mieti mitää, edes blogia! :D

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...