maanantai 8. elokuuta 2011

ready to explode like a bomb!

varoitus: luvassa on erittäin sekavaa ja stressin täytteistä tekstiä! nimittäin toi otsikko viittaa mun päähän joka on todellaki tällä hetkellä räjähtämispisteessä. jos täällä on joku jonka korviin tää tieto ei oo vielä kantautunu, niin tää tyttö on perjantaina suuntaamassa kohti Korfua kolmeks viikoks ja siitä suoraa kolmeks viikoks Egyptiin! lähtöön on siis kolmisen päivää ja mulla on vielä noin 127 asiaa hoidettavana..

tänään käytiin äipän kanssa ostelemassa mulle viimesiä matkalle tarvittavia asioita ja saatiin mm. pelkästään apteekkiin uppoon 80 euroo :-D paljon sitä kamaa loppujen lopuks kertyy  ku miettii että mitä kaikkee tulee kuuden viikon aikana tarviin! vielä ku omien asioiden lisäks ostoslistalla on myös muutamia Ramille välttämättömiä asioita, ni alkaa pikkuhiljaa ihan tosissaa ahdistaan toi miten saan kaiken mahtuu yhteen matkalaukkuun ja siihen 20 kiloon! pakkaamisessahan oon tosiaan edistyny sen verran että oon saanu ton matkalaukun kannettua tohon eteisaulaan, ja sieltä se ny kurkkii mua sen verran syyttävästi että aika pian pitäs päästä ylös tästä sohvalta ja alkaa heitteleen sinne kamaa :-D




tää on ihan kamalaa ku oon ihan kauheessa stressissä siitä miten ehdin tehä kaiken, pitäs saada ittensä matkakuntoon (tarkottaen ripsiä ja hiuksia) pitäs saada pakattua, ja tärkeimpiä ihmisiäki pitäs vielä ehtiä näkeen ennen tota perjantaiaamua! nii ja sellanen pikkujuttu tuli kans tässä mieleen ku noi hepatiittirokotukset :-D vois olla ihan jees ku kuitenki Egyptiinki matkani käy. luojan kiitos Hellan äiti on lääkäri eli apu löytyy ihan naapurista kunhan vaan huomenna käyn noutamassa rokotuksen apteekista! sen lisäks että oon kauheessa stressissä näistä hoitamattomista asioista, oon myös ihan hurjan innoissani lähdöstä enkä malttais odottaa enää näitä muutamaakaan päivää että pääsen Hellan luokse :-) ollaan tässä parin päivän aikana puhuttu varmaan kolmisen tuntia ja hehkuteltu tota perjantaita! nii ja hei en ookkaa tainnu kertoo että ihanainen Hella hoiti mulle eilen majoituksenki tuolta Korfulta, ja vieläpä majotuksen ihan parhaasta päästä! asiat alkaa siis järjestyä kunhan vaan nyt ite otan itteeni niskasta kiinni ja hoidan kaiken tarvittavan, sitte voin perjantaina ilosesti lähtee yhtä matkaa Hellan äitin ja siskon kanssa kohti Korfun rantoja! Hellan äiti ja sisko siis tulee yhtä aikaa mun kanssa moikkaan Hellaa, mutta ku ne viipyy Korfulla vaan yhen viikon nii mä viivynki kolme, jippi ja jei oon niin innoissani että tästä kirjottamisesta ei nyt taas tuu yhtään mitään, eli voisin ihan oikeesti nyt mennä ton matkalaukun luokse ja alottaa sen pakkaamisen :-D

sori tosissaan ku tästä postauksesta tuli nyt ihan mahdottoman sekava ja stressin ja hehkutuksen täytteinen sekä näin vähä kuvainen! huomenna nään mun kaikkia ihania tyttöjä viimeseen kertaan kuuteen viikkoon, joten huomisiltana luvassa sitte jotain oikeesti järkevää tekstiä :-) nyt kuitenki päätä pahkaa pakkaamaan, heippa hei! :-)  

6 kommenttia:

  1. ootpa ajoissa, jos mun matkalaukun pitäis perjantaina olla pakattu niin alottaisin torstai-iltana ja viimeistelisin 10min ennen lähtöö... :D aina ajoissa!

    mutta sellanen juttu hei että kun kyselit siitä sormuksesta minkä ostin sarkulle niin löysin samanlaisen koskarin timanttisilta :) ihan vaan infoks ja jos et oo sellasta vielä nähny!

    VastaaPoista
  2. haha :D mullaki on aina tollai jos oon lähössä johki viikon-parin lomamatkalle, aina ajattelen että alan innoissani pakkaa kaks viikkoo etukätee mut aina se menee siihe vikaan iltaan :Dd nyt on kuitenki nii paljo tota kamaa ja joudun varmaa pakkaa pariin kertaa ja karsiin ja lisään yms miljoonaan kertaan joten tää on jo aika myöhässä :D yhdyn kyllä tohon aina ajoissa, etenki tossa roktusjutussa...


    hei jee ! kiitos paljon infosta, voisin kävästä siellä vielä ennen lähtöö :)

    VastaaPoista
  3. ihana banneri sulla :) oot kaunis!

    http://laurasxoxo.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. aa ois ihana päästä johonkin lämpöseen nyt ! mut käypäs tsekkaamassa mun blogista haaste, ellet oo jo tehny ;)

    http://idaonthedancefloor.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. no kieltämättä yks ton reissun ihan parhaista puolista on se että ku muut täällä voivottelee ja kauhistelee syksyn tuloo ja ostaa syysvaatteita ni mun kesä jatkuu vielä kuus viikkoo :D kauhee ku oon vahingonilonen...

    ja hei joo kiitti haasteesta ;) käynki heti tsekkaamassa! :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...